• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cathy ~ demon
    ''Dankje,'' mompelde ik, om vervolgens de sigaret aan te steken. Ik gaf hem zijn aansteker terug, en nam een trekje. Ik ging naast de nog onbekende jongen leunen, en blies het rook langzaam uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Meeeh. dat is verrot.. xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Eastwood.

    Ik slikte even en liep richting het bos waar Sky zich vast had verstopt. Ik glimlachte even toen ik haar met Xav zag zitten. Ik knielde naast haar neer. 'Hey.' zei ik toen zachtjes en wreef even over haar rug. Ik keek Xav dankbaar aan. Een geluidloze bedankt vormde ik met mijn lippen en ik keek voor me uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    {Ik wil een mini Skyaniël.. En zo niet gaat Daniël zelfmoord plegen (cat) }



    [Je weet toch dat de shippingname Skaniël is, en niet Skyaniël? Want Skyaniël spreekt niet makkelijk uit ^^

    Geen zelfmoord, Sky komt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik weet het.. Type het verkeerd XD

    Mooizo ^-^ }


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Het begint te draaien en we gaan zo naar omhoog. Ik geniet van het uitzicht en maak me gemakkelijk in de stoel. 'Here we go.' grinnik ik.


    Leslie Day
    Het geeft echt een kick wanneer het ding naar beneden valt. Ik kijk lachend naar Jake. Sommige mensen om ons heen gillen, andere juichen. En weer andere zien er zelfs verveeld uit. Ik heb plezier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ineens is Amare er ook, het is voorspelbaar dat ik naar het bos zou gaan. Ze wrijf over mijn rug. En ik vind het fijn, ze ís er. En daar gaat het om. Niet om de dingen die ze kan zeggen, maar juist haar zwijgen en er gewoon zijn doet me goed. 'Ik zie er vast
    verschrikkelijk uit,' merk ik op. Ik kijk naar de grond. 'Ik ga morgen naar Daniël toe,' zeg ik dan. 'Ik weet het zeker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ineens is Amare er ook, het is voorspelbaar dat ik naar het bos zou gaan. Ze wrijf over mijn rug. En ik vind het fijn, ze ís er. En daar gaat het om. Niet om de dingen die ze kan zeggen, maar juist haar zwijgen en er gewoon zijn doet me goed. 'Ik zie er vast
    verschrikkelijk uit,' merk ik op. Ik kijk naar de grond. 'Ik ga morgen naar Daniël toe,' zeg ik dan. 'Ik weet het zeker.'


    {*Doet vreugde dansje*}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare Eastwood.

    Ik glimlach en trek haar een stukje naar me toe. 'Dat is denk ik een goed idee.' zeg ik dan zacht en glimlach even. 'Als je maar contact met me maakt.' grijns ik en kijk haar aan. 'Je wou me horen spelen toch?' vroeg ik toen en glimlachte. Ik had een goed gevoel en was lichtjes over mijn angst heen. Voor één persoon kon ik het wel maar voor een groep. No way.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aragog schreef:
    Cathy ~ demon
    ''Dankje,'' mompelde ik, om vervolgens de sigaret aan te steken. Ik gaf hem zijn aansteker terug, en nam een trekje. Ik ging naast de nog onbekende jongen leunen, en blies het rook langzaam uit.


    Bradley || Demon

    'Hoe heet je?' Vroeg ik haar vervolgens, meestal had het niet veel zin om een gesprek aan te gaan met iemand maar aangezien ik me toch doodverveelde? Waarom niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Amare trekt me dichter naar zich toe. En zegt dingen. 'Ja, ik zal zeker contact op nemen!' zeg ik vastbesloten. Het gaat al wel weer wat beter met me. 'En ja, ik wil je heel graag horen spelen.' dan sta ik op en geef Xav een knuffel. 'Dankje Xav,' zeg ik zacht. En ik kijk hem even aan. Dan kijk ik weer naar Amare. 'Waar wil je het laten horen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cathy ~ demon
    ''Cathy,'' antwoordde ik simpel, en keek hem aan. ''Cathy Evans.''
    Ik nam nog een trekje.
    ''En jij?'' vroeg ik hem nonchalant, terwijl ik mijn blik door de omgeving liet glijden.

    [Hoe laat is het in de RPG?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Geen idee. Zullen we twee uur middag doen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okai! :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Dat word nog even wachten tot de volgende dag dus}


    Don't be like the rest of them, darling