• Hey!!!
    Mijn stomme ex stalkte me de afgelopen 3 weken zo enorm fel dat ik een nieuw e-mailadres een nieuwe gsm nr heb moete nemen en mijn haar heb moeten verven!!! Ik ben zo kwaad op hem!!! Wat moet ik nu?! Ik ben ALLES kwijt!! Want ik moet alles opnieuw doen, al die gsm-nr's opnieuw instellen op mijn simkaart, alle mailadressen overzetten EN belangrijkste van al: Ik ben mijn blonde haren kwijt!! En de politie deed er niks aan!!!
    Ik wil hem nu zo graag in elkaar slaan, je wil het gewoon niet weten!!
    Sorry, ik moest dit gewoon kwijt!!
    Heeft iemand van jullie ooit al zoiets meegemaakt?? Zo ja, wat heb je eraan gedaan??

    Xx(K)

    Laat die provider van je zijn nummer blokkeren?

    Steek je oude sim in je gsm en zet alle nummers over op je gsm zelf, dan steek je, je nieuwe sim erin en zet je, je nummers over naar je sim-kaart.
    Maar, dat is inderdaad niet fijn, dat hij dat doet, als dit nog steeds doorgaat ermee naar de politie blijven gaan tot ze er iets aan doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ehm, even een vraagje: maar waarom moest je daarom je haar verven?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Enmity schreef:
    Ehm, even een vraagje: maar waarom moest je daarom je haar verven?

    Poging niet herkent te worden, I guess, al betwijfel ik of het werkt ;x

    WEmo schreef:
    (...)
    Poging niet herkent te worden, I guess, al betwijfel ik of het werkt ;x

    Dat is zo en het lukt eigenlijk heel goed. Hij woont namelijk maar 2 straten van mij. En ik ben al vaak voorbij zijn huis geweest en hij herkende me gelukkig niet =) En dat zal komen doordat ik heb gezegd dat onder geen beding OOIT mijn blonde haren zou verven maarja xP

    dat is erg kut dat je dit moet meemaken enzo
    ps.dat donkere kleur staat je best goed(:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Dat is zo en het lukt eigenlijk heel goed. Hij woont namelijk maar 2 straten van mij. En ik ben al vaak voorbij zijn huis geweest en hij herkende me gelukkig niet =) En dat zal komen doordat ik heb gezegd dat onder geen beding OOIT mijn blonde haren zou verven maarja xP


    Werkt dat? Ik zou echt denken dat het verven van je haar je niet bepaald onherkenbaar ze maken, ik bedoel, hij blijft je ex en hij moet je gezicht dan toch nog wel gewoon kunnen herkennen? Naja, iig helpt het.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk dat de politie er pas wat aan doet als het uit de hand dreigt te lopen, maw als hij je bedreigt


    -

    OMG!! Wat een rot ***
    Maar goed, ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt.
    Maar je kan toch de provider van dat nummer blokeren?
    xx


    -

    wat een stomme kloot !
    O:
    Heb je geen mannelijke vrienden, dan mogen die hem bang maken?
    :Y)
    kut voor je ):


    Me so good.

    das klote >.<

    ik zeg blijf zeuren bij de politsie :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die klotepolitie doet pas wat als er ook daadwerkelijk iets gebeurt. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Ik denk dat je idd toch moet blijven aandringen bij de politie..


    ars moriendi

    Enmity schreef:
    (...)

    Werkt dat? Ik zou echt denken dat het verven van je haar je niet bepaald onherkenbaar ze maken, ik bedoel, hij blijft je ex en hij moet je gezicht dan toch nog wel gewoon kunnen herkennen? Naja, iig helpt het.

    Naja, met een kapot gezicht en geverfde haren wat nieuwe make-up enzo herkennen ze je niet zo makkelijk e....

    xSnoepjex schreef:
    wat een stomme kloot !
    O:
    Heb je geen mannelijke vrienden, dan mogen die hem bang maken?
    :Y)
    kut voor je ):

    Ja,, hebben ze al geprobeerd :S Twee dagen later stond mijn ex met zijn vriendjes aan mijn school en hebben ze mij in elkaar geslagen. En ik kon dat niet aangeven want dan ben ik lichtelijk dood. Dus denken ze thuis dat ik in school van de trap ben gevallen. Maar neen, bedreigen is een slecht idee :(

    Hmm. da's niet aardig van hem.
    EN is er niemand in je omgeving die kan helpen?
    Want dit gedrag moet wel worden aangepakt..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'