• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en Wonderwatch offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Mick Andrew Dobbins.

    "Was je erbij?" vraagt Jerlynn.
    "Waarbij?" vraag ik verward, doordat ze me met die drie woorden uit mijn gedachten gehaald heeft. Waar mijn gedachten zaten? Bij Samantha, beter bekend als Sammy of Sam is net als mij een drugsdealer, maar laatst is ze bijna gepakt door de politie. Nu is ze op de vlucht, aangezien ze gezocht wordt door de politie. Haar telefoontje heeft ze in het water gedumpt, dus ik kan haar niet meer bellen en daarom maak ik me zorgen om haar.
    Als zij in de cel komt en ze wordt verhoord, loop ook ik gevaar.

    Risus --> Amicis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sirens ---> Carmenta.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Raffaël Rodriguéz

    Ik zuchtte en keek voor me uit. Plots kwam de dokter mijn kant op en zuchtend kwam ik overeind. 'Ik had wek verwacht jullie te zien. ' zei hij zuchtend en ik beet oo mijn lip. 'Destiny..?' Zei ik toen aarzelend en hij knikte. 'We hebben haar maag leegepompt en ze ligt nu nog niet bij bewustzijn. Jullie mogen gaan kijken. ' zei hij toen en wenktr ons mee. Ik pakte het bekertje koffie en liep achter de man aan naar Des.
    Wat een nacht...
    Ik liep de kamer binnen. 'Ze ziet misschien wat bleekjes, maar dat komt weer terug. ' zei dr man en ik knikte waarna ik haar aankeek. Ze lag er zo levenloos bij, zo bleek en zo dood, maar aan de andere kant ook niet. Haar ademhaling veranderde dat en ik glimlachte even waarna ik nsast hssr ging zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik liep de kamer ook maar in.
    Ik leun tegen de muur en kijk naar Destiny..


    El Diablo.

    Destiny Maria Fernandes Rodriguez

    Ik zuchtte en opende mijn ogen, een steek van pijn ging door mijn hoofd en ik voelde me leeg, helemaal leeg. Ik keek naast me en zag Tyler en Devin liggen. Ik fronste en keek ze met een vragende blik aan waarna Devin me het een beetje uitlegde. Ik zuchtte vermoeid en na een tijdje werd Dev gebeld. 'Ik moet gaan, iemand heeft bij ons ingebroken.' Ik knikte en hij ging weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik kijk naar Des, en loop een stukje naar haar toe.
    'Hoe voel je je?' vraag ik..


    El Diablo.

    Des.

    'Moe, leeg en vooral leeg.' zeg ik dan en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik knik, en plof op een stoeltje naast het bed.
    Ik glimlach zwakjes, 'dus..'


    El Diablo.

    Des.

    Ik glimlach even. 'Ik wil weg, kan je me eruit krijgen?' vraag ik dan


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik lach, 'sure, rolstoel nodig?' lach ik.


    El Diablo.

    Des.

    Ik grinnik. 'Altijd handig.' zeg ik dan en knipoog als ik rechtop wil gaan zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grinnik en haal snel een rolstoel.
    Ik help haar erin en rij de kamer uit.
    'Dus.. Waar wil je heen?'


    El Diablo.

    Des.

    Ik grinnik. 'Staaarbuuucckkss.' zing ik half en kijk hem aan. Ik doe even een wenkbrauw wiebel en grijns dan. 'Daarna kunnen we misschien beter naar jou gaan? Er is namelijk bij mij net ingebroken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik lach en loop naar mijn auto.
    Ik zet Destiny op de stoel en kijk naar de rolstoel.
    'Hoe klap je dat ook alweer in' mompel ik..


    El Diablo.