• Hoe zie scene hair er van de achterkant uit? Want ik had net een discussie, eentje van 4 woorden ofzo.. x'D Maar ik denk dus dat je scene hair even lang is als aan de voorkant. (dan hb ik het niet over de laagjes hoor.) Maar weet iemand dat?
    xxx Anouk <33


    Tears are crashing out of my eyes

    plat of bol..ligt aan kapsel zelf

    Boven op bol en dan je lange plukken haar stijl naar beneden. Like you're pica, klein beetje dan. Kan het neit goed zien x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    nobody?


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik snap het niet x]


    Mew <3

    Gwn, hoe zie scene hair er van de achter kant uit. Is het daar ook lang of is het opgeknipt?


    Tears are crashing out of my eyes

    Oooooh. Dat verschilt denk ik. Ligt eraan hoe je het laat knippen.


    Mew <3

    uhm nou bij mij is het nie ofgeknit ik toupeer het ene beetje mee xD voor zover het will lukken wnat mijn haar werkt niet eg mee soms T_T


    A Noble was Born in Chaos

    meestal is het aan de achterkant in veel laagjes omdat het dan makkelijker te touperen is. ;)
    Maar lang niet altijd.

    jah das wel makeleker ! maar mijn haar groeit zo snel -_- ik moeth et gwn zeker 2 X in 2 maande denk knippe ofzow..


    A Noble was Born in Chaos

    Doe het gewoon zelf men.
    Doe ik ook. ^^

    uhu ik ben wel blij dat mene ma het kan knippe anders ben ik daar ook weer zoveel geld aan kwijt n_n


    A Noble was Born in Chaos

    Whaa, dus eigenlijk zijn alleen de plukken die over je schouders hangen lang? :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Agh ik hou het gewoon zoals ik nu heb 8D
    That's me and I like that! :Y)


    Tears are crashing out of my eyes

    mooiste is als je het aan de achterkant kort knipt,, maar dat is eigen mening X]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Dan hb ik toch een probleem XD
    Want als ik dad doe dan kan mijn haar neit meer in een staart en dat meot toch echt iedere dinsdag, vrijdag en zaterdag x'D
    Ik hockey namelijk:$


    Tears are crashing out of my eyes