• Voor mensen die handig zijn met foto's, neem een kijkje in DIT topic!

    (Naam story), het verhaal over het leven van een paar tieners op een middelbare school in Londen. Met dagelijkse tiener-problemen zoals, liefdes, school problemen, tienerzwangerschappen, moeilijke ouders, groepsdruk en ruzie's.

    Hey ik zoek dus rollen voor dit verhaal. Ik zoek ongeveer 10 tot 20 tieners. Natuurlijk allemaal verschillende karakters en uiterlijk, niet iedereen is het mooie meisje.

    Ik zoek dus: bitches, football-jongens, cheerleaders, nerden, verlegen mensen, apparte types, wat je dan maar kan verzinnen!
    Bij extra zoek ik dingen zoals familie, liefdes (ook de rol van de ene persoon kan een relatie krijgen met de rol van een ander persoon, graag vermelden) hobby, sport, andere dingen die ik moet weten.

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (Denk eraan: Ze zitten op highschool!)
    Uiterlijk (Foto en beschrijven, liefst bekent persoon, naam erbij vermelden.)
    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Sequin schreef:
    Aww, was ik te laat met mijn jongen? ):

    Nee hoor! Hij komt er ook gewoon in, hij was de laatste rol hihi. Maar hij heeft wel bijna dezelfde naam als de rol voor je, voor als je dat nog niet gezien had.
    xoxo


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Croire schreef:
    (...)
    Nee hoor! Hij komt er ook gewoon in, hij was de laatste rol hihi. Maar hij heeft wel bijna dezelfde naam als de rol voor je, voor als je dat nog niet gezien had.
    xoxo


    Oh, ik zal het wel even aanpassen (:, wil je dat ik hem nog af maak?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:55 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sequin schreef:
    (...)

    Oh, ik zal het wel even aanpassen (:, wil je dat ik hem nog af maak?

    Ja graag, als jij dat ook wilt hihi.


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Croire schreef:
    (...)
    Ja graag, als jij dat ook wilt hihi.


    Haha tuurlijk, kan nog wel eventjes duren (;


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Oeh, leuk! Ik wilde ook zoiets doen, maar dan met acteurs/actrices uit bekende puberseries/films, zoals PLL, Glee, GG, HSM & Twilight, een soort crossover dus. Ik hoop niet dat je dat als na-apen zult zien. (nerd)
    Anyway, ik vul ook wat in!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:15 ]


    Tell me about it, stud.

    Oh, te laat, zie ik nu.
    Helaaaas pindakaas.
    Wil je mij wel waarschuwen wanneer je begint?
    :Y)


    Tell me about it, stud.

    Gabriël/Munroooo! I ship with Milica ;x Hahaha!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:17 ]


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Gabriël/Munroooo! I ship with Milica ;x Hahaha!


    I freaaking love Munro (: Haha, ship 'm met Milica. If the writer is OK with that.. Ik wilde hem eerst Gabriel noemen, maar toen had iemand anders die naam al. ):
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:56 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sequin schreef:
    (...)

    I freaaking love Munro (: Haha, ship 'm met Milica. If the writer is OK with that.. Ik wilde hem eerst Gabriel noemen, maar toen had iemand anders die naam al. ):
    -XOXO


    Ik kan z'n naam altijd nog veranderen ;) np hoor xD


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    (...)

    Ik kan z'n naam altijd nog veranderen ;) np hoor xD


    Echt waar? Ik helemaal moeilijk gedaan om een andere naam te zoeken haha P;
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sequin schreef:
    (...)

    Echt waar? Ik helemaal moeilijk gedaan om een andere naam te zoeken haha P;
    -XOXO


    Haha sorry voor je moeite xD ik zal het gelijk ff gaan doen :)


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    (...)

    Haha sorry voor je moeite xD ik zal het gelijk ff gaan doen :)


    OMG, bedankt haha (;


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Heb je ook nog leraren nodig of verzin je die zelf?


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Hey, Back in the regular days staat online c:
    xoxo


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.

    Reminder schreef:
    Heb je ook nog leraren nodig of verzin je die zelf?

    Oh leraren heb ik niet zo veel nodig, want ze komen niet zo heel veel voor in het verhaal, dus als ik die nodig heb verzin ik de naam zelf wel hihi c:
    xoxo


    It"s like an angel came by, and toke me to heaven.