• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    [Is er nog iemand on?]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik eet mijn tweede bordje leeg en begin dan opeens te lachen.
    'K...kennen j...jullie dat l....liedje van Ri...Rihanna? We found love in a hopeless place?' ik begin nog harder te lachen. 'Alisons achternaam is Love, en Hope heet Hope. Dus als we Alison kwijt zijn, hoeven we alleen maar te zorgen dat Hope niet in de buurt is, want We found Love in a Hope-less place.'


    (Omg, mijn flauwe humorXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik kijk naar Marten en trek mijn wenkbrauwen op. 'Serieus, dat is de slechtste grap ooit.' zeg ik dan lachen. 'Ken je ook betere grappen?' vraag ik dan lachend en kijk Marten aan. 'Die was echt slecht.' zeg ik dan zacht en grinnik.

    [Die was echt slecht!!!]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 10:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik glimlach 'die was echt vreselijk slecht Marten. Al vind ik het wel knap dat je zolang over onze namen hebt nagedacht om die grap te produceren,' zeg ik. Dan bedenk ik me dat ik me nog moet voorstellen aan het meisje en de jongen die hier boven zijn. 'Ik ben dus Hope,' zeg ik vriendelijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Ja, hij is inderdaad slecht:'))

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik even. 'Sorry, slecht gevoel voor humor.' zeg ik. Ik zet mijn bord weg en vraag 'Heeft iemand een telefoon die ik mag lenen en die bereik heeft?' waar zouden we zijn? Misschien wel in Moskou of Athene. New York of Rio de Janero. Los Angeles of Caïro.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [BEN ER WEER! :)]

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Dat was al duidelijk.' grinnik ik dan. 'En nope, geen telefoon gezien, als ze ons ontvoerd zouden hebben zou het ook onlogisch zijn als er ergens hier een telefoon was, is het niet?' zeg ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en pak al de lege borden. 'Ik ga deze even terug brengen.' zeg ik dan en glimlach en loop de kamer uit naar de keuken en zet de borden daar neer en loop dan terug naar de slaapkamer van Elan en ga weer op zijn bed zitten. 'Weet iemand nog wat te doen?' En kijk dan iedereen een voor een aan en glimlach.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 15:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deze RPG loopt best wel dood.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [we zijn nu wel al met 5 personen, jij, Moonly, Pookiebear, Jaimy en ik! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer, gaat nog iemand op Naomi reageren??? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben weer thuis.
    Is Marilyn ergens nodig?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ze kan naar de kamer van elan komen, daar zijn Hope, Elan, Alison, Marten en Naomi. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop naar de kast en pak een blauwe top, zwarte shorts en zwarte All Stars.
    Snel kleed ik me om en loop naar de kamer van Elan, wetend dat Naomi daar vast ook is.
    Ik ga in de deuropening staan en doe mijn armen over elkaar.
    "Hey," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Hey Marilyn' zeg ik dan als ik haar in de deur opening zie. 'Je mag wel binnenkomen.' zeg ik dan grinnikend en ik had door dat de kamer al redelijk vol werd. 'Zullen we wat doen ik verveel mee.' zeg ik dan zuchten en ga weer op het bed van elan liggen en zucht weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp