• Hell hath no Fury

    Na de dood kan de mens naar de hel of de hemel gaan, waar het aan ligt of je goed of slecht bent geweest. In de hel verblijven de mensen die grotendeels slecht zijn geweest, echter zullen ze nadat ze dood zijn gegaan in demonen veranderen. Als je echter goed bent geweest, zal je naar de hemel mogen en in een engel veranderen. Alle herinneringen zullen verloren gaan. Je zult geen mensen meer herkennen, je weet ook niet meer wie je familie was en je leeft alleen in de hel of hemel met de anderen. Het is een soort nieuw begin, echter zal je naar je gemene of goede daden gaan leven en niks meer herinneren van je vorige leven.
          Er bestaat echter al eeuwenlang vragen of er wel überhaupt een hemel en een hel bestaan, een God en een Satan. Ze geloven of geloven niet, echter is dat nu niet het probleem. De demonen houden ervan om mensenlevens te martelen, te verminderen desnoods. Zo stichten ze regelmatig herrie op aarde door ruzie uit te lokken, gevechten en oorlogen uit te laten breken en hierbij vallen natuurlijk gewonden en doden.
          Dit alles is in hun voordeel, maar wanneer er weer een groot gevecht uitgebroken is, heeft de Heer van de hemel er genoeg van. Hij meldt de Heer van de hel dat hij tien engelen stuurt en deze pas weg laat gaan op het moment dat ze er wat van geleerd hebben, want deze engelen zullen beneden toezicht houden en tot die tijd hebben de demonen last van hen.
          Zullen de engelen het wel uithouden beneden of willen ze zo snel mogelijk weer terug naar hun vredelievende plaats? De demonen staan niet bekend om hun liefdevolle gedrag en haten zelfs het woord, maar zullen ze liefde leren kennen of haten ze het zelfs nog meer na hun komst?


    – De krachten van de engelen zijn: hoop, liefde, rechtvaardigheid, kracht, vrede, blijdschap, licht, natuur, schoonheid. Er kan ook één beschermengel zijn.
    – De krachten van de demonen zijn: pijn, schaduwen, angst, lust en verleiding, wraak, vernietiging, wanhoop, afgunst, hardvochtigheid, jaloezie.

    Engelen.
    - Khione; Aziza Nevaeh Carwen; liefde.
    - Mismi; Aglaia Arethi Katharos; schoonheid.
    - BlueHope; Saphire Ruby Justice; rechtvaardigheid.
    - Porcelaneous; Chrystallia Inyx Moore; Power.

    - Assassin; Vidor Valentine “Val”; hoop.
    - Tortura; Dante Joachim Paxon; beschermengel.
    - Mismi; Epifanis Apollo Ambrosius; licht.


    Demonen.
    - Tortura; Phoebe Astarte Thorne; lust en verleiding.
    - Frodo; Jane Elisabeth Parker; angst.
    - Carmenta; Iméra Chévonez; schaduwen.

    - Porcelaneous; leider Daimon 'Cael' Turner; wraak.
    - BlueHope; Trey Oliver Raico Night; vernietiging.
    - LoveLanguage; Israel Solomon Neville; jaloezie.
    - 5HELLEY; Seth Noah Eblis Vapula; wanhoop.


    Hier staat alles in wat je moet weten: Rollenstory


    Rol:
    Volledige naam:
    Engel/Demon:
    Leeftijd:
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan ik een vrouwelijke engel met de gave hoop reserveren?


    Fuck the government.

    Dat kan wel, maar ik zet morgen wel de RPG online. Wanneer schikt het voor jou 't beste?
    Edit: Ik wil liever dat je een mannelijke engel speelt dan, want er is nu al een overschot aan vrouwen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 22:25 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet trouwens niet zeker of ik mega actief ben in de RPG, aangezien ik had verwacht dat 'ie wat eerder zou beginnen. Ik heb het nu ook druk met school en werk, namelijk :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat maakt niet uit. Het gaat er voornamelijk om dat mensen wel langere stukjes schrijven en zo nu en dan een post schrijven, dus het niet verwaarlozen. Als je gewoon stukjes schrijft, vind ik het al goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ah oké, dan is het goed, hihi!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Isuzu schreef:
    Dat kan wel, maar ik zet morgen wel de RPG online. Wanneer schikt het voor jou 't beste?
    Edit: Ik wil liever dat je een mannelijke engel speelt dan, want er is nu al een overschot aan vrouwen.

    Dat zou ik graag willen doen voor je, enkel is het probleem dat ik helaas nogal faal in het spelen van mannelijke personages. Hierom zou ik het liefst toch een vrouw willen spelen als je het niet heel erg vindt...


    Fuck the government.

    Semele schreef:
    (...)
    Dat zou ik graag willen doen voor je, enkel is het probleem dat ik helaas nogal faal in het spelen van mannelijke personages. Hierom zou ik het liefst toch een vrouw willen spelen als je het niet heel erg vindt...

    Ik denk dat ze het liefst een man wilt, omdat er al zoveel vrouwen zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze het liefst een man wilt, omdat er al zoveel vrouwen zijn.

    Ja, dat snap ik. Ik heb net al uitgelegd dat het spelen van een man niet mijn sterkste punt is.


    Fuck the government.

    Semele schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik. Ik heb net al uitgelegd dat het spelen van een man niet mijn sterkste punt is.

    Misschien zou je dat kunnen leren? Er is namelijk echt een vrouwoverschot en zo komt er alleen maar meer.
    Of je moet een vrouw én een man spelen, dan vind ik 't wel goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O God, ik moet 't topic nog openen. Ik zal 't morgen (vandaag) doen!


    †

    Je hebt nog mensen nodig? 8D


    Your make-up is terrible

    Ja, pfft. Blijkbaar vinden maar een bepaald groepje 't leuk en verder niemand. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het wel leuk klinken eigenlijk. Ik had er al eerder opgeklikt maar toen was ik te lui om alles te lezen. D: Zal ik dan maar een man aanmaken?


    Your make-up is terrible

    Als je dat wilt doen, graag. Je moet het alleen niet doen als je het niets vindt of omdat bijna niemand wil meedoen of zo. Lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, neejoh. Ik wilde gisteravond nog aan de rol beginnen, maar ik kon geen leuk plaatje vinden. Ik ga later nog zoeken. Hm, de engelen hebben nog een leider nodig?


    Your make-up is terrible