• Okee.. Ik begin gewoon waar ik begin en ik vind het knap als je het hele stukje doorleest want waarschijnlijk is het allemaal herhalingen enzo! Maar oke.
    Het begon een paar dagen terug.. Mijn opa vierde zijn verjaardag en mijn neef en neefje waren er ook. Was heel gezellig! Maar 's avonds op MSN begon hij tegen mij te praten: Waarom durfde je je ex (ik gebruik geen namen) geen kus te geven? Durf je mij toch ook?.. (voor jullie het is nu een maand uit.) Dus ik zei: Nou jij bent familie en hij niet, En tja. Uiteindelijk kwam het er dus op neer op deze zin: (en ja mijn neef en ik logeren binnenkort ik weet niet wat jullie daar over denken maja(dat vraag ik ook niet)) 'anders geef je mij toch met logeren een x een kus.. Boven ofso een paar x' Ik schrok me really dood! dus ik heb gereageerd dat ik niet wilde! Ma nu ben ik bang dat die het toch probeert..

    En als je tips hebt met: 'ga gewoon niet logeren' of 'ga naar je ouders'

    Vallen die al af. Want de 1e zin; T is ook egt heel gezellig altijd!
    En de 2e zin; we gaan binnenkort met mijn familie naar Kreta en ik heb geen zin dat dat door dit verpest word!

    Oke zet ff in je reactie een (H) neer als je het helemaal gelezen hebt en alvast bedankt voor de tips!


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Rembrandt schreef:
    Eerst kalm zeggen dat je het niet wilt en als hij het daarna probeert,gewoon slaan. Zou ik doen iig. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Als hij iets doet wat jij niet wil: Slaan.
    Of trap 'm in z'n kruis, hij hoort met zijn poten van je af te blijven.
    punt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mordin schreef:
    Komt je neef uit Alabama of Kansas of een ander plekje in de wereld waar incest normaal is? (cat)

    Eigenlijk is dat bij wet geen incest volgens mij, volgens mij was nicht en neef toegelaten.
    Maar goed, dan nog is het ranzig!
    Ik zou hem slaan moest hij iets proberen!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Eigenlijk is dat bij wet geen incest volgens mij, volgens mij was nicht en neef toegelaten.
    Maar goed, dan nog is het ranzig!
    Ik zou hem slaan moest hij iets proberen!


    Ik heb geen idee of de wet dat incest vind, maar ik vind in ieder geval van wel xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Praten. Heel rechtuit en duidelijk zeggen wat je er eigenlijk van vindt en dat hij het vooral niet in zijn hoofd moet halen om ook maar iets te proberen.
    Gewoon duidelijk, krachtig en bot zijn. Dat helpt altijd.
    En als hij dan toch een poging zou wagen gewoon schoppen of slaan. Hard.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:15 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Agnus schreef:
    Dit is echt rare shit (bloos)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rembrandt schreef:
    Eerst kalm zeggen dat je het niet wilt en als hij het daarna probeert,gewoon slaan. Zou ik doen iig. :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ieuw :'D. Is hij het type om je zomaar te beginnen kussen?

    whow..

    'T is wel vervelend.. Ik zou gelijk recht in zijn gezicht vertellen wat je er van vind, als hij het nog een keer doet of zegt.


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Jeremiah schreef:
    Ieuw :'D. Is hij het type om je zomaar te beginnen kussen?


    26 - 02 - '16

    Zorg dat je nooit alleen met hem bent...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes