• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

If we burn, you burn with us. <3

Naomi "Katherine" Grenhold

Ik grinnik. 'Nee, we maken risotto!' ik loop naar de kastjes en pak al de dingen die we nodig hebben en nog een paar dingen om het op smaak te brengen zoals ik wil, ik moest vaker koken bij mijn oom en tante ondanks ik het niet wilde en moest ook wel eens risotto maken en heb er toen een hele eigen versie van gemaakt, 'Naomi's speciale risotto' noemde ik het altijd. Ik zet alles klaar en begin dan. Dan zie ik Hope. 'Hey Hope, nee dankje, zoals je ziet ben ik aan het koken.' zeg ik dan grijnzend en concentreer me weer op het eten en ga verder.

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:01 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Elan Smith
    Ik zag dat iedereen weg was, behalve een ander meisje. 'Wie ben je?' vroeg ik. 'En eigenlijk heb ik honger, ja. Ook al is dat misschien onbeleefd, ik weet niet eens je naam.'

[Ik was mijn kranten doen, sorry ]

[Ga ik net weg kom je terug... Je kan ook naar de keuken komen, ik maak risotto, haha!]

Marten Yusthin Kloster

Ik kijk even naar het meisje. 'Hoi, ik ben Marten.' weer een ouder iemand. Ik draai me om naar Naomi. 'Mag ik ook wat doen?' vraag ik grijnzend. Ik prik even met mijn vinger in de rijst.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Hope Rhiannon Devlin
    'Hope,' zeg ik tegen de jongen, die blijkbaar Marten heet. Zonder dat ik het doorheb, eet ik de halve rol koekjes leeg. Snel leg ik de rol weer terug in de kast. Ik weet niet wat het met me is, maar sinds ik hier ben, gedraag ik me heel anders dan normaal. Ik geloof niet meer dat het aan mijn yoghurt gisteren ligt. 'we zijn hier met zoveel, en toch ken ik alleen jullie twee, best raar. Weet een van jullie met hoeveel we hier eigenlijk zijn?' vraag ik dan plotseling.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Marten Yusthin Kloster

'Ik, Naomi, Elan, Dave, Alison, jij, dat joch dat nogsteeds op mijn kamer loopt te slapen... Ik ken er 7' ik glimlach even en prik weer in de rijst.

'Niet doen!' zeg ik dan tegen Marten en haal zijn vingers van de rijst weg. 'Hier in stukken snijden zo.' ik leg wat groenten op een snijplank en snij het in kleine blokjes en geef dan het mes aan Marten. 'Niet in je vinger snijden alsjeblieft.' zeg ik dan grijnzend en kijk Marten lachend aan en ga dan door met koken.

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:18 ]

Buttzville schreef:
    Elan Smith
    Ik zag dat iedereen weg was, behalve een ander meisje. 'Wie ben je?' vroeg ik. 'En eigenlijk heb ik honger, ja. Ook al is dat misschien onbeleefd, ik weet niet eens je naam.'

[Ik was mijn kranten doen, sorry ]

Alison Love
    Ik lach even. 'Ik ben Alison Love,' zeg ik dan. 'Wil je al je herinneringen terug? Of kan ik de enkele die wij hebben weg laten?' vraag ik lachend. 'En wat wil je te eten?'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Naomi is toch aan het koken en kan straks wel wat eten voor Alison en Elan meenemen. ;)]

Hope Rhiannon Devlin
    'Jij bent best schattig,' zeg ik tegen Marten nadat hij glimlacht. Ik kijk even naar hem, al lijkt het meer op staren, en spring dan van de stoel af. 'wat maken jullie eigenlijk?' vraag ik nieuwsgierig. Mijn vader is niet heel creatief, dus meestal eten we afhaalmaaltijden.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Marten Yusthin Kloster

'Ik ben niet schattig!' zeg ik. Waarom vond iedereen mij toch schattig? Ik was 13! Dan ben je toch niet meer schattig? Ik begin de groente in stukjes te snijden. 'We maken Risotto' grinnik ik.

Ik grinnik. 'Nee, Marten dat is fout!.' zeg ik dan lachend. 'We maken Naomi's speciale risotto!' kier ik dan vrolijk en ga weer verder. 'Ben je bijna klaar Marten, want de groenten moeten er dadelijk in en dan is het bijna klaar.' zeg ik dan lachend tegen hem.

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:26 ]

Elan Smith
    'Nou, ik zou willen weten wat iedereen bedoelt met die ruzie. Niemand wil me dat vertellen.' zeg ik tegen Alison. 'En ik wil wel eten, ja.' Ik hoopte dat Alison wel wat zou vertellen over die ruzie.

[Waarom duurt het zo lang voordat iemand reageert. *zucht*]

Marten Yusthin Kloster

Ik lach even. 'Ja, ik ben bijna klaar. Hier heb je alvast een stukje!' ik gooide een stukje groente naar haar hoofd. 'Alsjeblieft!' zeg ik vrolijk.