• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk Naomi blij aan. 'Is hij dan ook vergeten dat hij boos op me is?' vraag ik blij. 'Hallo Elan, ik ben Marten Yusthin Kloster.' ik steek mijn hand uit en glimlach.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Nu moet Elan eerst reageren. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (jep...)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Waar zijn ze? ^^ dan komt Alison ook :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Waar zijn ze? ^^ dan komt Alison ook :3]


    (Elans kamer)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Aangezien ik me afvraag waar anderen zijn ga i gewoon de kamers af. Dan kom ik bij een kamer uit waar mensen zijn. Elan herken ik. Die ziet er niet zo goed uit. 'Hoi,' zeg ik glimlachend. 'Wat is hier aan de hand?' en ik kijk nieuwsgierig naar het meisje en de jongn. Ik ken hen nog niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Tuurlijk... Nog een oud iemand. Ik ben gewoon als enigste jong! 'Hoi, hij is zijn geheugen kwijt.' zeg ik tegen het meisje. 'Ik ben Marten Yusthin Kloster.' ik steek mijn andere hand naar het meisje toe.

    (wow, Martens volledige naam is echt een tongbreker:') je zegt automatisch, of Martin of Yusthen XD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik neem zijn hand aan en glimlaxh. 'Alison Love, en ik faal in de liefde dus mijn achternaam is misplaatst,' zeg ik. 'Is hij heel zijn geheugen kwijt of?' vraag ik dan. Ik kijk even naar Elan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik faal ook in de liefde.' zeg ik grinnikend en mijn ogen flitsen even naar Naomi. 'Nee, hij is niet alles kwijt. Maar wel het meeste. Ik weet niet wat hij allemaal nog weet want ik ben hier ook pas net.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik lach even, maar merk dan dat het best rot voor Elan moet zijn. Ik loop naar hem toe en zeg dan: 'Well, hoi Elan, ik ben dus Alison. Enneh... Ik heb stroop van je wang afgelikt. Het was een soort uitdaging.' dan loop ik naar Marten weer. 'Zo, weer een herinnering gegeven.' ik kijk even naar Marten. Hij is jong. 'Hoe is het gebeurd?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry als ik laat reageer, ben even bezig, maar reageer wel. ;))


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik. 'Heb je stroop van zijn wang af gelikt?' ik lach even. 'Ik weet niet hoe het gebeurt is, dat moet je aan Naomi vragen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Moet gaan, sorry!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [DoeiDoei! X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Eerst, hallo, ik ben Naomi Katherine Grenhold.' zeg ik en glimlach naar Alison. 'En wat er is gebeurd. Er was wat gebeurd en toen was hij helemaal gestresst en heeft toen zoveel gedronken dat hij omviel en tegen de deur aanknalde en toen hij wakker werd wist hij niks meer van hier.' zeg ik dan met een zucht en kijk dan weer naar Elan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp