• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopichttp://www.bg-propeties.info/wp-content/uploads/2012/02/flower-garden-ideas-pictures.jpg
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij glimlacht en houdt me dicht bij zich. 'Maar dat ben jij ook. Leuk.' en ik kijk hem aan. 'Maar jij hebt er een talent in.' dan vraagt Jake wat we gaan doen vandaag. 'Hmmm... Aangezien we niet naar de les gaan.... Geen idee.' ik bijt even op mijn lip. 'Is er niet kermis in het dorp?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Waarschijnlijk.' glimlach ik en til Leslie op als een prinsesje. 'Uwe hoogheid.' grinnik ik en loop met haar in mijn armen het lokaal uit naar het binnenplein. 'Jouw auto of mijn auto?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake tilt me op en ik moet glimlachen. 'Uwe hoogheid,' zegt hij grinnikend en ik moet lachen. Hij loopt met mij in zijn armen naar het binnenleid en vraagt met welke auto we gaan. 'We gaan wel met die van mij,' zeg ik glimlachend. Maar er zit een reden achter. 'Ik wil namelijk rijden.' dat is de reden. Ik heb zin om te rijden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Oke dan.' grinnik ik en loop naar haar auto. Ik zet haar erin en stap dan in aan de passagierskant. 'Klaar? Op u plaatsen... af!' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zet me neer in de auto en stapt zelf ook in. 'Klaar?' ik stop de sleutel in het stopcontact. 'Op uw plaatsen,' ik doe mijn gordel om. 'Af!' lacht Jake. En ik draai de sleutel om en rij hard weg. Snelheid, dat is wel mijn ding. Maar het moet niet te gevaarlijk zijn. Ik heb de radio aangezet en zing soms een beetje zachtjes mee. Als we er zijn parkeer ik de auto en stap uit. 'Je durft toch wel in het spookhuis hè?' vraag ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'I guess.' lach ik en pak haar hand vast. 'Trouwens jij bent er om me te bescherme.' grinnik ik. Ik stap uit en wacht even tot ze ook uitgestapt is. Ik sla mijn arm om haar schouders. 'Wat wil je doen? Spookhuis, schieten, attractie, ...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als we zijn uitgestapt slaat Jake zijn arm om me heen. 'Hoort een jongen het meisje niet te beschermen?' vraag ik lachend. 'En we doen gewoon het eerste wat we tegenkomen.' en ik glimlach. Het eerste wat we tegen komen is de draaimolen... 'Heb ik serieus gezegd dat way we als eerste zien we gaan doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja!' lach ik en trek haar mee naar de draaimolen. '2 personen.' glimlach ik tegen de man achter het kassa'tje. Hij werpt even een blik op ons en schud dan lachend zijn hoofd. 'Alsjeblieft.' zegt hij, heeft me 2 bonnetjes en ik trek Leslie mee. 'Komop! Jij zei het.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me mee en haalt voor ons beiden een kaartje. Ik lach hoofdschuddend. 'Kom op! Jij zei het.' en ik laat me lachend meetrekken. Sommige mensen kijken kort onze kant op met een blik, die zijn veel te oud hiervoor. Maar wat boeit mij dat, als ik maar samen met Jake ben. Eigenlijk is het heel leuk in de draaimolen. En ik moet ook heel erg lachen. 'Dit was toch geen slecht idee.' en ik trek een gekke bek naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ga op een paardje zitten. 'Oke zet paardrijden ook maar op het lijstje talenten.' lach ik. 'Zolang ze maar vastzitten aan een paardenmolen.' Ik steek mijn tong naar haar uit en lach weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even douchen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ga ook op een paard zitten. Ik heb echt pen en papier bij me dus schrijf ik met mijn sierlijke handschrift:

    Talenten van Jake

    ~ Leuk zijn
    ~ Lieve dingen zeggen
    ~ Eten
    ~ Draaimolenpaardrijden


    'Staat op het lijstje,' zeg ik lachend. Ik steek mijn tong terug uit naar Jake. En dan pak ik mijn fototoestel erbij. En ik trek een foto van Jake terwijl hij op het paard zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Oeh foto's!' grijns ik. 'Ik wil er ook van jouw trekken vandaag!' roep ik en gooi mijn handen in de lucht om te zwaaien als een debiel. Maar ik glij bijna van het paard waardoor ik snel het koord weer vastneem met één hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Boemberoem boem boem beroem boem bang you've got that superbass. |


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik moet verschrikkelijk lachen om Jake maar weet wel een foto te trekken als Jake zwaait... En als hi bijna valt. 'Is goed hoor,' zeg ik lachend. Ook ik pak met 1 hand de teugel beet. Want ik wil niet zoals Jake bijna vallen. 'Je bent gek, weet je dat?' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.