• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140028

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik wil het stuur overnemen als mijn mobiel weer trilt. Ik pak hem en hou een hand aan het stuur. 'Haha ja doe maar. I'm dangerous!' ik lach en stop hem weer weg. "Wat vroeg je?" vraag ik en stuur naar links. Ik hoop dat ik niet ergens tegen aan vaar.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 12:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (huh? dat klopt niet haha ik typ opnieuw)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik slaak een Zucht en voel na het sms'en zijn lippen weer op de mijne. Ik trek mijn hoofd terug en kijk hem aan. 'Kunnen we Danny niet duidelijk maken dat hij niet om aandacht moet vragen bij jouw maar bij Drew.' ik grinnik en zucht. 'Wat moet hij toch allemaal?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik zucht een keer geïrriteerd, 'Laat maar'zeg ik en kijk strak voor me naar het water. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk om me heen.

    Austin
    'Ach joh, we zijn gewoon een beetje aan het klooien'zeg ik en net op dat moment trilt mijn mobiel weer. Ik pak hem gauw en lees het smsje door. Ik grinnik even en begin te typen. 'Oh No mommy!! Help me :P'sms ik terug en leg hem dan naast me neer.

    Danny

    "Okè..." Mompel ik. Mijn mobiel trilt weer.
    "Eh hou het stuur even vast." zeg ik en pak mijn mobiel. 'Oh nee, moet je mamma je helpen?' typ ik lachend terug. Ik lach en stop mijn mobiel weg. "Sorry we hebben lol." zeg ik dan tegen Drew en glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik zucht een keer lichtjes en stuur veder. Ik ga ineens een stuk harder en daarna weer wat rustiger. Ik vaar een beetje rond en kijk naar Danny. Daarna weer voor me uit en ik maak een scherpe bocht.

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 12:26 ]

    Danny

    "Wat is er, Drew?" vraag ik wanneer ik door de scherpe bocht bijna van zijn schoot val.
    "Je lijkt zo geïrriteerd ineens." zeg ik en kijk hem aan. Ik druk een kusje op zijn wang. Dan kijk ik hem weer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Niks'mompel ik en blijf doorvaren. 'Wil jij weer?'vraag ik gauw en kijk hem even aan. Ik laat de boot vaart minderen en wacht af tot Danny wat zegt/

    Austin
    Ik lees het smsje en begin te lachen. 'Ja, ik ben nu zo bang, wil jij mijn mama spelen? XD' stuur ik lachend terug en kijk daarna weer naar Isabella

    Danny

    "Neen vaar jij maar." glimlach ik. Ik pak mijn mobiel en lees het berichtje en begin hard te lachen. "Daar denk ik zo bij door." mompel ik lachend.
    'Doordenker! haha vies jochie!' typ ik lachend en schudt mijn hoofd. Ik kijk naar Drew en glimlach naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik trek mijn wenkbrauw op en vaar veder. Pff het liefst pak ik nu gewoon zijn mobiel af. Ik ben der ook nog als dat hem wat interesseert. Ik vaar een beetje en maak nog een scherpe bocht.

    Austin
    Ik pak mijn mobiel en grinnik. 'Wat nou doordenker, jij bent de gene die hier doordenkt xd'stuur ik hem lachend terug. dit gesprek ging echt nergens over.

    Danny

    "Jees Drew. Stop die scherpe bochten." mopper ik en ga van zijn schoot. Ik loop naar het bankje en ga erop zitten. Ik lach luid van het smsje.
    'Ja, nee. geef mij lekker de schuld! Jij bent gemeen. ); xd' sms ik en lach nog steeds.
    "Drew, zullen we ankeren en zwemmen?" vraag ik dan en kijk zij richting op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.