• De familie Tomlinson, Malik, Payne, Horan, Styles en Davies vechten al jaren een vete uit. De jongens zijn dan ook de grootste vijanden. De zes families en dan vooral hun zonen maken het dorp onveilig met hun streken. Tot het op een dag compleet uit de hand loopt, en ze wel nadering bij elkaar móéten vinden. Om zo de ander weg te werken en elkaar weer keihard te verraden. En vooral: Liggen haat en liefde niet heel dicht bij elkaar?


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. • Rojinski.
    - Zayn Javadd Malik. • Gereserveerd door NinjaTurtle.
    - Liam James Payne. • Quendolynn.
    - Niall James Horan.
    - Harry Edward Styles. • Unpredictable.
    - Kit Owen Davies. • DaniellnTheDen.

    Overige (Familieleden, vrienden, vijanden etc.):
    - Zusje Liam • Lucy Sophia Payne • Daggers.
    - Beste vriendin Liam • Elena Feline Lowell • Mishton.
    - Zusje Harry • Gereserveerd door Schuld.
    - Zusje één van de jongens • Gereserveerd door LoveHemmings.


    De regels:
    - Geen oneliners. Minimaal 200 woorden.
    - Geen perfecte personages!
    - Rollen blijven 48 uur gereserveerd, dit geld tot de rol compleet in is gevuld.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Twee weken niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Rojinski of Quendolynn maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Dit topic is al eerder geopend en wij hebben hier ook een verhaal op gebaseerd.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 19:22 ]


    Reality's overrated.

    Hellooo.


    "Family don’t end in blood”

    Wilt iemand een zusje?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Wilt iemand een zusje?


    Liam wel.


    Reality's overrated.

    Quendolynn schreef:
    (...)

    Liam wel.


    Mag ik bij deze dan Liams zusje reserveren?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daggers schreef:
    (...)

    Mag ik bij deze dan Liams zusje reserveren?


    Natuurlijk. Volgens mij was jij vorige keer ook Liam's zusje, haha.


    Reality's overrated.

    Quendolynn schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Volgens mij was jij vorige keer ook Liam's zusje, haha.


    Ja inderdaad hahah.
    Maar één vraag. In de titel staat 200 woorden als minimum en in de regels 4 regels. Welke van de twee is het?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik de jongen van de familie Davies reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Daggers schreef:
    (...)

    Ja inderdaad hahah.
    Maar één vraag. In de titel staat 200 woorden als minimum en in de regels 4 regels. Welke van de twee is het?


    Tweehonderd woorden. Sorry.


    Reality's overrated.

    SweetDemon schreef:
    Mag ik de jongen van de familie Davies reserveren?


    Weet je zeker dat je regelmatig gaat reageren?


    Reality's overrated.

    Oeh, ik wil weer Liam's beste vriendin. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zet een tijdelijke stop op vrienden en familie van Liam.


    Reality's overrated.

    Meh, jammer. Oude rol weg


    Bowties were never Cooler

    Rol: Sex on legs.
    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Twintig.
    Nationaliteit: Brits.
    Karakter: Liam is over het algemeen een rustige jongen, maar bij zijn vrienden is hij ook altijd wel in voor een lolletje. Je kunt dus, ondanks dat hij vaak serieus is, ook veel lol met hem hebben. Toch is hij wel erg verantwoordelijk. Hij is wel snel bezorgd en is voor sommigen als een soort oudere broer, of zelfs vader. Het is een lieve en bezorgde jongen. Hij staat altijd voor je klaar. Je kunt hem goed vertrouwen en altijd je hart bij hem luchten. Ook is Liam erg beleefd. Hij drinkt niet veel. Dit komt doordat hij bijna zijn hele leven met één nier heeft geleefd. Hij werd vroeger erg gepest, en heeft toen een tijdje op boksen gezeten. Dit kan hij nog steeds wel aardig. Verder is Liam een slimme jongen, soms een tikkeltje perfectionistisch. Wat sommige mensen een beetje op de zenuwen kan werken.
    Uiterlijk: Liam is geen kleine en geen groot persoon. Qua postuur is Liam ook gemiddeld, al is hij vrij gespierd. Niet overdreven, maar het is duidelijk aan hem te zien dat hij graag sport. Liam heeft chocoladekleurige ogen, als een puppy. Zijn neus is met het boksen gebroken geweest en dit heeft de vorm aangetast. Liam heeft vrij rozige lippen. Zijn haren zijn lichtbruin van kleur en krullen, als hij weet dat er anderen komen brengt hij zijn haar in model met wat gel, maar moet hij niet over straat, dan zit het gewoon alle kanten op. Op zijn huid zijn een aantal sproetjes en moedervlekken te vinden. Liam heeft over zijn kaak en boven zijn bovenlip wat stoppels. Hoewel Liam op het eerste zicht niet de persoon is voor tatoeages heeft hij er toch een aantal. Maar geen random plaatjes, zijn tatoeages betekenen iets.
    Geschiedenis: Liam komt uit een familie van verschillende persoonlijkheden en onderlinge relaties. Rondom zijn moeder is het stil, ze is zijn moeder en hij geeft om haar, maar de vrouw is vrij stil. Met zijn zusje is Liam heel hecht. Maar met zijn vader is het wat killer. Het is een strenge man die leeft voor de familieruzies, hij geeft hierbij vrij veel druk op zijn zoon. Vooral aan de Tomlinson's heeft hij een hekel - dat Louis Tomlinson gay is maakt de familie voor de homofobische man alleen nog maar erger - en zo vader, zo zoon.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 13:42 ]


    Reality's overrated.

    Zayn dan maar


    Bowties were never Cooler