• Ooh, ik ben zo pissed off op dit moment dat ik het ergens kwijt moét. Jullie zijn daarvan de klos! =D

    's Avonds ga ik heel vaak met onze honden een wandeling maken en vanavond was dat niet anders. Ik kwam nog maar aan het paadje aan van het bos en ik hoorde een brommer een kilometer verder. Op het paadje zijn (volgens de verkeersborden) enkel voetgangers en fietsen omdat het zo smal is. Een jogger was zo'n dertig meter verderop aan het joggen en die jongen met zijn brommer reed ontzettend snel, zo snel dat die kilometer héél snel overbrugt was, en hij vlak achter die jogger hing. Hij ging ontzettend vervelend zigzaggen en claxoneerde erg enerverend op zijn toeter. Zo geïrriteerd dat ik daarvan werd. D: (+ Die jogger gaat aan het kanaal joggen om wat te genieten, moet hij plots die vieze uitlaatgassen inhaleren, arme jongen.) Toen hij voorbij was staarde ik hem dan ook ongegeneerd geïrriteerd aan. Gelukkig ging hij over de brug en ging hij langst de overkant van de weg terug.

    Ik ging er vanuit hem niet meer terug te zien, dus maakte ik mijn honden los en liep verder. Vijf minuten later zie ik de lichten al van nog een brommer. Die jongen (een andere jongen, stomme kereltjes zaten waarschijnlijk die brommer uit te testen) rijdt in amper een minuut dichterbij, ik ben zo beleefd om mijn honden vast te lijnen en weer in de struiken te gaan staan. Die jongen is voorbij, ik laat mijn honden weer los - ervan uitgaand dat die kerel ook langst de weg terug zou rijden- hoor ik plots hem terug vlak achter me. Dus ik kijk om, zie hem op amper 3 meter van me af. Natuurlijk, hij moest draaien in het smalle padje dus hij had nog geen snelheid, maar ik schrok wel van die brommer en ging gauw aan de kant, maar mijn honden waren nog los! Die kerel had dat ook heus wel gezien want ze liepen op het midden van het paadje. Ik riep mijn honden wel, maar geen second later racet die kerel voorbij! Godverdomme! Gelukkig heb ik zo'n slimme hondjes die net op tijd in de struiken duiken om niet overreden te worden.
    Toen riep ik helemaal uit mijn doen naar hem: 'Kon je niet even wachten?!'
    Wat krijg ik terug? Een middelvinger. Natuurlijk, als puber zelve die dacht dat haar honden overreden zouden worden, riep ik heel boos terug: 'Je mag hier niet eens met een brommer rijden! Fuck off!' Zo luid dat ik er heilig van overtuigd ben dat heel de buurt me nu als het fuckoff-meisje ziet.
    Woédend was ik. Serieus, ik had één keer over mijn schouder gekeken en toen ik me omdraaide om mijn honden bij me te roepen, reed hij al met zijn brommer voorbij terwijl mijn honden nog steeds los waren. Hebben ze dan echt niet het verstand dat dit een gevaarlijke situatie is voor de honden, maar ook voor hem en eveneens voor mij?

    Zijn jullie ook al eens zo'n roekeloze puber tegen het lijf gelopen?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 21:51 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    helaas zit het dorp hier vol mee


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, die heb je overal denk ik.
    Wij hebben ook zo'n weg waar je de honden los mag laten, die is er speciaal voor gemaakt zegmaar.
    Maar dat kan tegenwoordig ook niet meer omdat er allemaal van die achterlijke brommertjes enzo voorbij komen. -.-'


    Tell me about it, stud.

    Jups,waar ik woon zit er vol mee.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Jups,waar ik woon zit er vol mee.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ugh, ik kan me echt zo ergeren aan die pubers (en vaak ook nog daarna) die zo geweldig egoïstisch zijn en alleen maar stoer willen doen en hierdoor niet denken aan hun omgeving.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaejoong schreef:
    Ugh, ik kan me echt zo ergeren aan die pubers (en vaak ook nog daarna) die zo geweldig egoïstisch zijn en alleen maar stoer willen doen en hierdoor niet denken aan hun omgeving.


    26 - 02 - '16

    Jaejoong schreef:
    Ugh, ik kan me echt zo ergeren aan die pubers (en vaak ook nog daarna) die zo geweldig egoïstisch zijn en alleen maar stoer willen doen en hierdoor niet denken aan hun omgeving.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yep, toevallig ook nog zo'n knuppel. We liepen op een soort van strandje toen er een scooter aan kwam. Iedereen op het strandje was geïrriteerd daardoor, want er liep een verhard pad voor fietsers en brommers er direct naast. Mijn moeder heeft hem aangesproken en ik ook. Het enige wat we kregen was zo'n knikje van 'ja joh, schei uit met die onzin'. Ik heb keihard erachter aangeroepen 'mongol, dat je een ongeluk mag krijgen!'. Puur omdat niemand mijn moeder zo hoort te behandelen en omdat iedereen het met me een was. (':

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:11 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Bij mij zie je die gewoon geen :'D

    Mijn stad zit vol met Marrokanen die illegaal op een gejatte brommer rijden lol. Als je problemen zoekt met die mongolen kan je een mes in je ribben verwachten.
    Gewoon afschieten die gasten. Of verbranden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh god ja.
    Laatst met mijn oma zelfs nog! Ze was dus aan het rijden met de auto, tot de auto voor haar opeens een straat insloeg zonder pinker, waardoor mijn oma dus bijna tegen hem op reed. Dus begon ze te toeteren, stopte die kerel naast de weg. We dachten dat hij misschien iets aan de hand had, dus zijn we ook maar gestopt, maar het bleek gewoon een Marokkaantje te zijn dat pas zijn rijbewijs had gehaald. En toen begon ie m'n oma ook nog uit te maken voor oude hoer. Mensen hebben de dag van vandaag geen respect meer..

    Sorry voor de Marokkaanse Quizletters onder ons..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben zelf nog een puber, maar gelukkig niet zo een en als ik zo zou doen zou mn zus me vermoorsen x)
    Maar ik ken wel een paar van die aso's jammer genoeg..


    yeehh

    Rembrandt schreef:
    Jups,waar ik woon zit er vol mee.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”