• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    4Everdeen schreef:
    {What happened?}



    [Heel veel :') tenminste. Veel topic's. Er zkjn niet bijster veel dingen gebeurd.
    Relatie's ontstaan. Een relatie soort van uitgegaan. Een demon heeft een mens zwanger gemaakt. Een mens weet over een engel. Ook over demonen. Hmm.. Het herfstbal komt eraan. En veel mensen spijbelen ook vandaag weer.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Neeee! De relatie tussen Daniël en Sky is still there... There will be a mini Skyaniël..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [HAHAHA 'Een demon heeft een mens zwanger gemaakt.'
    OH LORDY]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Noooo Ellie, jij kent deze RPG en dus de omgeving beter dan mij! You start! :D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Gosh.. I HATE YOU MITSHY!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Volgens mij heb ik weer wat gemist... WAT WAS SKY'S LAATSTE POST ;O


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    {Gosh.. I HATE YOU MITSHY!}


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bradley || Demon

    Aangezien ik totaal geen zin had om naar een les te gaan, (iets wat ook niet veel zin had aangezien ik school jaren geleden al af had gemaakt) liep ik naar buiten om daar vervolgens een sigaret op te steken en keek ik tegen de muur leunend naar een paar andere mensen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy ~ Demon
    Ik liep een beetje verveeld rond in de buitenlucht, en graaide toen naar een pakje sigaretten in mijn zak. Toen ik er eentje had uitgevist, zocht ik naar een aansteker.
    ''Verdomme,'' mompelde ik geërgerd. Ik raakte die dingen altijd kwijt. Áltijd.
    Ik keek rond, en zag toen een bruinharige jongen roken. Ik haalde mijn schouders op en liep naar hem toe.
    ''Kan ik je aansteker lenen?'' vroeg ik toen maar, en keek de jongen vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Amparo lief, ik had Amare meegenomen naar het muziek lokaal, want Sky had gehoord dat ze kan spelen enzo. Maar uiteindelijk is Sky huilend weggerend omdat ze zag hoe lief Jake en Leslie tegen elkaar waren. En nu zit ze in het bos en Xav troost haar..

    En Ellie, wie weet... Mini Skaniël would be awesome, maar ja. Dingen kunnen soms raar lopen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe subtiel! :D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik heb een idee met Daniël en Sky gaat al naar Italie.. Dus.. Ik zie wel.. Of ik laat hem gewoon heel Cliche net als in Twilight zelfmoord plegen :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Niet origineel Ellie :Y)

    Ze komt wel (; heus wel (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik wil een mini Skyaniël.. En zo niet gaat Daniël zelfmoord plegen (cat) }


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    Cathy ~ Demon
    Ik liep een beetje verveeld rond in de buitenlucht, en graaide toen naar een pakje sigaretten in mijn zak. Toen ik er eentje had uitgevist, zocht ik naar een aansteker.
    ''Verdomme,'' mompelde ik geërgerd. Ik raakte die dingen altijd kwijt. Áltijd.
    Ik keek rond, en zag toen een bruinharige jongen roken. Ik haalde mijn schouders op en liep naar hem toe.
    ''Kan ik je aansteker lenen?'' vroeg ik toen maar, en keek de jongen vragend aan.


    Bradley || Demon

    'Kan ik je aansterker lenen?' Vroeg een meisje met bruin haar, 'Tuurlijk' Andwoorde ik waarna ik mijn aansteker uit mijn broekzak haalde en die aan haar gaf.


    Don't be like the rest of them, darling