• Hell hath no Fury

    Na de dood kan de mens naar de hel of de hemel gaan, waar het aan ligt of je goed of slecht bent geweest. In de hel verblijven de mensen die grotendeels slecht zijn geweest, echter zullen ze nadat ze dood zijn gegaan in demonen veranderen. Als je echter goed bent geweest, zal je naar de hemel mogen en in een engel veranderen. Alle herinneringen zullen verloren gaan. Je zult geen mensen meer herkennen, je weet ook niet meer wie je familie was en je leeft alleen in de hel of hemel met de anderen. Het is een soort nieuw begin, echter zal je naar je gemene of goede daden gaan leven en niks meer herinneren van je vorige leven.
          Er bestaat echter al eeuwenlang vragen of er wel überhaupt een hemel en een hel bestaan, een God en een Satan. Ze geloven of geloven niet, echter is dat nu niet het probleem. De demonen houden ervan om mensenlevens te martelen, te verminderen desnoods. Zo stichten ze regelmatig herrie op aarde door ruzie uit te lokken, gevechten en oorlogen uit te laten breken en hierbij vallen natuurlijk gewonden en doden.
          Dit alles is in hun voordeel, maar wanneer er weer een groot gevecht uitgebroken is, heeft de Heer van de hemel er genoeg van. Hij meldt de Heer van de hel dat hij tien engelen stuurt en deze pas weg laat gaan op het moment dat ze er wat van geleerd hebben, want deze engelen zullen beneden toezicht houden en tot die tijd hebben de demonen last van hen.
          Zullen de engelen het wel uithouden beneden of willen ze zo snel mogelijk weer terug naar hun vredelievende plaats? De demonen staan niet bekend om hun liefdevolle gedrag en haten zelfs het woord, maar zullen ze liefde leren kennen of haten ze het zelfs nog meer na hun komst?


    – De krachten van de engelen zijn: hoop, liefde, rechtvaardigheid, kracht, vrede, blijdschap, licht, natuur, schoonheid. Er kan ook één beschermengel zijn.
    – De krachten van de demonen zijn: pijn, schaduwen, angst, lust en verleiding, wraak, vernietiging, wanhoop, afgunst, hardvochtigheid, jaloezie.

    Engelen.
    - Khione; Aziza Nevaeh Carwen; liefde.
    - Mismi; Aglaia Arethi Katharos; schoonheid.
    - BlueHope; Saphire Ruby Justice; rechtvaardigheid.
    - Porcelaneous; Chrystallia Inyx Moore; Power.

    - Assassin; Vidor Valentine “Val”; hoop.
    - Tortura; Dante Joachim Paxon; beschermengel.
    - Mismi; Epifanis Apollo Ambrosius; licht.


    Demonen.
    - Tortura; Phoebe Astarte Thorne; lust en verleiding.
    - Frodo; Jane Elisabeth Parker; angst.
    - Carmenta; Iméra Chévonez; schaduwen.

    - Porcelaneous; leider Daimon 'Cael' Turner; wraak.
    - BlueHope; Trey Oliver Raico Night; vernietiging.
    - LoveLanguage; Israel Solomon Neville; jaloezie.
    - 5HELLEY; Seth Noah Eblis Vapula; wanhoop.


    Hier staat alles in wat je moet weten: Rollenstory


    Rol:
    Volledige naam:
    Engel/Demon:
    Leeftijd:
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, maar ik denk dat het beter is dat je dan de 'onderbaas' of zo doet, want de leider van de engelen gaat niet mee. Maar de 'onderbaas' kan wel een oogje in het zeil houden op de andere engelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Engel, underboss
    Volledige naam: Vidor Valentine, afgekort tot Val.
    Engel/Demon: Engel
    Leeftijd: 24
    Gave: Hoop
    Uiterlijk + Foto:




    Vidor is redelijk lang, 1,85 en op zich best breed en gespierd. Het is allemaal niet té, anders was hij nog veel breder geweest. Zijn gezicht oogt vaak jonger dan hij werkelijk is, dit komt vaak door zijn volle lippen en zachte huid. Om ouder te lijken laat hij altijd een stoppelbaardje staan. Zijn ogen zijn donker, bijna zwart. Zijn haar is bruin en iets langer, wat hij vaak gewoon loshangend draagt. Soms stylt hij het een beetje naar achteren, maar vaak heeft hij er geen zin in. Het maakt weinig uit hoe hij zijn haar doet, hij heeft meestal wel een rustgevende uitstraling om zich heen.
    Innerlijk: Vidor is een rustige jongeman, die dingen vaak overdenkt en niet snel stomme fouten maakt door snel te reageren en niet na te denken. Hieraan zit echter wel verbonden dat hij soms te laat is omdat hij gewoon te lang heeft nagedacht. Je kan hem daardoor ook al stil en terug getrokken ervaren, hoewel hij soms redelijk actief kan zijn en graag dingen onderneemt. Hij vergeeft dingen snel, maar vergeet niet. Hij is redelijk goed in mensen en anderen inschatten, maar soms kan hij ook daar een fout bij maken.
    Als je het echt heel bont maakt, kan hij agressief uitvallen. Hiervoor moet je het dan ook wel écht verpesten, want vaak weet hij dat soort dingen makkelijk te negeren of om te buigen. Dit zal dan ook niet zo snel gebeuren bij engelen, maar wel bij anderen. Als hij echt over de rooie gaat, draait hij zich meestal gewoon om, zodat hij in zijn eentje kan kalmeren zonder iemand ermee lastig te vallen. Het liefst gaat hij dan ook even alleen mediteren.
    Extra: Hoewel Vidor een engel is, een behoorlijk hoge nog wel, weet hij niet goed hoe hij lief moet hebben. Hij kan om mensen geven, dat wel. Vriendschappen sluit en behoud hij met een behoorlijk gemak, maar verder gaat het niet. Hierdoor is hij in die dingen erg onervaren, maar dat laat hij niet merken, ook omdat hij zulke dingen gewoon afhoud.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 16:55 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog steeds mijn rol uitbreiden bedenk ik me net xd. Ik probeer vanavond wel wat te verzinnen, fuck wiskunde


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Assassin: ik zie een zekere underboss die héél erg geschikt zou zijn voor een zekere demon (wbw)

    Hij is eruuug knap.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    @ Assassin: ik zie een zekere underboss die héél erg geschikt zou zijn voor een zekere demon andere engel(wbw)

    Hij is eruuug knap.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hehehe. :Y)


    Your make-up is terrible

    Omg, heb je goed gedaan Nikki. (Bijna) iedereen geilt al op hem. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iedereen houd van onbereikbare mannen lol.


    Your make-up is terrible

    Als er maar niet nu al koppeltjes gemaakt worden. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dat nooit, daar doe ik echt niet aan. Val blijft toch nog even lekker alleen.


    Your make-up is terrible

    gaan we eigenlijk bijna beginnen?? xD

    Bijna. Wanneer is het een gunstige tijd voor jullie? Ik kan natuurlijk ook nu zo meteen al het topic aanmaken en dat het er al is voor het geval dat, als ik er bijvoorbeeld niet ben. Alleen ik wil toch liever even op Cheryl wachten, aangezien zij haar personage even uit moet breiden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kan ik nog een mannelijke demon met gave wanhoop reserveren? Ik vul hem zo dadelijk in. ^-^


    kindness is never a burden.

    En hoe beginnen we eigenlijk? Wat is de situatie? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    En hoe beginnen we eigenlijk? Wat is de situatie? (:

    We beginnen op het moment dat de engelen naar de hel gaan, om het zo maar even te zeggen. Lekker ironisch, maar goed, ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.
    Ik zet het trouwens ook nog wel in de beginpost van het RPG-topic. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.