• Weet iemand hoe je een pb tegelijkertijd naar meerdere personen kan sturen ?
    Alvast bedankt.

    Dat kan niet.


    26 - 02 - '16

    Volgens kan dat niet.
    Eigenlijk best handig om te kunnen..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een goed idee. Dat moet er komen.


    Aan niets denken is ook denken.

    @Memoria, maak jij dan maar dat topic aan voor suggesties want ik moet nu gasn.(:

    xFreedomx schreef:
    @Memoria, maak jij dan maar dat topic aan voor suggesties want ik moet nu gasn.(:

    Oke ik zal het doen (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als dat er zou zijn zou je kunnen spammen en shit en dan raakt de site ontregelt. Ik vind het dus geen goed idee


    26 - 02 - '16

    Dat kan niet en dat zal er nooit komen wegens spam.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Dat kan niet en dat zal er nooit komen wegens spam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het kan niet komen omdat het als spam wordt gezien. Het zou inderdaad handig zijn. Maar ik heb ook weer geen zin in allerlei doorstuurmails en mega-reclames van mensen die hun verhaal willen promoten...

    Lilia schreef:
    Het kan niet komen omdat het als spam wordt gezien. Het zou inderdaad handig zijn. Maar ik heb ook weer geen zin in allerlei doorstuurmails en mega-reclames van mensen die hun verhaal willen promoten...


    Dat zou sowieso onder reclame vallen en dus verboden zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Pyromancer schreef:
    Dat kan niet en dat zal er nooit komen wegens spam.


    Don't find love. Let love find you.

    C'est impossible.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kan niet dus, -> slotje


    Life is hard and then we die