• Hallo iedereen!

    Mijn tweede topic dat gaat over een rollen verdeling, dus ik heb alweer jullie hulp nodig.

          INLEIDING EN INFORMATIE

    Lucia heeft net haar middelbaar voltooid en ze is trots op haar diplomaatje. Ze heeft kantoor gevolgd, maar van in het begin weet ze al dat het kantoorleven haar toch niet goed ligt en toch heeft ze met bloed, zweet en tranen erin geslaagd om haar middelbaar af te maken. Lucia wil ooit beeldende kunsten studeren, omdat ze dol is op fotografie, of gaat ze voor de Engelse taal? Eerst last ze een pauze in haar schoolleven en begint aan haar Europese tour. Als fotografe wil ze haar ervaring echt opdoen in de bekendste steden en wil de taal Engels beter benutten in plaats met die onnozele dialogen die ze op school heeft gedaan. Sinds het begin van de tour kent haar leven onverwachte en grote veranderingen...

    De naam van de hoofdpersonage kan nog altijd veranderd worden. Zelf is ze twintig jaar en woont nog in België met haar ouders.

    Het verhaal speelt af in de jaren zeventig. heeft sommige aspecten uit de jaren zeventig: flower power, enzoverder.

    Lucia zal deze landen bezoeken: Duitsland (Berlijn), Italië (Milaan), Frankrijk (Parijs), Ierland (Dublin), Engeland (Londen), Zweden (Stockholm), Europees Rusland (Moskou) en Hongarije (Boedapest).
    Inderdaad niet veel landen voor een tour door Europa, maar ik probeer het toch beperkt te houden. Voor Lucia haar Europese tour afsluit mag ze naar een land gaan dat ze het leukst vindt.

          NODIGE ROLLEN

    Ja ja, wat voor rollen heb ik precies nodig? Hieronder heb ik een hele waslijst samengesteld. Wat in het cursief staat zijn de voorwaarden.

    • Ouders van Lucia.
    Met wie ze niet bepaald een sterke band heeft.
    Bezet door Beliebery.

    • Max. drie kameraden/gewone vrienden van Lucia in haar eigen land.
    Geen typische Hollandse namen, aub. Tussen 18 en 21 jaar.

    Bezet door Foxx, Beliebery en Sequin.

    • Max. twee mensen die Lucia in elk land waar ze heengaat ontmoet.
    Tussen 18 en 25 jaar.

    Duitsland
    Bezet door LottieHoran (2x).

    Engeland
    Bezet door XblackXnekoX en ?.

    Frankrijk
    Bezet door Sequin en McKibben.

    Hongarije
    Bezet door Feline en ?.

    Ierland
    Bezet door HungryNiall en ?.

    Italië
    Bezet door Beliebery en ?.

    Rusland
    Bezet door XblackXnekoX en ?.

    Zweden
    Bezet door XblackXnekoX (2x).

    Wat kan helpen om buitenlandse namen te vinden, is op deze site voor voornamen en deze site voor achternamen!

    • Een jongen op wie Lucia verliefd wordt tijdens haar tour.
    Bezet door Feline.

    • De drie vrienden van Lucia's buitenlandse crush.
    Het liefst een Amerikaanse nationaliteit. Tussen 18 en 21 jaar.
    Bezet door XblackXnekoX, Foxx en ?.

          INVULLEN

    Zie je het zitten om een rol in te leveren? Vul deze vraagjes dan in! Wat in het cursief staat zijn de voorwaarden en bij het invullen moet je ze niet laten staan, maar wel opvolgen.

    Rol:
    Volledige naam: Het liefst afhankelijk van de nationaliteit die hij/zij heeft en het tijdperk.
    Nationaliteit:
    Verjaardag en leeftijd: Geen geboortedatum, aub.
    Familie:
    Relatie / band met Lucia:
    Uiterlijk: Het liefst een foto van een bekend persoon.
    Goede eigenschappen: Max. 3 eigenschappen.
    Slechte eigenschappen: Max. 3 eigenschappen.
    Hobby's: Max. 3 hobby's.
    Extra's:
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?:

    Sorry voor de hele boterham, maar ik ben nogal veeleisend.

    Toch alvast bedankt om me te helpen!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:04 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Lucia's vrienden en Lucia's buitenlandse crush zijn niet meer nodig.

    Nog een attentie: Lucia komt eigenlijk niet in Amerika, maar ik heb een idee: ik stel voor dat Lucia's buitenlandse crush en zijn vrienden ook ergens op vakantie ergens in Europa zijn en Lucia komt hen toevallig tegen, dus het is niet erg hoor.
    Daarom is het nu mijn eis bij vrienden van de buitenlandse crush een Amerikaanse nationaliteit moeten hebben. Hahaha.

    De rollen die nu overblijven:
    • Ouders van Lucia.

    • Max. twee mensen uit elk land waar Lucia heengaat (zie alsje-alsjeblieft(!!) bij mijn eerste post).
    Eén persoon uit Duitsland, één uit Frankrijk en één uit Italië zijn al ingevuld.

    • Twee vrienden van Lucia's buitenlandse vlam.
    Amerikaanse nationaliteit en leeftijd van 18-21 jaar vereist.

    Maar goed, bedankt trouwens voor het invullen van de rollen! :D

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:44 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wil de ouders wel doen?


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: Jongen uit Ierland
    Volledige naam: Adam Hickey
    Nationaliteit: Iers
    Verjaardag en leeftijd: 20, 8 januari
    Familie: Adam is de zoon van Lisa en Alexander. Zijn ouders lijken erg jong, toch is zijn moeder al 45 en zijn vader 48. Lisa verkoopt als makelaar grote villa's, en Alexander heeft een eigen autogarage. Adam heeft ook nog een zusje van 18, Sophie
    Julie Bowen, Brad Pitt, Emily Osment
    Relatie / band met Lucia: Adam komt Lucia tegen en ze worden erg goede vrienden. Als ze haar reis voortzet heeft ze ook nog contact met hem.
    Uiterlijk:

    Niall Horan
    Goede eigenschappen: Adam is erg zorgzaam en behulpzaam. Een hele gevoelige jongen.
    Slechte eigenschappen: Hoewel hij goed is in luisteren naar anderen, durft hij zelf zijn gevoelens niet te delen en kropt ze op. Hij is ook best snel jaloers en bezitterig als hij een vriendin heeft.
    Hobby's: Adam is gek op zingen en spelen op zijn gitaar
    Extra's: Adam heeft al drie jaar een vriendin, de 19 jarige Chloe (Demi Lovato)
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: OP


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Iemand uit Europees Rusland
    Volledige naam: Anfisa Ivanna Orlov
    Nationaliteit: Russisch
    Verjaardag en leeftijd: 29 Oktober en 18 jaar
    Familie: Anfisa is enigst kind en woont samen met haar moeder. Haar vader is niet meer in de familie sinds Anfisa's geboorte.
    Relatie / band met Lucia: Anfisa loopt per ongeluk op tegen Lucia op straat. Anfisa neemt daardoor iets mee van Lucia dat ze weer terug gaat brengen.
    Uiterlijk:


    Amy Gumenick
    Goede eigenschappen: Anfisa is een vriendelijk iemand. Ze helpt ook graag mensen.
    Slechte eigenschappen: Ze is heel Naïef, waardoor ze nog wel eens in de problemen komt, hetzelfde geld voor haar nieuwsgierigheid.
    Hobby's: Anfisa speelt al Viool zolang ze zicht kan herinneren.
    Extra's: Anfisa heeft een lichte vorm van Paranoia.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: OP!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:55 ]


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Beliebery schreef:
    Ik wil de ouders wel doen?

    Natuurlijk!
    Om op jouw gb-bericht te reageren: de ouders moeten rond de 40 jaar zijn en achternaam mag je kiezen, want ik heb er namelijk geen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ouders van Lucia.

    Rol: Moeder van Lucia
    Volledige naam: Anne Pauline Staes - van de Ven.
    Nationaliteit: Belgisch - Frans.
    Verjaardag en leeftijd: 41 jaar oud.
    Familie: Anne kent haar eigen familie niet, ze is geadopteerd uit het zuiden van Frankrijk. Haar pleegmoeder, Lotta is 62 jaar oud en adopteerde haar toen ze 2 jaar oud was. Ze kon zelf geen kinderen krijgen met haar man Marc , die 64 jaar oud is. Marc werkt nog als tuinder, maar Lotta werkt niet meer. Ze wonen in een 2-onder-1-kap huisje, aan het water. Anne heeft geen zusjes of broertjes, ook niet bij haar echte ouders.
    Jane Fonda , Kevin Costner.
    Relatie / band met Lucia: Anne is Lucia's moeder. Ondanks dat is de band niet erg goed meer.
    Uiterlijk:


    Julianne Moore
    Goede eigenschappen: Anne is heel perfectionistisch, vriendelijk van aard en een echte doorzetter.
    Slechte eigenschappen: Anne oordeelt heel snel over mensen, ze kan soms een beetje kortaf zijn en en ze is heeeeel ongeduldig.
    Hobby's: Anne's hobby, waar ze helemaal dol op is, is alles van TellShell kopen wat ze maar tegen komt. Daarom heeft haar man ook een kamer, waar ze al haar spullen in kan zetten. Vroeger deed ze ook heel graag fietsen, maar nu heeft ze daar amper tijd voor.
    Extra's: Haar baan is hoofdredacteur van Cosmopolitan.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: Still OP.



    Rol: Vader van Lucia.
    Volledige naam: Anthony Staes.
    Nationaliteit: Belgisch.
    Verjaardag en leeftijd: 42 jaar oud.
    Familie: Anthony is opgegroeid in een kleine boerderij met zijn zus Sofie. Sofie is nu 40 jaar oud. Hun ouders, Tijs en Rosie , zijn beide 63 jaar oud. Tijs werkt als jurist en Rosie werkt als secretaresse. Tijs en Rosie zijn de échte opa en oma van Lucia, en Sofie is haar échte tante.
    Sofie van den Enk, Shripad Tuljapurkar, Raquel Welch.
    Relatie / band met Lucia: Anthony is de vader van Lucia.
    Uiterlijk:


    Mario Lopez.
    Goede eigenschappen: Anthony is zeer loyaal en betrouwbaar. Ook is hij heel creatief, en hoeft hij niet te doen, wat anderen doen. Hij kan ook goed dingen onthouden, en houdt zich aan afspraken.
    Slechte eigenschappen: Anthony is heel snel jaloers. Ook overdrijft hij graag en is hij heel obsessief. Ook kan hij heel onzeker zijn.
    Hobby's: Anthony's hobby's zijn: TV kijken, lezen en vissen. Als sport doet hij honkballen. Hij houdt er ook van om zijn vrouw mee te nemen op dates, en doet dit dan ook regelmatig.
    Extra's: Anthony rookt niet meer. Zijn werk is als vrachtwagenchauffeur heel erg vermoeiend. Hij werkt dan ook op rare tijdstippen.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: :)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:42 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Shirlinson schreef:
    (...)
    Natuurlijk!
    Om op jouw gb-bericht te reageren: de ouders moeten rond de 40 jaar zijn en achternaam mag je kiezen, want ik heb er namelijk geen.


    Sure!


    where would I be, if you didn't believe?

    Is het goed als ik nog 1 of 2 mensen invul. Ik verveel me een beetje op het moment :'D


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    Is het goed als ik nog 1 of 2 mensen invul. Ik verveel me een beetje op het moment :'D

    Natuurlijk is het goed! :)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Rol: Iemand uit Zweden
    Volledige naam: Felix Kjellberg
    Nationaliteit: Zweeds
    Verjaardag en leeftijd: 13 Augustus en 24 jaar
    Familie: felix woont samen met zijn vriendin Julia (zie volgende rol). Hij heeft allebei zijn ouders nog, maar die wonen meer in het noorden van Zweden
    Relatie / band met Lucia: Samen met Julia ontmoet hij Lucia tijdens het zijn werk aan de bar. Ze raken in een leuk gesprek verwikkelt.
    Uiterlijk:


    Misha Collins
    Goede eigenschappen: Felix is sociaal ingesteld. Hij heeft een rustige persoonlijkheid en een goed gevoel voor humor
    Slechte eigenschappen: Hij kan soms heel nors overkomen en als hij boos wordt schiet nogal eens uit zijn slof.
    Hobby's: Hij schrijft kleine thriller verhalen.
    Extra's: Hij heeft een relatie met Julia
    Ook werkt Felix als bartender in een club


    Rol: Iemand uit Zweden
    Volledige naam: Julia Nass
    Nationaliteit:Noors
    Verjaardag en leeftijd: 14 Januari en 23 jaar
    Familie: Julia woont samen met Felix. Julia heeft alleen haar moeder nog en 2 zusjes. Die wonen nog in Noorwegen
    Relatie / band met Lucia: Zij ontmoet Lucia tijdens het uitgaan als ze felix bezoekt tijdens zijn werk. Ze hebben met z'n 3en een leuk gesprek.
    Uiterlijk:


    Cassadee Pope
    Goede eigenschappen: Julia is een vrolijk en vriendelijk iemand. Ze is ook een beetje nieuwsgierig
    Slechte eigenschappen: soms is ze een beetje te nieuwsgierig. Ook kan ze vaak sarcastische opmerkingen maken die nog wel eens verkeerd kunnen vallen bij sommige mensen
    Hobby's: Julia speelt gitaar en piano, ze is heel muzikaal opgevoed.
    Extra's: Ze heeft een realtie met Felix.
    Ook werkt Julia overdag in een restaurant.


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    Rol: Iemand uit Europees Rusland
    Volledige naam: Anfisa Ivanna Orlov
    Nationaliteit: Russisch
    Verjaardag en leeftijd: 29 Oktober en 18 jaar
    Familie: Anfisa is enigst kind en woont samen met haar moeder. Haar vader is niet meer in de familie sinds Anfisa's geboorte.
    Relatie / band met Lucia: Anfisa loopt per ongeluk op tegen Lucia op straat. Anfisa neemt daardoor iets mee van Lucia dat ze weer terug gaat brengen.
    Uiterlijk:


    Alona Tal
    Goede eigenschappen: Anfisa is een vriendelijk iemand. Ze helpt ook graag mensen.
    Slechte eigenschappen: Ze is heel Naïef, waardoor ze nog wel eens in de problemen komt, hetzelfde geld voor haar nieuwsgierigheid.
    Hobby's: Anfisa speelt al Viool zolang ze zicht kan herinneren.
    Extra's: Anfisa heeft een lichte vorm van Paranoia.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: OP!


    Euhh. Ik heb ook al een plaatje van Alona Tal..


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sequin schreef:
    (...)

    Euhh. Ik heb ook al een plaatje van Alona Tal..


    Ik zag het idd ook net, ik heb het al verandert ;)


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Rol: Vriend van Lucia's crush
    Volledige naam: Timothy "Tim" Stone
    Nationaliteit: Tim is Wit-Amerikaans.
    Verjaardag en leeftijd: Tim is 21 jaar.
    Familie: Tim is de zoon van Robert Stone. Robert is 44-jaar en succesvol op zijn werk als accountant, maar niet zo succesvol als vader. Sinds zijn vrouw 3 jaar jaar geleden is overleden, komt hij elke week weer met een andere vrouw thuis. Vaak zijn het jongere vrouwen, die bijna net zo jong zijn als Tim. Tim walgt er dan ook van en heeft een slechte band met zijn vader. Hij neemt de zorg op zich voor zijn 11-jarige zusje Elisa, want ook daar zorgt zijn vader niet meer goed voor.
    Gerard Butler & Noah Cyrus
    Relatie / band met Lucia: Tim is niet meer dan een gewone vriend van Lucia. Hij is beste vrienden met Ryan en dus automatisch wordt hij ook een vriend van Lucia.
    Uiterlijk:


    Ryan Guzman
    Goede eigenschappen: Tim is vrijwel altijd vrolijk, is een doorzetter en ontzettend ambitieus.
    Slechte eigenschappen: Tim heeft soms nogal last van grootheidswaanzin en vindt zichzelf helemaal geweldig. Ook kan hij behoorlijk egoïstisch zijn, hij denkt vaak alleen maar aan zichzelf.
    Hobby's: Tim is model en leeft daar ook naar. Hij kookt bijvoorbeeld heel graag. Zijn specialiteit is vis en Italiaans. Tim haalt nooit afhaaleten. Ten eerste omdat dit zwaar ongezond is en ten tweede omdat hij gewoon liever zijn eigen eten haalt. Verder is Tim veel in de sportschool te vinden. Dit is niet iets wat hij heel graag doen, maar doordat hij er zoveel mee bezig is, kun je het wel een hobby noemen. Het is gewoon om zijn uiterlijk in tact te houden en om zijn gedachten op nul te zetten. Een speciale hobby van Tim is dansen. Maar nadat hij geweigerd is voor de belangijkste dansacademies van het land, heeft hij dat een beetje opgegeven.
    Extra's: Tim werkt dus als model en is dus ook redelijk bekend. Eigenlijk kun je hem wel een 'celebrity' noemen. Hij is nog niet zo beroemd dat hij overal door paparazzi gevolgd wordt, maar hij komt bijvoorbeeld wel in magazines of in reclamespotjes terecht. Ook wordt hij wel eens ergens herkend en deelt dan handtekeningen uit of gaat met fans op de foto.
    Ondanks al het vrouwelijke aandacht dat Tim tegenwoordig krijgt, heeft hij al 3 jaar verkering met hetzelfde meisje. Dit is de 20-jarige Elizabeth Fatcher. Zij is gewoon een normale studente en was al met Tim samen, voor zijn succes. Elizabeth is een beetje degene die Tim met zijn beide benen op de grond houdt.
    Leighton Meester


    Tell me about it, stud.

    Ik ga de rol van iemand uit Ierland voor je invullen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Nog mensen die een rol willen invullen?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”