• Ik wil weer gaan lezen. Alleen ik wil echt eens een GOED boek lezen. De Hongerspelen hebben voor mij afgedaan. Ik kan niet lezen in de ik-vorm:/ Dus nu heb ik een vraag. Wat vinden jullie een echte aanrader om te lezen? Het mag een serie zijn maar ook gewoon een boek.
    Alvast bedankt:)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:27 ]


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Endure schreef:
    BIjna alle boeken zijn in ik/perspectief, dus dan valt echt al zo´n 70% af..

    Nee, dat is niet waar.
    Bijna alle boeken zijn in de personele verteller.
    Slechts een minderheid in ik-perspectief, maar ja, het komt wel meer voor in jeugdboeken.

    De woorden van zijn vingers - M. De Smet: drama, romantiek. Hij staat normaal bij de volwassenen, maar is zeer vlot te lezen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    de sara linton serie:Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het heeft niet echt sin meer om hier te reageren, aangezien Slouchy geband is ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Siegfried van Harry Mulisch.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Daley schreef:
    De boeken van Helen Vreeswijk en Mel Wallis de Vries zijn erg goed! Die boeken lees ik altijd met plezier.


    What's so bad about being different?

    3 vriendinnen 1 fruitige zomer, 3 vriendinnen en de liefde e, 3 vriendinnen 7 verlangens, allemaal van Jody Lynn Anderson. Echte aanraders.


    Save me from myself.

    De woorden van zijn vingers van Marian de Smet. Echt een aanrader. Het is ook mijn lievelingsboek. (:
    En bijna alle boeken van Heleen Vreeswijk,Dirk Bracke en Guy Didelez vind ik leuk. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    De Kleine Odessa

    De titel klinkt misschien kinderachtig, maar dat valt wel mee :)
    Het is leuk om te lezen, niet erg zwaar. Veel plezier :)


    Tijd voor koffie.