• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en Wonderwatch offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Destiny Maria Rodriguez

    Als hij zijn arm om me heen slaat krijg ik een veilig gevoel om me heen. Vreemd, niet waar? Ik zit samen met een bende leider op de bank. Mijn grootste concurrent nog wel en ik voel me veilig bij hem.
    Ik heb vertrouwen in hem, waarom weet ik niet. Hij kan me namelijk gemakkelijk in de zeik nemen en er met een ander vandoor gaan, óf me gewoon een kogel door mijn botte kop schieten.
    'Veel..' zucht hij dan als antwoord op mijn vraag en ik kijk hem twijfelend aan. 'Heel veel..' vervolgd hij waarna ik rustig knik. 'Moeilijk om uit de problemen te blijven eh.' Mompel ik dan zachtjes en werp een blik op de klok. Het was 's avonds en ik was vrij moe. 'Ty, blijf je vannacht hier? Of ga je weer weg?' Vroeg ik toen twijfelend en pakte de afstandsbediening om de televisie aan te doen. Ik zapte en zapte en liet het op een willekeurig kanaal aanstaan waar een actiefilm afspeelde. 'Gezellig.' Mompel ik dan zachtjes en gaapeen beetje tegen Tylers borst aan. De mengeling van deo en aftershave of au de cologne, wat hij op mag hebben dringt mijn neus binnen en ik raak er een beetje duizelig van.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 0:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan Micheal Valencio.

    Mijn schouder tintelt even, wanneer ze haar hoofd erop neerlegt. Ze grinnikt even. "Dat is maar goed ook, het zou een beetje raar zijn als een jongen romantische films leuk zou vinden" - "Zo vreemd is dat nou ook weer niet. Er zijn genoeg jongens die van dit soort films houden, maar het niet toegeven" Met een lichte grijns kijkt ze me aan. "Of heb je me soms iets niet verteld?" Vraagt ze met de grijns nog op haar gezicht. "Ik vertel mijn 'little sister' toch alles?" Ze is mijn kleine zusje helemaal niet, maar het vertrouwen is zo groot dat ik haar weleens mijn kleine zusje noem. Niet alleen omdat het vertrouwen groot is, ook omdat ik haar in welke situatie dan ook zal beschermen. "Eh, Nathan?" Begint ze aarzelend. Ze klinkt vrij serieus, iets wat een wending aan het gesprek geeft. "Zou je het erg vinden als ik vannacht, eh, hier zou slapen?" Ik schenk haar een warme glimlach. "Mijn ouders komen namelijk pas overmorgen thuis, en ik heb geen zin om in mijn eentje thuis te slapen, je weet wel," Mompelt ze er wat zachter achteraan. "Tuurlijk, geen probleem! Je weet dat je hier altijd welkom bent en ik heb soms ook behoefte aan wat ander gezelschap..." Ik kijk met een schuin oog naar Zwabber. Hij opent zijn ogen een klein beetje en kijkt mee aan. Alsof hij weet dat ik het over hem heb. Een grinnik verlaat mijn mond, waarna ik mijn blik weer op Esti vestig. "Ook als ik niet thuis ben. Je weet waar de sleutel ligt, dus je kunt altijd naar binnen" Ik weet dat het niet verstandig is om in deze wijk een sleutel buitenshuis neer te leggen, maar als ik Esti een veiliger gevoel kan geven door haar in mijn huis te laten, dan doe ik dat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tyler Jay Lopez

    Ik kijk even naar Destiny en blijf zacht over haar arm strelen. Niet te geloven dat wij ooit de grootste vijanden waren.. 'Moeilijk om uit de problemen te blijven eh.' zegt ze zacht en ik knik weer. 'Inderdaad' zeg ik. 'Ty, blijf je vannacht hier? Of ga je weer weg?' vroeg ze twijfelend. 'Ik wil wel blijven als jij wil, niet dat Dianna ofzo er erg blij mee gaat zijn.' ik grinnik zachtjes. 'Gezellig.' mompelt ze als ze de tv heeft aangezet en laat staan op een actiefilm. Ik kijk naar Destiny en blijf glimlachen. Ik druk snel een kus op haar voorhoofd en sla mijn andere arm ook om haar heen..


    El Diablo.

    [xd. Jerlynn de baby hater :Y)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Yeah! xd]


    El Diablo.

    Destiny Maria Rodriguez

    Als Tyler zegt dst hij blijft glimlach ik. Ik geef hem een kus op zijn volle lippen en glimlach terwijl ik hem zachtjes 'Bedankt.' Toe fluister. 'En ach.. ze zal het maar moeten accepteren babe.' Mijn stem is een fluistering en ik grinnik, waarna ik knipoog. 'Welke film zullen we gaan kijken?' Vraag ik hem dan zoetjes terwijl ik naar re trap loop. 'Zoek maar iets uit, ik ga me even omkleden.' Zeg ik en loop snel de trap op.
    Ik loop naar de badkamer om mijn make up van mijn gezicht af te halen en ik gaap even kort. Ik loop naar mijn kamer en trek een slaap setje uit de kast, een tanktop en short.
    Ik vlecht mijn haar nog snel in een losse vissengraat en loop vervolgens naar beneden.
    Ik gooi Tyler een joggingsbroek van Jason aan en kijk naar de film die hij uiteindelijk uitgekozen heeft.
    'Ik ga even wat te eten halen, wil je ook wat drinken?' Vraag ik dan en zonder te vragen neem ik hem mee naar dr keuken. 'Vertel masr wat je wil.' Zeg ik terwijl ik tegen het aanrecht leun. Ik begin voor mezelf warme chocomelk te maken en stop mini marshmallows in mijn kopje. Ik kijk Tyler afwachtend aan terwijl ik ook popcorn begin te maken en glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 0:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler Jay Lopez

    Ze geeft me een kus op mijn lippen. 'Bedankt.' fluistert ze en ik streel met een lieve glimlach over haar wang. 'En ach.. ze zal het maar moeten accepteren babe.' fluistert ze waarna ze grinnikt. Al snel volgt er een knipoog. Ik grinnik ook even en grijns vervolgens. 'Welke film zullen we gaan kijken?' vraagt ze zoetjes terwijl ze naar de trap loopt. 'Zoek maar iets uit, ik ga me even omkleden.' zegt ze en ik hoor haar de trap oplopen.
    Ik kniel neer voor de tv en zoek even tussen de films. Opeens vis ik er een horrorfilm uit, Sinister dus hé?
    Ik stop hem in de dvd speler en laat hem op het menu staan.. Opeens is Destiny weer beneden en ik laat mijn blik over haar glijden. Een short en een tanktop, een vissegraatvlecht in haar haar. Ik fluit even en druk een kus op haar lippen.
    Ze gooit een joggingbroek naar me toe en kijkt naar het scherm. Ik kleed me snel om. Ik loop Destiny achterna de keuken in. 'Vertel masr wat je wil.' zegt ze en ik denk even na. 'Doe maar cola' zeg ik. Wow, eens iets zonder alcohol....


    El Diablo.