• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Hope Rhiannon Devlin
    'oeh, lekker,' zeg ik, waarna ik Marten weer aankijk. 'je kan volhouden zolang je wilt, ik zal je schattig blijven vinden,' Ik glimlach onschuldig en schenk nog wat de drinken in. Dan ga ik weer zitten en ik kijk naar hoe Marten en Naomi samen de risotto afmaken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1DLovertje schreef:
    [Waarom duurt het zo lang voordat iemand reageert. *zucht*]


    (ik moet 2 rpg's bijhouden en ik typ niet zo snel op de ipod.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik kijk Marten nep boos aan en pak het stukje en gooi het nu tegen zijn hoofd aan. 'Niet meer gooien of anders krijg je niks meer!' zeg ik dan nep boos en ga weer verder en pak al de groenten die Marten al gesneden heeft en doe ze erin, dan pak ik wat van de kruiden en sausjes en doe die er ook in tot ik vind dat het genoeg smaak heeft, dan zie ik dat Marten klaar is met alle groenten en gooi die er ook in , dan doe ik er nog wat kruidn in, roer het goed doorelkaar, doe er nog wat kleine dingen in enzo, tot het naar mijn mening perfect is, het ruikt heerlijk, al zeg ik het zelf. Dan pak ik een lepel en doe er wat op. 'Hier Marten, proef eens.' zeg ik dan grijnzend en geef de lepel aan hem.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik ben niet schattig! Vraag maar aan Naomi!' ik snijd de groente verder en Naomi doet ze in de pan. Ze pakt na een tijdje een lepel en doet er wat op. Ik pak de lepel aan en stop hem in mijn mond. Ik glimlach even. 'Lekker!' roep ik en ik vul de lepel opnieuw.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Buttzville schreef:
    Elan Smith
    'Nou, ik zou willen weten wat iedereen bedoelt met die ruzie. Niemand wil me dat vertellen.' zeg ik tegen Alison. 'En ik wil wel eten, ja.' Ik hoopte dat Alison wel wat zou vertellen over die ruzie.


    Alison Love
    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Ik heb niets meegekregen van een ruzie..' zeg ik dan eerlijk. 'De herinnering die je met mij hebt is een beetje... Vaag.' en ik lach even. 'Je gaat me denk ik raar aankijken als ik het vertel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi "Katherine" Grendold

    'Hij is niet schattig.' ze ik dan tegen Hope en als Marten even niet kijk rol ik met mijn ogen naar Hope en grinnik dan en draai me om naar de pan. 'Hey, laat ook wat over voor de anderen!' zeg ik dan lachend. 'Wil jij ook wat Hope?' vraag ik dan en pak alvast 4 borden voor Marten, Elan, Alison en ik en begin op te scheppen, redelijk volle borden omdat ik veel heb gemaakt, ook pak ik wat lepels eg geef dan gelijk een bord en lepel aan Marten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik lach als Naomi met haar ogen draait. 'oké, Marten, het spijt me. Je bent niet schattig, je bent heel stoer,' zeg ik overdreven. Verbazingwekkend genoeg heb ik na de koekjes nog steeds trek, dus als Naomi vraagt of ik ook wat risotto wil, is mijn keuze snel gemaakt. 'Ja, lekker,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach als Naomi veel op mijn bord doet en het aan mij geeft. Ik ga zitten aan de tafel en wacht even totdat de rest ook heeft. Ik kon wel netjes zijn. Ik staar Hope en Naomi omstebeurte aan. Er moet toch een vergelijkenis zijn waarom wij zijn ontvoerd?

    (ik ga zo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik knik en pak nog een bord en schep hem ook weer redelijk vol en nog steeds is er over, ik heb echt voor een heel leger gemaakt. Ik pak nog een lepel en geef dan het bord aan Hope. Dan pak ik mijn eigen bord en begin met eten. Al snel heb ik het op en pak dan de borden en bestek voor Elan en Alison. 'Gaan jullie mee, wat naar Elan en Alison brengen.' zeg ik dan grijnzend en loop naar boven.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik enthousiast en pak nog een bord om mee te nemen. Ik volg Naomi met een bordn in mijn hand. Oke, ik mocht nu niet knoeien.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Al snel zijn we bij de kamer en gaan we naar binnen. 'Risotto, Naomi's speciale risotto!' kier ik dan vrolijk door de kamer heen en geef dan een bord aan Alison en Elan en ga weer naast Elan op de bedrand zitten. 'Is het lekker?' vraag ik dan vrolijk en kijk ze dan allebei aan en glimlach vrolijk.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Risotto is zo lekker, oke dat moest ik gewoon even zeggen, nu heb ik honger... En wie gaat er reageren?! ;)]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik kijk naar Elan als ik een heerlijke geur ruik. Dan komt er eten binnen en ik spring vrolijk op. 'Eten!' zeg ik lachend. 'Ik heb honger! En elan ook dus dat komt perfect uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Goedzo, anders heb ik die hele berg voor niks gemaakt' zeg ik dan lachend. 'Naomi's Speciale Risotto, maar is het nu lekker?' vraag ik dan nieuwsgierig en grinnik en kijk nog eens naar de twee als ze beginnen met eten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 23:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp