• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en Wonderwatch offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Tyler

    Ik leunde maar tegen de muur, en keek voor me uit.
    Ik steek een sigaret op, en neem een trek..


    El Diablo.

    Mick Andrew Dobbins.

    Nadat Devin en Tyler waren vertrokken, ben ik de lege loods uitgelopen. Veel zin om richting een bar of kroeg te gaan, heb ik niet. Ik slenter wat over straat, wanneer ik plotseling langs de bekende 'drugssteeg' kom. Zo te zien wordt er weer flink gehandeld, want het is nogal druk.
    Ik besluit te gaan kijken wie er handelt. Je weet maar nooit, misschien kan ik nog wat verkopen? Na wat geworstel en geduw, sta ik tussen de mensen.
    Plotseling zie ik Jerlynn staat. Aan de pilletjes aan haar hand te zien, dealt ze in harddrugs. Een aantal mannen stapt wat bedreigt op haar af.
    "Als je hulp nodig hebt, roep je maar," zeg ik met een scheve grijns. Normaal help ik geen bendeleden van een andere bende, maar zo'n mooie dame? Het is jammer als dat prachtige gezichtje beschadigd.

    Jerlynn Molan.

    Dit is weer een van die dagen waarop de mensen, die hier handelen, nog maar een karig drugs bezit hebben en dus naar deze steeg komen om te handelen. Op de een of andere manier heb ik er altijd weten af te blijven, maar ik krijg iedere dag wel wat wiet, of andere rookbare drugs, door mijn neusgaten.
    Vaak ben ik een van de weinige meiden in deze steeg. Dit is wel een van de populaire stegen waar veel drugsgebruikers vanaf weten. De handel gaat vandaag goed en ik heb verder nog geen problemen gehad. Soms neem ik een van mijn mede-bendeleden mee, aangezien je nooit weet wie hier rondhangen, maar ze kennen me hier allemaal als een pittige tante en die bijnaam vind ik wel prima eigenlijk.
    "Als je hulp nodig hebt, roep je maar" Zegt een maar al te bekende stem, terwijl ik net een paar pillen omruil voor flink wat cash. "Al zou ik al hulp nodig hebben, dan zou ik jou daar zeker niet voor vragen" Ik hoef hem niet aan te kijken, want ik weet wie het is. De meeste mensen hier, trouwens. Het geld wat ik net heb gekregen, stop ik ongezien in mijn bh en draai me dan een kwartslag om, zodat ik Mick kan zien, maar vanuit mijn ooghoeken zie ik een aantal mannen aan komen lopen. De mannen van een maar al te bekende klant van mij. "Moet ik dáár bang voor zijn?" Ik kijk naar Mick en lach dan even spottend om vervolgens naar de mannen toe te lopen.
    "Heb je het bij je?" Vraagt een grote man, ijzig. Ik knik en zoek met mijn hand in het kleine tasje wat tot net onder mijn borst komt, terwijl ik mijn blik afwissel van mijn tas naar de mannen, naar de straat en weer terug. Hun baas mag dan wel een vaste klant zijn, hier kun je niemand vertrouwen. "Het geld?" Ik kijk ze strak aan, terwijl ik een paar zakjes gevuld met drugs stevig in mijn hand hou. Ik wacht even, maar uiteindelijk houden ze het geld naar me uitgereikt. "Doe Felix de groeten van me" Ik neem het geld aan en hun de zakjes vol met drugs.
    "En, Mick. Waar heb jij je de hele dag verstopt?" Ik heb me, nadat ik de mannen met mijn ogen heb gevolgd totdat ze de straat uit waren, weer tot Mick gericht. We staan niet erg ver van elkaar af, maar ver genoeg om elkaar te kunnen verstaan zonder hard te praten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Esti Nicole Lovey
    'Nou, ik liet altijd mijn spullen in huis liggen. Op de raarste plekken, kon je spullen van mij vinden. Toen heeft mijn moeder mij de bijnaam zwabber gegeven en aangezien deze hond hier nogal veel troep maakt, heb ik hem die naam gegeven'. Alsof Zwabber begrijpt wat er gezegd wordt tilt hij zijn even op om die vervolgens weer op Nathan's schoot te leggen. 'En vergeet dat verhaal van die bijnaam maar snel, anders ga je me nog zo noemen ook,' lacht Nathan. Hij kijkt naar de tv en aait over Zwabber's kop.
    'Ik houd het gewoon bij Natie,' grinnik ik. Nathan is schattig met Zwabber, jongens zijn altijd wel schattig als ze met dieren of kleine kinderen om kunnen gaan. Tenzij het van die pitbulls zijn, dan is het eerder eng.
    Ik knik op de play knop zodat de film begint. Ik glimlach nog even naar Nathan en laat mijn hoofd dan lichtjes op zijn schouder rusten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik geef Nathan n tweede naam >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathan Micheal Valencio.

    "Ik houd het gewoon bij Natie," Grinnikt ze, waarna ik even zuchtend mijn hoofd schud. "Fun" Mompel ik sarcastisch en heb mijn blik nog steeds op het beeldscherm gericht. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Esti nog even glimlachen en voel dan haar hoofd op mijn schouder. Ik laat mijn beide armen op de achter leuning van de bank liggen, maar wanneer Zwabber zijn kop optilt en me kopjes begint te geven, haal ik mijn linkerhand weer van de leuning af en aai Zwabber weer. "Is dit niet een beetje te eng voor jou Esti?" Fluister ik grinnikend, terwijl ik naar de film kijk en een handje popcorn uit de bak van Esti haar schoot pak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mick Andrew Dobbins.

    "Al zou ik al hulp nodig hebben, dan zou ik jou daar zeker niet voor vragen," kaatst ze terug.
    Ik leg mijn hoofd in mijn nek en lach spottend. Logisch dat haar bijnaam de pittige tante is.
    Terwijl Jerlynn een aantal deals met een paar klanten afhandelt, haal ik een stevige joint uit de binnenzak van mijn leren jack, steek deze aan met een zwarte aansteker en neem een stevige trek. Heerlijk.
    Met mijn rug leun in tegen de muur van het steegje aan. Wanneer er plotseling een jongen van mijn leeftijd naar me toekomt, zet ik een kleine grijns op en begroet hem.
    "Heb jij nog?"
    Ik schud mijn hoofd. "Ik heb niks," mompel ik met de joint in mijn mond.
    "Wanneer heb je weer?"
    "Morgen? Misschien overmorgen?" Ik haal mijn schouders op. "Laatst is er een drugssmokkeling verkeerd gegaan. Die jongens kunnen ook niks meer tegenwoordig," mopper ik.
    De jongen snuift even en loopt dan weer weg.
    Ik kijk hem na. Het is Rowan, een van de jongens die bij mij drugs kopen. Hij is een man van weinig woorden, maar wel met genoeg geld.
    "En, Mick. Waar heb jij je de hele dag verstopt?" Hoor ik Jerlynn zeggen.
    Ik draai me om en zie dat ze zich tot mij gericht heeft. "Rondgehangen in de stad," mompel ik. Nee, ik ga mooi niet zeggen dat ik Destiny heb weggehaald bij Tyler en Devin, me daarna in een loods heb verstopt en daar de rest van de tijd heb liggen niksen.

    Esti Nicole Lovey
    'Is dit niet een beetje te eng voor jou Esti?' fluistert Nathan grinnikend terwijl hij wat popcorn uit de bak haalt.
    Ik schud mijn hoofd waarbij mijn haren lichtjes over zijn wang vegen omdat mijn hoofd nog steeds op zijn schouder ligt. 'Ik heb jou toch om me te beschermen?' glimlach ik onschuldig. De film is nog maar net begonnen dus niet echt eng maar als de oude vrouw het meisje aanvalt en zegt dat ze haar zal vervloeken kruip ik onbewust iets dichter tegen Nathan aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ook Jerlynn krijgt haar tweede naam >.<]

    Jerlynn Fella Molan.

    Hij mompelt iets, maar ik kan er geen zak van verstaan.
    "Ja, hallo. Ik mag dan wel niet doof zijn, maar als je antwoord geeft, zorg dan wel dat diegene je kan verstaan" Werp ik hem bitter toe.
    Wanneer er op mijn schouder word getikt, blijf ik hem nog heel even met een scheve lach aankijken en draai me dan om. Ik tref iemand aan die ik maar al te goed ken. "Lennert, schat, ik dacht dat je nooit meer zou komen" Zijn gezicht staat op ontploffen, maar ik zie dat hij zich probeert in te houden. We handelen al zo lang samen dat we eigenlijk vrienden horen te zijn, maar Lennert en ik hebben het nooit goed met elkaar kunnen vinden, toch blijft hij altijd met mij handelen en heeft hij nog nooit één cent aan Mick uitgegeven.
    "Ach, maak je niet druk. Ik had het je vandaag belooft, dus heb ik het mee" Ik bekijk hem even overdreven van top tot teen, terwijl ik op mijn kauwgum kauw. "Zonder zie je er anders beter uit" Ik lach even spottend en kijk hem dan weer aan. "Geef nou maar.." Zegt hij bars. "Hoe vragen we dat, meneer Rae?" Ik kijk hem aan, terwijl ik mijn lange, rode haren in een wilde knot stop. "Hier is het geld" Hij friemelt even in zijn zakken om vervolgens een stapel briefjes tevoorschijn te halen. "Zolang jij mijn vraag negeert, laat ik je bestelling nog even zitten, goed?" Ik raak zijn wang heel even aan om de drie schrapen te voelen.
    "Van je gulle gift heb ik trouwens iets leuks gekocht" Ik wendt mijn blik niet van hem af, maar zie dat hij nu echt moeite moet doen om zich in te houden.
    Het is nu drie dagen geleden dat Lennert er met de drugs vandoor wou gaan zonder het geld te overhandigen. En tja, ik laat me niet zo maar belazeren, dus nog voordat hij weg kon rennen, had ik hem een trap recht in zijn kruis gegeven met als cadeautje drie schrapen op zijn gezicht van mijn vlijmscherpe en lange nagels. Het verbaasd me dat hij in die tijd niet naar iemand anders is gegaan, maar hij weet dat hij met mij dan geen zaken meer kan doen.
    "Mag ik mijn drugs, alsjeblieft.." Mompelt hij dan en ik knik even goedkeurend. "Je leert het al," Zeg ik, terwijl ik met mijn hand naar de drugs in mijn tas zoek. Ik kijk hem even aan met een blik waarvan hij wel weet wat ik ermee bedoel. "Goed dan," Hij overhandigd eerst het geld aan mij zodat ik het kan tellen. "Fijn zaken te doen, meneer Rae" Zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht, terwijl ik de drugs aan hem overhandig. Ik heb ondertussen wel door dat de mensen, die het voor geval van drie dagen geleden hebben bijgewoond, naar ons aan het kijken zijn. "Doeg, schat" Ik geef hem een luchtkus, waarna hij zich omdraait en wegloopt.
    Ik leun met mijn voet en rug tegen de muur van de steeg aan en lach even in mezelf. Het is gewoon grappig om Lennert zo te zien, aangezien hij een breed lichaam heeft en ik er soms nogal onschuldig uit kan zien.
    "Was je erbij?" Ik kijk naar Mick, doelend op het voor geval van Lennert en mij drie dagen geleden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathan Micheal Valencio.

    Ze schud haar hoofd en ik voel haar haren langs mijn wang gaan, waardoor ik even grinnik, aangezien het kietelt. "Ik heb jou toch om me te beschermen?" Glimlacht ze onschuldig en ik haar even nonchalant mijn schouders op, waardoor haar hoofd even omhoog gaat. "Ha, niet bang, ik dacht dat ik zoiets verstond?" Ik kijk via een schuin oog naar haar toe, nadat ze dichter tegen me aan is gekropen, omdat er een voor geval is tussen een oude vrouw en een meisje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Esti Nicole Lovey
    Ik kijk Nathan vragend aan als hij via een schuin oog naar me kijkt. 'Als je het niet fijn vindt dat ik zo zit moet je het gewoon zeggen hoor,' zeg ik waarna ik even op mijn onderlip bijt en weer naar de tv kijk. 'En, ik heb nooit gezegd dat ik niet bang ben voor zulk soort films, maar het is wel leuk om naar te kijken. Beter dan die romcom's waar je vanaf het begin al weet hoe die gaat eindigen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles --> Lahey


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Micheal Valencio.

    Ze kijkt me even vragend aan. "Als je het niet fijn vindt dat ik zo zit moet je het gewoon zeggen hoor," Ze bijt even op haar onderlip en kijkt weer naar de tv. "Nee, dat is het niet" Ik schud mijn hoofd even en glimlach dan. Hoe kan ik het nou vervelend vinden als Esti zo zit?
    "En, ik heb nooit gezegd dat ik niet bang ben voor zulk soort films, maar het is wel leuk om naar te kijken. Beter dan die romcom's waar je vanaf het begin al weet hoe die gaat eindigen" Ik knik even met mijn blik op de tv gericht. "Je bent niet de enige die dat vind. Ik vind romantische films sowieso niets aan"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sirens ---> Carmenta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cloudbreaker -> Corallo.