• Hell hath no Fury

    Na de dood kan de mens naar de hel of de hemel gaan, waar het aan ligt of je goed of slecht bent geweest. In de hel verblijven de mensen die grotendeels slecht zijn geweest, echter zullen ze nadat ze dood zijn gegaan in demonen veranderen. Als je echter goed bent geweest, zal je naar de hemel mogen en in een engel veranderen. Alle herinneringen zullen verloren gaan. Je zult geen mensen meer herkennen, je weet ook niet meer wie je familie was en je leeft alleen in de hel of hemel met de anderen. Het is een soort nieuw begin, echter zal je naar je gemene of goede daden gaan leven en niks meer herinneren van je vorige leven.
          Er bestaat echter al eeuwenlang vragen of er wel überhaupt een hemel en een hel bestaan, een God en een Satan. Ze geloven of geloven niet, echter is dat nu niet het probleem. De demonen houden ervan om mensenlevens te martelen, te verminderen desnoods. Zo stichten ze regelmatig herrie op aarde door ruzie uit te lokken, gevechten en oorlogen uit te laten breken en hierbij vallen natuurlijk gewonden en doden.
          Dit alles is in hun voordeel, maar wanneer er weer een groot gevecht uitgebroken is, heeft de Heer van de hemel er genoeg van. Hij meldt de Heer van de hel dat hij tien engelen stuurt en deze pas weg laat gaan op het moment dat ze er wat van geleerd hebben, want deze engelen zullen beneden toezicht houden en tot die tijd hebben de demonen last van hen.
          Zullen de engelen het wel uithouden beneden of willen ze zo snel mogelijk weer terug naar hun vredelievende plaats? De demonen staan niet bekend om hun liefdevolle gedrag en haten zelfs het woord, maar zullen ze liefde leren kennen of haten ze het zelfs nog meer na hun komst?


    – De krachten van de engelen zijn: hoop, liefde, rechtvaardigheid, kracht, vrede, blijdschap, licht, natuur, schoonheid. Er kan ook één beschermengel zijn.
    – De krachten van de demonen zijn: pijn, schaduwen, angst, lust en verleiding, wraak, vernietiging, wanhoop, afgunst, hardvochtigheid, jaloezie.

    Engelen.
    - Khione; Aziza Nevaeh Carwen; liefde.
    - Mismi; Aglaia Arethi Katharos; schoonheid.
    - BlueHope; Saphire Ruby Justice; rechtvaardigheid.
    - Porcelaneous; Chrystallia Inyx Moore; Power.

    - Assassin; Vidor Valentine “Val”; hoop.
    - Tortura; Dante Joachim Paxon; beschermengel.
    - Mismi; Epifanis Apollo Ambrosius; licht.


    Demonen.
    - Tortura; Phoebe Astarte Thorne; lust en verleiding.
    - Frodo; Jane Elisabeth Parker; angst.
    - Carmenta; Iméra Chévonez; schaduwen.

    - Porcelaneous; leider Daimon 'Cael' Turner; wraak.
    - BlueHope; Trey Oliver Raico Night; vernietiging.
    - LoveLanguage; Israel Solomon Neville; jaloezie.
    - 5HELLEY; Seth Noah Eblis Vapula; wanhoop.


    Hier staat alles in wat je moet weten: Rollenstory


    Rol:
    Volledige naam:
    Engel/Demon:
    Leeftijd:
    Gave:
    Uiterlijk + Foto:
    Innerlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik neem wel nog een engel, vrouw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    Ik neem wel nog een engel, vrouw.

    Je bent mijn held, haha. Excuse me, heldin.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Je bent mijn held, haha. Excuse me, heldin.

    Ik weet, ik weet. But now you have to do me a favor, friend. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    (...)
    Ik weet, ik weet. But now you have to do me a favor, friend. (':

    Eh, wat dan? -voelt het ergste aankomen-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Eh, wat dan? -voelt het ergste aankomen-

    'T is niks ergs. Gewoon bij mijn topic reageren, remember? /kijkt je zo eng aan dat je wel moet reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol:
    Volledige naam:
    Dante Joachim Paxon
    Engel/Demon: Engel
    Leeftijd: 22
    Gave:
    Beschermengel
    Uiterlijk + Foto:


    Innerlijk:
    Dante is kalm, trekt zich niet veel van anderen aan en wilt meer over iemand weten die hij pas net zal kennen. Door pure interesse en nieuwsgierigheid die hem leiden, niets meer en niets minder. Dante gelooft in direct– en duidelijkheid, volstrekt eerlijk zijn. Liever praat hij er niet omheen en zegt alles ‘to the point’, want hij heeft er een hekel aan als mensen niet gelijk zeggen wat ze bedoelen.
    Het maakt hem niet uit om in een team te werken, maar het liefst doet hij toch dingen alleen. Als hij in een team werkt, heeft hij vaak moeite met het feit dat hij rekening moet houden met de anderen. Dante ergert zich dan vaak aan het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Blaise voelt zich een sterk en vrij individueel persoon, iemand die je geen bevelen op kunt leggen en die de grenzen verlegt. Hij zal alleen naar de Heer van de hemel luisteren en verder naar niemand, tenzij hij je als een dierbare ziet.
    Niet zomaar een dierbare, maar iemand waarmee hij zijn leven mee wilt delen, of in ieder geval meer voelt dan een kalverliefde. Verder zal niemand hem iets op kunnen leggen. Hij houdt bij zijn standpunt en je kunt hem niet makkelijk overhalen tot jou mening.
    Extra: Hij mag soms weg om zijn beschermelinge, Sarah, te bewaken en zien hoe het met haar gaat.
    Dante heeft een paar tattoo's.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Come on, people. Zo slecht is deze RPG echt niet D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Doe maar twee engelen =) jongen en meisje en de krachten.. ehm ff kijken xD

    doe maar licht en schoonheid. personages komen er zo aan =)


    doe maar schoonheid ipv natuur hihi. als dat nog kan xD

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 11:01 ]

    Volledige naam: Epifanis Apollo Ambrosius
    Engel/Demon: Engel
    Leeftijd: 21
    Gave: licht
    Uiterlijk + Foto:


    Innerlijk: Epifanis is een aardige jongen die graag het beste in de mensen ziet. Hij ziet liever de goede (de lichte) dingen dan de slechte (donkere) dingen en soms pakt dat verkeerd uit. Hij gaat er altijd wel van uit dat iedereen zijn goede kant heeft en zal iemand daarom ook niet snel veroordelen. Hij is vertrouwd andere daarom vrij snel. Hij draagt altijd het licht met zich mee, zodat geen enkel pad wat hij bewandeld helemaal gehuld is in duisternis.
    Extra: Broer van Aglaia


    Volledige naam:Aglaia Arethi Katharos
    Engel/Demon: Engel
    Leeftijd: 19
    Gave: Schoonheid
    Uiterlijk + Foto:


    Innerlijk: Aglaia is een stil maar aardig persoon. Zij ziet graag in alles en iedereen de schoonheid. Haar gave lijkt erg op die van Epifanis. Het liefst wilt ze dat iedereen zijn/haar eigen schoonheid kan zien, maar ze weet dat het moeilijk is en dat het vooral moeilijk is bij demonen, die er ook nog zijn. Overal waar zij loopt komen de bloemetjes weer tot leven om zo de schoonheid te kunnen laten zien.
    Extra: Zus van Epifanis

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:02 ]

    Zijn ze een beetje goed zo? xD

    Mag ik een vrouwelijke demon?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Mag ik een vrouwelijke demon?

    Ja, welke kracht? (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willen de reserveringen even hun rol invullen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal morgen mijn rol nog even uitbreiden, nu geen zin meer in


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is nu bijna een maand geleden dat hier een reactie is geplaatst.
    Mis ik wat, is iedereen dit vergeten of gaat het niet meer door?
    xx.


    If we burn, you burn with us. <3