• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Sirens - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    "Veel plezier met je fantasie!" hoorde ik hem mij achterna roepen en ik kon het niet helpen om stil te blijven staan wanneer ik dit hoorde. Het was een automatische reactie geweest, maar omkijken naar hem deed ik niet.
    Ik vroeg mezelf af wat handig was nu, ik moest naar mijn verstand luisteren en niet naar mijn..beknelde broek. Ik gromde wanneer deze nog steeds er was, echter al wel minder dan net.
    Toch draaide ik me om en zag hoe hij de tegenovergestelde richting van mij wegliep, alleen nog een silhouet in de verte. "Dank je!" riep ik hard terug, waarna ik de jas over mijn schouder gooide en mijn ogen in zijn rug prikte, terwijl ik tegelijkertijd de knopen van mijn zwarte blouse weer dichtdeed. "En ook voor de jas!" grinnikte er achteraan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amberlynn Lee Jefferson

     "Dat dacht ik wel ja." zegt hij grijzend. Ik grijns terug. "Knap gezichtje heb je toch." Zeg ik dan en sla zachtjes op zijn wang.
    Hij heft ineens zijn hand op en ik kijk hem aan. Hij zwaait naar willow en ik glimlach. "Hey." -
    Zegt hij en ik groet haar ook. "Hey!" Roep ik dan vriendelijk. "Leuk is het bos eh." Zeg ik dan terwijl ik mijn hoofd gapend tegen Damien aanleg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James - wezen

    "Dank je!" hoor ik hem terug roepen. "En ook voor de jas." hoor ik hem grinniken. Ik draai me om en zie dat hij zijn jas over zijn schouder heeft gegooit en zijn blouse aan het dichtknopen is. Zonde hoor. Ik grijns en steek mijn hand op.
    "You're welcome." roep ik terug naar hem. "Vergeet dat maar niet." Ik lach, draai me weer om en begin verder te lopen. Eigenlijk is hij best vermakelijk. Ik lik nog eens langs mijn lippen en veeg mijn mond vervolgens af aan de mouw van mijn zwarte jas. Genoeg jongensspeeksel, bah. Ik haal mijn hand door mijn haar heen om het weer te fatsoeneren. Mijn haar is geweldig, het springt bijna meteen terug in de juiste vorm.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Hey!" riep ze naar Willow, "Leuk is het bos eh." Ik grinnikte eventjes terwijl Amberlynn haar hoofd tegen mij aanlegde. "Word je moe prinsesje? Denk je dat je zomaar mij als kussen mag gebruiken?" Er verscheen eens grijns op mijn gezicht.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow Nastya Reyes.
    'Hey,' zegt Damien zwaaiend.
    'Hey,' zegt Amberlynn vriendelijk. 'Leuk is het bos eh'.
    'Nou, echt geweldig,' zucht ik sarcastisch. 'Xavier is er nog, met een één of andere James,' voeg ik er aan toe. 'Maar goed, dat is niet belangrijk'.
    Ik kijk naar Amberlynn en Damien en glimlach even. Ze zijn best schattig samen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ik zag hoe hij zich omdraaide, hoe een grijns op zijn gezicht kwam en zijn hand op steekt. “You’re welcome.” Roept hij terug naar mij, en ik grijns nu ook. Al vond ik nog steeds raar wat er net allemaal gebeurd is…
    “Vergeet dat maar niet.” Ik was weer uit mijn gedachten gehaald en keek toe hoe hij verder liep, waarna ik zuchtend omdraaide, aangezien de knopen nu bijna allemaal dichtzaten. Alleen de bovenste niet, omdat ik dat niet wilde. Daarna deed ik mijn jas weer aan en liep met mijn handen in mijn broekzakken terug, met tobbende gedachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Sirens, jij eerst of ik eerst?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( ga maar eerst :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Nou, echt geweldig." zuchtte ze sarcastisch. "Xavier is er nog, met een één of andere James." voegde ze eraan toe. "Maar goed, dat is niet belangrijk."
    Ze keek naar ons. "Wat is er? Waarom kijk je naar ons?" zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson.

    Ik grinnikte om Willows sarcasme. 'Hoop dat hij het overleefd. ' zeg ik dan. Ik kijk Damien aan. 'Ja je bent een kussen, sinds wanneer lijk ìk op een prinses. ' zeg ik dan en lach. Als willow naar ons kijk wil ik vragen wat er is maar Damien is me voor en ik kijk haar afwachtend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willow Nastya Reyes
    'Hoop dat hij het overleefd,' zegt Amberlynn.
    Ik schud mijn hoofd, op dit moment heb ik liever het tegenovergestelde.
    'Wat is er? Waarom kijk je naar ons?' vraagt Damien.
    'Gewoon, jullie zijn schattig samen,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damien Hunter

    "Ja je bent een kussen, sinds wanneer lijk ìk op een prinses." vroeg ze en ik lachte eventjes. "Sinds je me gewoon zomaar claimt." Ik keek Willow aan en grinnikte. "We zijn niet samen hoor. Ik plaag haar maar en laat haar op mij slapen. Meer niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Willow

    'We zijn niet samen hoor. Ik plaag haar maar en laat haar op mij slapen. Meer niet,' zegt Damien.
    Ik grinnik even. 'Dat zeg jij, maar zo ziet er niet uit,' zeg ik met een lichte grijns. Als ik rondkijk zie ik dat Xavier en nog steeds niet is. Aarzelend bijt ik op mijn lip en voor een paar seconden wil ik naar hem opzoek gaan maar die gedachte schudt ik snel weg. Hij zorgt er zelf maar voor dat hij uit dat verdomde bos komt. Mijn blik valt op Sage die nog steeds bij de machine staat. Ik glimlach nog even snel naar Damien en Amberlynn en loop daarna naar Sage. 'Xavier zei dat jullie mijn hulp nodig hebben'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sage Evangeline Clark

    Ik wrik wat voorzichtig aan de plaat als er iemand achter mij komt staan. Ik kijk op, het is Xavier niet maar Willow, wat mij verbaasd. Waar is Xavier gebleven?
    "Xavier zei dat jullie mijn hulp nodig hebben." zegt ze, waarop ik mijn schouders lichtjes ophaal, opsta en mijn kleding afklop.
    "Geen idee. Die idioot deed ineens raar, zei dat ik slim was en rende het bos in. Hij leek wel bezeten, vreemd wezen." beantwoord ik het.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson

    "Sinds je me gewoon zomaar claimt." Hij keek Willow aan en grinnikte. "Mensen claimen, tja ben ik goed in. " zei ik met een zacht lachje. "We zijn niet samen hoor. Ik plaag haar maar en laat haar op mij slapen. Meer niet." Ik grinnikte en keek ook naar Willow. "Dat zeg jij, maar zo ziet er niet uit,' zegt ze met een lichte grijns en ik frons even maar voor ik het weet en wat wil zeggen is ze al naar Sage. " Dat was een kort eBay apart gesprek. " mompel ik dan gapend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.