Hallo iedereen!
Mijn tweede topic dat gaat over een rollen verdeling, dus ik heb alweer jullie hulp nodig.
INLEIDING EN INFORMATIE
Lucia heeft net haar middelbaar voltooid en ze is trots op haar diplomaatje. Ze heeft kantoor gevolgd, maar van in het begin weet ze al dat het kantoorleven haar toch niet goed ligt en toch heeft ze met bloed, zweet en tranen erin geslaagd om haar middelbaar af te maken. Lucia wil ooit beeldende kunsten studeren, omdat ze dol is op fotografie, of gaat ze voor de Engelse taal? Eerst last ze een pauze in haar schoolleven en begint aan haar Europese tour. Als fotografe wil ze haar ervaring echt opdoen in de bekendste steden en wil de taal Engels beter benutten in plaats met die onnozele dialogen die ze op school heeft gedaan. Sinds het begin van de tour kent haar leven onverwachte en grote veranderingen...
De naam van de hoofdpersonage kan nog altijd veranderd worden. Zelf is ze twintig jaar en woont nog in België met haar ouders.
Het verhaal speelt af in de jaren zeventig. heeft sommige aspecten uit de jaren zeventig: flower power, enzoverder.
Lucia zal deze landen bezoeken: Duitsland (Berlijn), Italië (Milaan), Frankrijk (Parijs), Ierland (Dublin), Engeland (Londen), Zweden (Stockholm), Europees Rusland (Moskou) en Hongarije (Boedapest).
Inderdaad niet veel landen voor een tour door Europa, maar ik probeer het toch beperkt te houden. Voor Lucia haar Europese tour afsluit mag ze naar een land gaan dat ze het leukst vindt.
NODIGE ROLLEN
Ja ja, wat voor rollen heb ik precies nodig? Hieronder heb ik een hele waslijst samengesteld. Wat in het cursief staat zijn de voorwaarden.
• Ouders van Lucia.
Met wie ze niet bepaald een sterke band heeft.
Bezet door Beliebery.
• Max. drie kameraden/gewone vrienden van Lucia in haar eigen land.
Geen typische Hollandse namen, aub. Tussen 18 en 21 jaar.
Bezet door Foxx, Beliebery en Sequin.
• Max. twee mensen die Lucia in elk land waar ze heengaat ontmoet.
Tussen 18 en 25 jaar.
Duitsland
Bezet door LottieHoran (2x).
Engeland
Bezet door XblackXnekoX en ?.
Frankrijk
Bezet door Sequin en McKibben.
Hongarije
Bezet door Feline en ?.
Ierland
Bezet door HungryNiall en ?.
Italië
Bezet door Beliebery en ?.
Rusland
Bezet door XblackXnekoX en ?.
Zweden
Bezet door XblackXnekoX (2x).
Wat kan helpen om buitenlandse namen te vinden, is op deze site voor voornamen en deze site voor achternamen!
• Een jongen op wie Lucia verliefd wordt tijdens haar tour.
Bezet door Feline.
• De drie vrienden van Lucia's buitenlandse crush.
Het liefst een Amerikaanse nationaliteit. Tussen 18 en 21 jaar.
Bezet door XblackXnekoX, Foxx en ?.
INVULLEN
Zie je het zitten om een rol in te leveren? Vul deze vraagjes dan in! Wat in het cursief staat zijn de voorwaarden en bij het invullen moet je ze niet laten staan, maar wel opvolgen.
Rol:
Volledige naam: Het liefst afhankelijk van de nationaliteit die hij/zij heeft en het tijdperk.
Nationaliteit:
Verjaardag en leeftijd: Geen geboortedatum, aub.
Familie:
Relatie / band met Lucia:
Uiterlijk: Het liefst een foto van een bekend persoon.
Goede eigenschappen: Max. 3 eigenschappen.
Slechte eigenschappen: Max. 3 eigenschappen.
Hobby's: Max. 3 hobby's.
Extra's:
Moet het een OP of een 1D-story zijn?:
Sorry voor de hele boterham, maar ik ben nogal veeleisend.
Toch alvast bedankt om me te helpen!
[ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:04 ]
“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”