Okee.. Ik begin gewoon waar ik begin en ik vind het knap als je het hele stukje doorleest want waarschijnlijk is het allemaal herhalingen enzo! Maar oke.
Het begon een paar dagen terug.. Mijn opa vierde zijn verjaardag en mijn neef en neefje waren er ook. Was heel gezellig! Maar 's avonds op MSN begon hij tegen mij te praten: Waarom durfde je je ex (ik gebruik geen namen) geen kus te geven? Durf je mij toch ook?.. (voor jullie het is nu een maand uit.) Dus ik zei: Nou jij bent familie en hij niet, En tja. Uiteindelijk kwam het er dus op neer op deze zin: (en ja mijn neef en ik logeren binnenkort ik weet niet wat jullie daar over denken maja(dat vraag ik ook niet)) 'anders geef je mij toch met logeren een x een kus.. Boven ofso een paar x' Ik schrok me really dood! dus ik heb gereageerd dat ik niet wilde! Ma nu ben ik bang dat die het toch probeert..
En als je tips hebt met: 'ga gewoon niet logeren' of 'ga naar je ouders'
Vallen die al af. Want de 1e zin; T is ook egt heel gezellig altijd!
En de 2e zin; we gaan binnenkort met mijn familie naar Kreta en ik heb geen zin dat dat door dit verpest word!
Oke zet ff in je reactie een neer als je het helemaal gelezen hebt en alvast bedankt voor de tips!
Actie geeft reactie, Bewust of onbewust