• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    [Mijn Topics]

    [En je kan beter dit doen met de links {url= hier je url/link} rollentopic {/url} url dan wel tussen [] en NIET {}. Dan kan je de link aanklikken op rollentopic ;) Misschien handiger?]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 10:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Ik? Sterk?' ik grinnikte. 'Volgens mij ben jij gewoon slap.' Snel duw ik Naomi het water in en hou ik mijn handen omhoog, alsof ik de kampioen was. 'Ik ben onverslaanbaar!' riep ik.

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik grinnik en pak hem dan bij zijn enkel zodat ik hem met gemak erin krijg. 'Haha, toch geen winner!' zeg ik dan als hij met een plons in het water terecht komt en hou mijn handen in de lucht. 'Wel zonde van de hakken.' zeg ik terwijl ik ze uit doe en op de kant zet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik had het niet verwacht en gilde met een hoge stem toen ik in het koude water terecht kwam. 'Pestkop!' roep ik lachend. 'En je hakken zijn helemaal niet naar de klote, het zijn de perfecte waterschoenen!' Ik trok ze aan en probeerde te lopen in het water, maar ik faalde. 'Zie je?'

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik lachte. 'Perfect, je wankeld helemaal niet.' zeg ik dan overdreven. 'Maar doe ze maar uit voordat je je enkel nog breekt.' zeg ik dan lachend en duw hem hem onderwater.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 10:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik stikte bijna onder water omdat ik het niet verwacht had. Boven begon ik te proesten en er liep allemaal water uit mijn neus. Ik trok de hakken uit en richtte ze als een pistool op Naomi. 'Bukken!' riep ik en Naomi dook naar beneden. Ik gniffelde en gooide de hakken aan de kant, waar er één hak afbrak.

    Naomi "Katherine" Micheal

    'Dat is zonde!' roep ik als ik zie dt een hak afbreekt. 'Hoe durf je.' zeg ik dan nep boos en klim uit het zwembad, me hele jurkje plakte aan me vast en me haar zat ook niet meer, gelukkig had ik niks doorschijnend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn topic's! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik dacht, dan post ik nog wel wat omdat niemand anders het deed]

    Elan Smith
    Volgens mij was ze echt boos, dat ik het kapotgemaakt had. Meteen liep ze al het zwembad uit en ik bleef alleen achter. 'Ik heb het weer verpest,' fluisterde ik zacht. Gelukkig hoorde niemand het.

    (heb ik nog wat gemist??)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (heb ik nog wat gemist??)


    [Je hebt niks gemist, alleen Elan en Naomi zijn met kleren en al het zwembad ingedoken, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik ga vlug naar mijn kamer en trek weer de bikini van gisteren aan, pak een handdoek en ren weer terug naar het zwembad waar ik erin duik en naar Elan toe zwem die er verdrietig uitziet. 'Je dacht toch niet dat ik ech boos was, toch?' vraag ik dan twijfelend en kijk hem aan. 'Ik ben niet boos, weet je wel niet hoeveel andere schoenen hier nog zijn, maak je niet druk.' zeg ik dan grijnzend en kijk hem lachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    Na een tijdje zoeken heb ik er een gevonden, een danszaal. Ik loop naar de stereo en zoek door de CDs. na ongeveer 7 CDs heb ik er eentje gevonden. Ik zet hem aan, trek mijn spitzen aan en loop naar het midden van de ruimte. Zodra ik de noot hoor die ik herken van mijn vele lessen, laat ik mezelf helemaal opgaan in de muziek. Ik dans alsof mijn leven er vanaf hangt, en op een manier is dat ook zo.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1DLovertje schreef:
    (...)

    [Je hebt niks gemist, alleen Elan en Naomi zijn met kleren en al het zwembad ingedoken, haha.]


    (haha, en ja, Marten word inderdaad verliefd op Naomi XD waar is Marten trouwens?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!