• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ Voor mij goed ;d ]

    Amare Eastwood.

    Ik glimlachte, 'We kunnen naar de toneelzaal gaan?' vroeg ik toen. 'Daar is het een heel stuk rustiger en zal niemand zo snel kunnen komen.' Ik glimlachte en keek haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Arleigh Erwina Johnson ~ Demon
    Ik steek behendig een sigaret op en gooi het pakje weer terug in mijn tas. Ik neem een trekje. Ik loop naar een stel andere Demons toe. "Heya," zeg ik alleen terwijl ik de rook de andere kant op blaas.


    Tijd voor koffie.

    WillNotLearn schreef:
    {Hmm.. Dat word nog even wachten tot de volgende dag dus}


    [Ik wilde het niet gelijk te laat maken, dat zou opvallen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley || Demon

    'Cathy, Cathy Evans.' Andwoorde ze waarna ze vroeg hoe ik hete, 'Bradley MacGreggor' Andwoorde ik waarna ik nog een stekje van mijn sigaret nam en de rook vervolgens in kringen uitblies.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik knik en loop dan samen met Amare weer richting de school. We lopen die binnen en gelukkig komen we niemand tegen. Ik zie er hoe dan ook verschrikkelijk uit. Ik heb gigantische hoofdpijn van het huilen. Morgen naar Daniël... We lopen de zaal in. 'ik ben benieuwd.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cathy ~ demon
    Ik knikte even, en tuitte nadenkelijk mijn lippen. Ik haatte dit soort stiltes, maar wat had je in godsnaam te zeggen tegen een persoon waarvan je alleen de naam kent?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amare Eastwood.

    'Ik ben benieuwd.' zei ze toen we naar binnen liepen en ik nam plaats achter de piano. 'Ehm, wat wil je horen ?' vroeg ik toen met een glimlach. 'Je mag alles zeggen ik al het spelen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bradley || Demon

    'Ben je al lang hier?' Vroeg ik haar terwijl ik nog een trekje nam en mijn sigaret vervolgens op de grond gooide en hem uitdeed door de hak van mijn schoen erop te plaatsen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy - Demon
    Ik schudde mijn hoofd, en zuchtte even.
    ''Net gearriveerd,'' mompelde ik, en haalde lichtjes mijn schouders op. Ik wou hier niet eens zijn.
    ''Jij wel?'' vroeg ik hem toen, om vervolgens het laatste trekje van mijn sigaret te nemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bradley || Demon

    'Nee, ook net gearriveerd' Andwoorde ik schouderophalend, ik keek even naar haar en plots leek ze niet zo menselijk als ik net had aangenomen dat ze was. Al zou ik haar nou niet echt bepaald direct afschrijven als een Demon.


    Don't be like the rest of them, darling

    | Boem boem. |


    kindness is never a burden.

    Cathy - demon
    Ik knikte, en zag hoe hij naar me keek.
    Ik trok even een wenkbrauw op, en keek terug. ''Is er iets?'' vroeg ik hem, een tikkeltje schijnheilig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Poeh, kom maar binnenvallen met Timo ;d Prisoner --> Sirens]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    | Like ur name en waar zijn ze? |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Het geeft echt een kick wanneer het ding naar beneden valt. Ik kijk lachend naar Jake. Sommige mensen om ons heen gillen, andere juichen. En weer andere zien er zelfs verveeld uit. Ik heb plezier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.