• Hell hath no Fury

    Na de dood kan de mens naar de hel of de hemel gaan, waar het aan ligt of je goed of slecht bent geweest. In de hel verblijven de mensen die grotendeels slecht zijn geweest, echter zullen ze nadat ze dood zijn gegaan in demonen veranderen. Als je echter goed bent geweest, zal je naar de hemel mogen en in een engel veranderen. Alle herinneringen zullen verloren gaan. Je zult geen mensen meer herkennen, je weet ook niet meer wie je familie was en je leeft alleen in de hel of hemel met de anderen. Het is een soort nieuw begin, echter zal je naar je gemene of goede daden gaan leven en niks meer herinneren van je vorige leven.
          Er bestaat echter al eeuwenlang vragen of er wel überhaupt een hemel en een hel bestaan, een God en een Satan. Ze geloven of geloven niet, echter is dat nu niet het probleem. De demonen houden ervan om mensenlevens te martelen, te verminderen desnoods. Zo stichten ze regelmatig herrie op aarde door ruzie uit te lokken, gevechten en oorlogen uit te laten breken en hierbij vallen natuurlijk gewonden en doden.
          Dit alles is in hun voordeel, maar wanneer er weer een groot gevecht uitgebroken is, heeft de Heer van de hemel er genoeg van. Hij meldt de Heer van de hel dat hij tien engelen stuurt en deze pas weg laat gaan op het moment dat ze er wat van geleerd hebben, want deze engelen zullen beneden toezicht houden en tot die tijd hebben de demonen last van hen.
          Zullen de engelen het wel uithouden beneden of willen ze zo snel mogelijk weer terug naar hun vredelievende plaats? De demonen staan niet bekend om hun liefdevolle gedrag en haten zelfs het woord, maar zullen ze liefde leren kennen of haten ze het zelfs nog meer na hun komst?


    – De krachten van de engelen zijn: hoop, liefde, rechtvaardigheid, kracht, vrede, blijdschap, licht, natuur, schoonheid. Er kan ook één beschermengel zijn.
    – De krachten van de demonen zijn: pijn, schaduwen, angst, lust en verleiding, wraak, vernietiging, wanhoop, afgunst, hardvochtigheid, jaloezie.

    Engelen.
    - Khione; Aziza Nevaeh Carwen; liefde.
    - Mismi; Aglaia Arethi Katharos; schoonheid.
    - BlueHope; Saphire Ruby Justice; rechtvaardigheid.
    - Porcelaneous; Chrystallia Inyx Moore; Power.

    - Assassin; Vidor Valentine “Val”; hoop.
    - Tortura; Dante Joachim Paxon; beschermengel.
    - Mismi; Epifanis Apollo Ambrosius; licht.


    Demonen.
    - Tortura; Phoebe Astarte Thorne; lust en verleiding.
    - Frodo; Jane Elisabeth Parker; angst.
    - Carmenta; Iméra Chévonez; schaduwen.

    - Porcelaneous; leider Daimon 'Cael' Turner; wraak.
    - BlueHope; Trey Oliver Raico Night; vernietiging.
    - LoveLanguage; Israel Solomon Neville; jaloezie.
    - 5HELLEY; Seth Noah Eblis Vapula; wanhoop.


    Hier staat alles in wat je moet weten: Rollenstory


    Rol:
    Volledige naam:
    Engel/Demon:
    Leeftijd:
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, ik wacht geduldig totdat het topic open gaat. Heel eerlijk, ik was het toch even kwijt.......


    We've lived in the shadows for far too long.

    Volledige naam: Chrystallia Inyx Moore.
    Engel/Demon: Angel of Power.
    Leeftijd: 21 jaar.
    Gave: Kracht.
    Uiterlijk + Foto:


    Haar ogen zijn eigenlijk groen, maar het lijkt erg veel op grijs. Je kunt dit erg goed zien als de zon er goed op valt. Anders zie je alleen het grijze gedeelte, zodat het lijkt alsof ze iets buitenaards is en heeft en dat ze koud uitstraalt.
    Chrys heeft een sterke kaaklijn en haar lippen zijn dun, maar lijken af en toe vol – wat niet zo is. Een 1.67 meter is ze en ze heeft hier totaal geen problemen mee. Ze heeft het meest in haar leven mannen rondom haar heen gehad en die waren wel meerdere koppen groter dan haar. Natuurlijk had ze wel af en toe het gevoel dat ze erg klein was en ze wenste dat ze wat langer was, maar naderhand was ze erg blij met haar lengte.
    Alhoewel Chrys een slank postuur heeft en er breekbaar uitziet, en misschien ook wel wat liefjes, is ze dit echter niet. Ze is vaak in voor een potje stoeien en dan merk je echt dat ze heus niet zo slap is als ze lijkt. Mensen onderschatten haar ook meestal vanwege haar breekbare, porseleinen uiterlijk. Ze heeft van nature gewoon donkerbruin haar, maar ze verft d'r haar erg vaak. Nu heeft ze wit haar met blauw-paarse plukken. Ze haalt er alleen even snel een haarborstel doorheen en besteedt verder geen aandacht aan d'r haar. Ze heeft stijl haar van zichzelf. Ze is wat minder blij met haar neus. Telkens als ze zichzelf in een spiegel tegenkomt dat denkt ze dat haar neus groot is. Chrys is eigenlijk erg onzeker over zichzelf.
    Innerlijk:
    Als Chrystal iets niet wilt dan wilt ze dit niet. Ze is erg koppig, dus zal iets niet toegeven. Uit haar mond komen alleen sarcastische en sadistische uitspraken. Je kan haar niet betrappen op een lieve uitspraak, behalve als het écht noodzakelijk is geeft zij af een toe een aardige uitspraak – tenminste wat erop lijkt.
    Met dit alles kan ze goed naar je luisteren. Je kunt je dingen kwijt aan Chrystal, want ze is een erg betrouwbare en rechtvaardig iemand.
    Ze heeft een sterke en scherpe geest, dus je kan allerlei scheldwoorden naar haar toe gooien of wat dan ook, ze wordt hier niet door geraakt. Behalve als je over haar familie begint, dan is ze zichzelf niet, en kan ze je zo aanvallen. Ze heeft namelijk een erg kort lontje. Als iemand Chrystal heeft gekwetst, dan kan ze lang een wrok koesteren voor diegene, en zich blijven vasthouden aan de pijn die diegene heeft veroorzaakt.
    Chrystal heeft een hekel aan verstoord worden of te hard gepusht worden voor dingen die ze moet doen voor mensen. Dit alles weigert ze dan ook. Ze haat het om opgejaagd te worden, en om binnen te zitten. Ze moet wat doen, en ze houdt van de buitenlucht. Ze is dan ook meer buiten te vinden dan binnen.
    Ondanks haar sadistische, sarcastische en botte opmerkingen zoekt ze stiekem gewoon liefde. Niet zozeer als in een relatie, maar als iemand waar ze een goede band mee kan krijgen/heeft. Dit heeft ze namelijk nooit echt gehad, maar ze is zeker een goede vriendin om te houden.
    Extra: Ze zingt altijd haar gevoelens van zich af en kan ook echt wel lief zijn!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ik wacht totdat er meer mensen komen, maar die vinden dit blijkbaar geen leuke of interessante RPG. 8D


    †

    Okay (:


    If we burn, you burn with us. <3

    rol komt vanavond !!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Willen jullie dat deze RPG doorgaat of moet ik er een stop op zetten? 8D
    Er zijn namelijk nog steeds rollen vrij hiervoor..


    †

    Nou, het zou nogal lullig zijn als je dit zomaar opeens stop zou zetten. Omdat we allemaal lang zitten te wachten & we onze rollen hebben ingevuld hiervoor, omdat we hieraan mee willen doen. But that's just mine opinion. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon doorgaan, ik vul morgen die van mij in!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Er zijn nog acht rollen over.. Of zijn dat er te veel en moet ik het halveren of zo? (':
    Lol. Anyway, ik wil ook heel graag verder, maar ik kan niet veel als mensen het geen leuke RPG vinden. En reclame maken mag niet.


    †

    Volledige naam:
    Iméra Chévonez
    Engel/Demon:
    Demoon, schaduwen
    Leeftijd:
    Achttien
    Gave:
    Schaduwen.
    Uiterlijk + Foto:



    Iméra is niet heel lang, maar daardoor zeker geen verlegen meisje. Haar uitstraling is daarom ook alles behalve dat. Ze heeft vaak een brutaal en ondeugend grijnsje op haar gezicht en een speelse twinkeling in haar ogen, haar ijsblauwe ogen.
    Iméra heeft niet lang nodig voor haar haar al ziet dat er wel altijd zo uit. Haar lange bruine krullende haar hangt vaak over haar schouders en reikt tot halverwege haar buik.
    Ze heeft een strak getint lichaam, ze heeft hele vrouwelijke rondingen die ook wat groter zijn dan de meeste meisjes. Hierdoor heeft ze dus grotere borsten, billen en zijn haar heupen ook iets breder. Ze heeft lange benen en gespierde kuiten. Doordat ze klein van stuk is, 1.65 m is ze vaak te zien op enkel laarsjes of pumps.
    Verder heeft ze een verfijnd gezichtje en een gave huid. Haar moeder kwam uit Italie en haar vader uit Frankrijk

    Innerlijk:
    Iméra is niet bepaald het 'verlegen, kleine' meisje. Klein is ze zeker, rustig ook maar verlegen? Totaal niet, haar brutale gedrag komt vaak omhoog. Evenals haar koppige eigenwijsheid en toch nog uitdagende charmes.
    Ze heeft een goed gevoel voor humor en kan zich snel irriteren aan lolbroeken die aandacht, ook wel mensen die zielig doen of zich aanstellen staan ook niet echt op haar goede lijst. Ze houdt ervan als een persoon pit heeft, net als zij. Voor zichzelf en andere durft op te komen en een verweer heeft.
    Ze houdt van uitdagingen, opdrachten en verzin het maar. Ze zal het niet neerslaan. Wát het ook mag zijn ze zal het doen. Al is het duik van een rotswand af zal ze het doen.

    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 18:07 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wanneer zal ik het RPG topic openen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [je kan hem zo openen... dan kunnen we beginnen met een beginpost]

    [mijn personages staan trouwens niet in de rollenstory :p]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 12:02 ]

    Van mij mag hij ook zo snel mogelijk beginnen :D


    If we burn, you burn with us. <3

    Ik zal 't vanavond online zetten.
    En als er nog iemand de onderbaas wilt wezen, mag dat. Deze moet wel mannelijk zijn.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 21:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je het vanavond online zet kan ik pas morgenochtend reageren. x


    If we burn, you burn with us. <3