• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]

If we burn, you burn with us. <3

Elan Smith
    'Weet je', zei ik, 'Ik vraag me af of er nu iemand aan me denkt. Iemand die zich afvraagt waar ik ben, hoe het met me gaat.. Iemand speciaals..' Ik zuchtte. 'Ben ik de enige?'

Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Denkt niemand aan hun vrienden of familie?" vraag ik.
    Het huis is geweldig, maar het is niet mijn thuis. Ik wil gewoon Noel naar lacrossetrainingen brengen, shoppen met vriendinnen, zwemmen met vrienden en gekke dingen doen.
    Ik wil die vrijheid weer, ik mis die vrijheid.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Elan Smith
    'Familie heb ik niet, vrienden ook niet echt. Ik ben maar 'die homo'' zei ik.

"Dan zijn de mensen in jouw buurt wel erg discriminerend," zeg ik tegen Elan.
    Zelf weet ik niet hoe het voelt, ik werd wel buitengesloten, maar dat telt niet, dat is niet hetzelfde.
    Jemig, ik kan me niet eens voorstellen hoe het voelt.

Naomi "Katherine" Grenhold.

'Ik heb niemand om te missen alleen mijn oom en tante, maar daar kon ik het toch nooit goed mee vinden en zij ook niet met mij.' zeg ik dan zuchtend. 'En Elan, ik vind je cool.' zeg ik dan lachend. 'Al ken ik je nog niet lang, maar toch.' Zeg ik met een glimlach.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Elan Smith
    'Dan ben je ook echt de enige,' zeg ik glimlachend. 'Dankje.' Allerlei gedachtes flitsten door mijn hoofd, herinneringen van vroeger.. Vreselijk.

Naomi "Katherine" Grenhold

'Elan ik weet zeker dat ik niet de einige ben, je verbeeld je dat, er zijn genoeg mensen die respect voor je hebben en ik heb dat ook, ik denk dat iedereen in dit huis je mag, dus maak je geen zorgen.' zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten en hem troostend aankijk. 'Mij heb je zeker al.'

"Ik ga zwemmen, wie gaat mee?" vraag ik.
    Ik sta op en loop naar de inloopkast en haal er een normale zwarte bikini uit. Ik doe mijn haar in een messy bun en kleed me om, ik leg de All Stars aan de kant en loop naar het zwembad toe.

Elan Smith
    'Oh ja, mag iedereen mij hier? Marten vond me raar, en Brady is alleen maar chagrijnig op me. Gezellig!' antwoordde ik.

'Raar hoeft geen slechte betekenis te hebben, sommig mensen denken dat ook over mij en Marten is nog jong en Brady heeft een ochtendhumeur van hier tot Tokio, kom mee, we gaan zwemmen.' zeg ik dan. 'Of wacht!' zeg ik en sleep Elan mee en wil hem dan in het zwembad duwen.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 1:23 ]

[Ik moet over 2 uur gaan slapen. Ik had mijn beste vriendin belooft te komen vandaag(Ze is terug van 2 weken Saint Tropez, we hebben elkaar die 2 weken niet gezien.) en daarna ga ik waarschijnlijk naar Utrecht om mijn tante te bezoeken.
    Ik zal er dus niet veel zijn en zondag pak ik mijn laptop in, anders vergeet ik hem. Dus, het weekend ben ik nauwelijks aanwezig en maandag ga ik op vakantie en die maandag daarna ben ik terug.
    24e ben ik half aanwezig i.v.b met verjaardagsfeest.]

Ik ga voorzichtig het zwembad in en begin dan rond te zwemmen.
    Mijn blauwe lokken zijn zeiknat, dus ik maak mijn haar maar los en zwem naar de kant waar Naomi en Elan zijn.

Elan Smith
    'Mag ik wat vragen?' Zonder naar hun antwoord te luisteren, vraag ik:'Wat vinden jullie van mij? Eerlijk?'

"Je bent niet fake of macho, je hebt inhoud en echt aardig," zeg ik 100% oprecht.
    Ik kan wel op- en neerspringen van blijdschap, ik zwem weer. Ik houd van zwemmen, het is mijn favoriete sport.

'Ik ken je nog niet goed maar wat ik denk, ik denk dat je iemand bent met wie je goed kan lachen, iemand die je kan vertrouwen en een heel aardig persoon met inhoud die vrienden zoekt die hem mogen om wie hij is en niet om de persoon die hij niet is.' zeg ik dan. 'Maar waar was ik mee bezig?' zeg ik dan grijnzend en ga verder met Elan proberen het zwembad in te duwen met kleren en al, maar hij is sterk. 'En je bent een sterke man.' ze ik dan grijnzend als het nog steeds niet lukt.

(EN MOETEN EEN NIEUW TOPIC, DIT TOPIC IS VOL!!! (huil))

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 2:41 ]