• DIMENSION TRAVEL.

~~~~
    Rollentopic.

Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..

Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Amberlynn Jefferson

Ook ik kijk even rond, maar zie geen moer.
    "Hoe gaan we dat vinden als we geen hand voor ogen zie en de plek niet kunnen verlaten." zeg ik en denk dan na.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Damien Hunter

"Hoe gaan we dat vinden als we geen hand voor ogen zie en de plek niet kunnen verlaten." zei ze. "Tja, ik heb echt geen idee." Ik ging weer op mijn rug liggen en deed mijn handen achter mijn hoofd. "Het is gelukkig niet te warm hier. Nog één plus puntje."

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Amberlynn Jefferson

Ik grinnik en merk dat ik nog steeds zijn trui om me heen heb geslagen. 'Nee, maar voor mij doen wel al koud.' zeg ik dan
    'Heb jij er vertrouwen in dat ze het kunnen maken?' vraag ik dan na een tijdje.

Damien Hunter

Ze grinnikte eventjes. "Nee, maar voor mij doen wel al koud." zei ze toen. "Nou kom hier dan." zei ik met een glimlach, ze zat net toch al tegen mij aan, dus waarom nu niet.
    "Heb jij er vertrouwen in dat ze het kunnen maken?" vroeg ze na een tijdje. Ik haalde mijn schouders op. "Het zijn wetenschappers, dus uiteindelijk wel. De vraag is alleen hoe lang het gaat duren en of we dan nog leven."

Assassin schreef:
    Sage Evangeline Clark

Hij gebaart dat ik mee moet komen en hij loopt richting de machine. Ik loop in stilte achter hem aan. Hij opent de deur en hurkt neer in een hoekje, ik buk wat om mee te kijken.
    "Hier." zegt hij en hij legt zijn hand op een metalen plaat in de hoek. Er staat een groot doodshoofd op waar ik mijn bedenkingen bij krijg.
    "Eveneens zitte hier ook de belangrijke dragen die we nodig hebben." Ik grimas.
    "Serieus? Het gereedschap en belangrijke draadjes bij elkaar gestopt? Welke genius heeft dit ding gebouwt?" vraag ik lichtelijk geïrriteerd. Volgens mij kon dit groepje met irritante tieners, waar ik er één van ben, nog beter een machine bouwt die ons ergens heen brengt waar er geen bijlmoordenaars zijn en waar het licht wél schijnt. Ik grom wat en kniel naast hem neer om te bekijken hoe we dat ding open gingen krijgen.

Your make-up is terrible

Amberlynn Jefferson.

Ik grinnik en ga bij hem zitten. Ik zit tegen hem aan.
    "Het zijn wetenschappers, dus uiteindelijk wel. De vraag is alleen hoe lang het gaat duren en of we dan nog leven." Ik zucht. "Klopt." zeg ik dan. "Ik hoop dat we dit nog overleven.'" mompel ik dan.

Damien Hunter

Ze komt bij mij zitten en ik sla een arm om haar heen. Ze zuchtte. "Klopt, ik hoop dat we dit nog overleven." Ik knipte. "Dat hoop ik ook, heel erg zelfs."

Amberlynn Jefferson

"Dat hoop ik ook, heel erg zelfs." Ik kijk hem aan en glimlach. Ik leg mijn hoofd even op zijn borst en gaap. "Hoe laat zou het nu zijn?" mompel ik dan.

Damien Hunter

Ze legde haar hoofd op mijn borst en gaapte. "Hoe laat zou het nu zijn?" mompelde ze. Ik haalde mijn schouders op. "Laat denk ik." Ik keek naar Sage. "Hopelijk schiet dat mens op."

[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 16:17 ]

[Waar kan ik heen met Willow? Ze is net het bos weer ingelopen]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Mijn wezen, James kan haar volgen enzo?]

Your make-up is terrible

Amberlynn Jefferson

Ik grinnikte. 'Wees niet zo hard meer op haar. ' zeg ik en draai me een stukje om zodat hij mijn gezicht net kan zien. 'Ze heeft gehad wat ze verdiende. ' zeg ik dan en glimlach.
    Ik keek hem even aan.

Assassin schreef:
    [Mijn wezen, James kan haar volgen enzo?]

[Is goed (: ik ben btw nog wel steeds op vakantie maar kan wel 4/5 keer per dag reageren ]

Stiles schreef:
    (...)

[Is goed (: ik ben btw nog wel steeds op vakantie maar kan wel 4/5 keer per dag reageren ]

[Dat is meer dan genoeg.]

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

[Dat is meer dan genoeg.]

[Okee ^^]