• Hallo iedereen!

    Mijn tweede topic dat gaat over een rollen verdeling, dus ik heb alweer jullie hulp nodig.

          INLEIDING EN INFORMATIE

    Lucia heeft net haar middelbaar voltooid en ze is trots op haar diplomaatje. Ze heeft kantoor gevolgd, maar van in het begin weet ze al dat het kantoorleven haar toch niet goed ligt en toch heeft ze met bloed, zweet en tranen erin geslaagd om haar middelbaar af te maken. Lucia wil ooit beeldende kunsten studeren, omdat ze dol is op fotografie, of gaat ze voor de Engelse taal? Eerst last ze een pauze in haar schoolleven en begint aan haar Europese tour. Als fotografe wil ze haar ervaring echt opdoen in de bekendste steden en wil de taal Engels beter benutten in plaats met die onnozele dialogen die ze op school heeft gedaan. Sinds het begin van de tour kent haar leven onverwachte en grote veranderingen...

    De naam van de hoofdpersonage kan nog altijd veranderd worden. Zelf is ze twintig jaar en woont nog in België met haar ouders.

    Het verhaal speelt af in de jaren zeventig. heeft sommige aspecten uit de jaren zeventig: flower power, enzoverder.

    Lucia zal deze landen bezoeken: Duitsland (Berlijn), Italië (Milaan), Frankrijk (Parijs), Ierland (Dublin), Engeland (Londen), Zweden (Stockholm), Europees Rusland (Moskou) en Hongarije (Boedapest).
    Inderdaad niet veel landen voor een tour door Europa, maar ik probeer het toch beperkt te houden. Voor Lucia haar Europese tour afsluit mag ze naar een land gaan dat ze het leukst vindt.

          NODIGE ROLLEN

    Ja ja, wat voor rollen heb ik precies nodig? Hieronder heb ik een hele waslijst samengesteld. Wat in het cursief staat zijn de voorwaarden.

    • Ouders van Lucia.
    Met wie ze niet bepaald een sterke band heeft.
    Bezet door Beliebery.

    • Max. drie kameraden/gewone vrienden van Lucia in haar eigen land.
    Geen typische Hollandse namen, aub. Tussen 18 en 21 jaar.

    Bezet door Foxx, Beliebery en Sequin.

    • Max. twee mensen die Lucia in elk land waar ze heengaat ontmoet.
    Tussen 18 en 25 jaar.

    Duitsland
    Bezet door LottieHoran (2x).

    Engeland
    Bezet door XblackXnekoX en ?.

    Frankrijk
    Bezet door Sequin en McKibben.

    Hongarije
    Bezet door Feline en ?.

    Ierland
    Bezet door HungryNiall en ?.

    Italië
    Bezet door Beliebery en ?.

    Rusland
    Bezet door XblackXnekoX en ?.

    Zweden
    Bezet door XblackXnekoX (2x).

    Wat kan helpen om buitenlandse namen te vinden, is op deze site voor voornamen en deze site voor achternamen!

    • Een jongen op wie Lucia verliefd wordt tijdens haar tour.
    Bezet door Feline.

    • De drie vrienden van Lucia's buitenlandse crush.
    Het liefst een Amerikaanse nationaliteit. Tussen 18 en 21 jaar.
    Bezet door XblackXnekoX, Foxx en ?.

          INVULLEN

    Zie je het zitten om een rol in te leveren? Vul deze vraagjes dan in! Wat in het cursief staat zijn de voorwaarden en bij het invullen moet je ze niet laten staan, maar wel opvolgen.

    Rol:
    Volledige naam: Het liefst afhankelijk van de nationaliteit die hij/zij heeft en het tijdperk.
    Nationaliteit:
    Verjaardag en leeftijd: Geen geboortedatum, aub.
    Familie:
    Relatie / band met Lucia:
    Uiterlijk: Het liefst een foto van een bekend persoon.
    Goede eigenschappen: Max. 3 eigenschappen.
    Slechte eigenschappen: Max. 3 eigenschappen.
    Hobby's: Max. 3 hobby's.
    Extra's:
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?:

    Sorry voor de hele boterham, maar ik ben nogal veeleisend.

    Toch alvast bedankt om me te helpen!

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:04 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik zal nog een persoon uit Duitsland maken.

    Rol: Persoon uit Duitsland.
    Volledige naam: Gunther Dunst.
    Nationaliteit: Duits.
    Verjaardag en leeftijd: 25 november, 23 jaar.
    Familie: Gunther zijn moeder, Olivia, is overleden tijdens een bankoverval. Zijn vader, Gisbert, heeft sindsdien voor Gunther en zijn jongere zus (7 mei, nu 19 jaar), Claudia, gezorgd.
    Relatie / band met Lucia: Gunther komt Lucia tegen op de luchthaven van Berlijn. Twee dagen later spreken ze met elkaar af om naar Starbucks te gaan, de plaats waar Lucia Liesel ontmoet.
    Uiterlijk:


    Liam Hemsworth

    Goede eigenschappen: Gunther is een charmante man. Zijn sportieve verschijning trekt de vrouwen aan en als hij iets wil, dan geeft hij de moed nooit op.
    Slechte eigenschappen: Gunther kan té ijdel zijn, waar zijn naasten soms als de dood aan ergeren. Ook is hij ietwat klungelig.
    Hobby's: Gunther is een grote voetballiefhebber en gaat graag naar de fitness. Ook kookt hij heel graag.
    Extra's: Gunther heeft een relatie met een Duits fotomodel en actrice, Adelina Mandel.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: Idem.


    Hi.

    Ik wil nog wel iemand maken uit Engeland, maar dat wordt denk ik pas morgen, aangezien ik nu nog bezoek heb xD


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Rol: Iemand uit Engeland
    Volledige naam: Brent Clifford Pettigrew
    Nationaliteit: Brits
    Verjaardag en leeftijd: 31 Juli en 18 jaar
    Familie: Brent woont nog bij zijn ouders en zijn zus van 20. Zijn ouders werken allebei erg lang op hun kantoor. Daardoor zijn Brent en zijn zus, Eva, vaak alleen thuis. Ze zijn ondanks dat een erg hecht gezin en op vakantie's doen ze erg veel samen. Brent neemt het zijn ouders soms wel eens kwalijk, maar daar zet hij zich altijd overheen omdat hij weet dat ze het doen voor Eva en hem.
    Relatie / band met Lucia:Brent komt Lucia tegen als hij aan het rondhangen is in de stad. Ze spreken af om samen met wat van zijn vrienden 's avonds ergens te gaan drinken.
    Uiterlijk:


    Logan Lerman
    Goede eigenschappen: Hij is erg vriendelijk en bij veel mensen komt hij over als een broer-figuur waardoor veel mensen denken dat elk meisje zijn zus/zusje is.
    Slechte eigenschappen: Hij heeft de neiging om zijn mening duidelijk uit te spreken wat hem vaak in problemen kan brengen omdat hij net anders denkt dan andere mensen.
    Hobby's:Hij houdt ervan om te vissen, het liefst met zijn vader als het kan
    Extra:Hij is eigenlijk homo, maar durft het niemand te vertellen


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Rollen die tot nu toe vrij zijn:

    • 2 personen uit Hongarije.
    • 1 persoon uit Engeland.
    • 1 persoon uit Ierland. Dat zou iemand moeten doen, volgens mij, maar ik weet niet of dat dat gaat gebeuren...
    • 1 persoon uit Italië.
    • 1 persoon uit Rusland.
    • 1 vriend van Lucia's buitenlandse crush.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vul morgen nog een vriend van de Amerikaanse crush in, want nu ga ik slapen.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Rol: Franse jongen
    Volledige naam: Timothy Philippe Noiret
    Nationaliteit: Frans
    Verjaardag en leeftijd: 25/7, 22
    Familie: Timothy is enigskind. Hij werd door z'n ouders altijd verwend, gezien zijn vader een succesvolle zakenman is, maar toen hij ouder werd besloot hij zijn eigen weg te volgen en verhuisde hij maar zijn moeder belt hem nog dagelijks om te zien hoe hij het stelt terwijl zijn vader bij elke feestdag nog stiekem een enveloppe met geld tussen zijn spullen steekt.
    Relatie / band met Lucia: Misschien heeft Lucia net een bad day achter de rug, complicaties met het vliegtuig of zo en blijkt dan dat haar hotel plots faillet is gegaan. Timothy - de vriendelijkheid zelve - biedt haar een overnachtingsplaats aan en helpt haar met het zoeken van iets anders.
    Uiterlijk:


    Pierre Boulanger

    Goede eigenschappen: Tim is een echte lieverd. Het liefste wat hij doet is met een kop chocomelk in zijn zitzak plaatsnemen en luisteren naar wat zijn gesprekspartner te zeggen heeft want eigenlijk is hij meer een luisteraar dan een prater, maar uiteindelijk probeert hij wel altijd wijze raad te geven. Telkens als hij een zwerver passeert geeft hij die wel geld, alhoewel hij er zelf ook tekort komt. Hij probeert iedereen te helpen.
    Slechte eigenschappen: Eigenlijk zet hij iedereen een beetje voor zichzelf en durft hij niet assertief te zijn, hij is een echte jaknikker en durft mensen niet tegen te spreken of te kwetsen. Hijzelf wordt ook niet graag gekwetst. Zodra iemand kritiek heeft op hem loopt hij het liefst zo snel mogelijk uit de deur.
    Hobby's: Hij wou eigenlijk van zijn hobby zijn beroep maken, een singer-songwriter. Het zou niet de eerste keer zijn dat een politieman hem wegjaagt van een straathoek omdat hij daar staat de zingen. Hij kan dus piano en gitaar spelen. Ook is hij graag bezig met koken, maar niet goed. Hij laat meestal alles aanbranden.
    Extra's: Lucia uitnodigen om te logeren bij hem was misschien niet één van zijn beste ideeën. Toen hij thuis vertrok nam hij zich voor om zelfstandig te zijn maar kon met zijn loon als verkoper in een tweedehandswinkel zich alleen maar een heel klein flatje permitteren.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: OP


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik maak wel een hongaarse


    26 - 02 - '16

    Rol: Hongaarse vrouw
    Volledige naam: Zsuzsanna Krisztina Irisko
    Nationaliteit: Hongaars
    Verjaardag en leeftijd: Ze is 20 jaar en is jarig op 20 juli
    Familie: Zsuzsanna had een vriend, maar ze zijn helaas uit elkaar. Ouders heeft ze niet meer, die zijn dood geschoten in een burgeroorlog en haar broertjes zijn in een hongersnood overleden. Alleen haar norse oma heeft ze nog, maar daar had ze laatst een grote ruzie mee.
    Relatie / band met Lucia: Ze is serveerster in een restaurant waar Lucia eet.
    Uiterlijk:


    Zsuzsanna heeft donkere haren die glanzen als fluweel. Ze heeft mooie blauwe ogen waar velen jaloers op zijn en een slank figuur dat mensen doet smelten.
    Goede eigenschappen: Zsuzsanna is een hulpvaardig meisje. Ze heeft alles voor mensen over en doet haar best om mensen het naar de zin te maken. Ze heeft een goed gevoel voor humor, weet mensen altijd te laten lachen. Op wat voor manier dan ook. En ze is vriendelijk waardoor ze veel vrienden heeft en krijgt.
    Slechte eigenschappen: Zsuzsanna is best wel ongeduldig en klunzig. Dit levert nog wel eens problemen op bij haar werk. Verder heeft ze een redelijk kort lontje, maar meestal houdt ze zich wel in.
    Hobby's: Zsuzsanna is in de winter ski instructrice.
    Extra's: Ze is creatief en heeft altijd een kraampje op de markt met zelfgemaakte t-shirts.
    Moet het een OP of een 1D-story zijn?: OP


    26 - 02 - '16

    Rollen inleveren is niet meer nodig.
    Bedankt voor diegene die dat gedaan hebben!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”