• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio Dood
    - Chris Justin Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez Dood
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins
    - Devin Raffael Rodriquez

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en Wonderwatch offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Tyler

    Ik mompel nog wat scheldwoorden, en loop dan naar buiten.
    Ik loop naar mijn auto, en rij achter Devin aan..


    El Diablo.

    Nathan Valencio.

    "Een griezelfilm kijken, we hebben niet voor niks popcorn gekocht" Antwoord ze, waarna ze haar benen van mijn schoot af laat glijden en opstaat om vervolgens naar de keuken te lopen. "Heb je nog enge films?" Vraagt ze als ze weer terug is. Ik heb zo'n vermoede dat ze de popcorn in de magnetron heeft gedaan. "Het liefst zo eng mogelijk" - "Zoek maar uit, er zit vast wel een goede tussen" Zeg ik en wijs naar het kastje onder mijn flatscreen tv, waar ik alle dvd's en computerspellen in bewaar. "Je moet het linker mandje hebben voor de films"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Kan ik hier weer inspringen?)

    [Sure]


    El Diablo.

    Esti

    "Zoek maar uit, er zit vast wel een goede tussen" zegt Nathan en hij wijst naar het kastje dat ander zijn tv staat. 'Je moet het linker mandje hebben voor de films'.
    Ik knik en loop naar het kastje toe. Uiteindelijk besluit ik voor "Drag me to hell" te gaan. Ik pak het doosje uit het mandje en geef die aan Nathan. 'Is deze goed?' vraag ik.
    Als ik de magnetron hoor piepen loop ik naar de keuken, pak een bak uit een kastje, doe de magnetron open en nadat ik de popcorn in de bak heb gedaan loop ik terug naar de woonkamer, met de bak in mijn handen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Valencio.


    Ze knikt en loopt vervolgens naar het kastje toe. "Is deze goed?" Vraagt ze en geeft me 'Drag me to hell' aan. Ik knik even goedkeurend en maak hem open, zodat ik de cd eruit kan halen.
    Wanneer de magnetron begint te piepen, loopt Esti naar de keuken om vervolgens de popcorn in een bak te doen. In de tijd dat ze de popcorn in een bak aan het toen is, loop ik naar tv en stop de dvd in de dvd ding [Ben vergeten hoe dat ding heet >.<] Als ik terug naar de bank loop, zie ik dat Zwabber Esti volgt en verlangend naar de bak met popcorn kijkt. "Jum, popcorn" Ik ga even met mijn tong over mijn lippen heen en plof dan neer op de bank, waarna Zwabber op mijn schoot springt. "Zwab, je bent dik" Ik lach even onwillekeurig en duw Zwabber dan van mijn schoot af, zodat hij naast me kan liggen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Esti

    "Jum, popcorn" Nathan likt met zijn tong over zijn lippen, wat, als ik eerlijk ben, er best wel sexy uitziet. Hij ploft neer op de bank en Zwabber springt gelijk op zijn schoot. ' Zwab, je bent dik,' lacht Nathan en hij schuift Zwabber van zijn schoot waarna Zwabber naast hem gaat liggen.
    'hoe ben je eigenlijk op de naam Zwabber gekomen?' vraag ik terwijl ik aan zijn andere kant ga zitten en mijn benen weer over zijn schoot leg. De bak met popcorn leg ik op mijn eigen schoot. Ik pak de afstandsbediening en spoel de reclame door.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Valencio.

    "Hoe ben je eigenlijk op de naam Zwabber gekomen?" Vraagt Esti, terwijl ze naast me gaat zitten en haar benen weer over mijn schoot heen legt. Terwijl ik nadenk legt ze de bak met popcorn op haar schoot en pakt de afstandsbediening om vervolgens een reeks reclame door te spoelen.
    "Nou, ik liet altijd mijn spullen in huis liggen. Op de raarste plekken, kon je spullen van mij vinden. Toen heeft mijn moeder mij de bijnaam zwabber gegeven en aangezien deze hond hier nogal veel troep maakt, heb ik hem die naam gegeven." Hij kijkt even op, maar legt al snel zijn hoofd weer op mijn schoot. "En vergeet dat verhaal van die bijnaam maar snel, anders ga je me nog zo noemen ook" Ik lach even en kijk dan naar de tv, terwijl ik over Zwabber zijn kop aai.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wonderwatch schreef:
    [Sure]


    (Waar kan ik inspringen?)

    [Mick kan Jerlynn wel tegenkomen, als ze haar drugs aan 't verkopen is of zo? Ik kan wel pas morgen reageren.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Mick kan Jerlynn wel tegenkomen, als ze haar drugs aan 't verkopen is of zo? Ik kan wel pas morgen reageren.]


    (Okay, dat is goed. Waar is Jerlynn?)

    [Euh, niet op een specifieke plaats of zo >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Euh, niet op een specifieke plaats of zo >.<]


    (Ok. ;d)

    {Noorderling is nog steeds beschikbaar..}


    Tijd voor koffie.

    Devin Rodriguez

    Ik reed ook volle vaart naar het ziekenhuis. Tornado we daar waren pakte ik Destiny op. Tyler was toch meegegaan. Ik liep met haar nee rende naar binnen. Ik werd meteen geholpen en er werden vragen gesteld. 'Vergiftiging. ' zei ik alleen en ze werd naar een kamer gebracht terwijl ik moet blijven wachten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.