• Me haz 8mm stretch at thie lefft. End an lippiersung at thie riegt. :3

    Ik had maandent erug voerwogen om serieus mijn lip zelf te piercen, maar dat lukte niet, vanochtend wilde ik het voor de lol opnieuw proberen, en meteen zat íe erdoor. Dus ik een zilveren stud er doorheen gehaald, naar de piercingshop gegaan, ringetje er in laten zetten en thuis komen. Guess what? My mom didn't really mind, wat ik al verwachtte. Alleen dat ik het zelf had gedaan vond ze niet tof, maar de piercingshoppist zei dat ik het heelerg mooi had gedaan en ik legde uit hoe en dat was een goede manier dus ik heb gelukkig niets te vrezen.

    Ook al was het niet mijn eigenlijke bedoeling, ik heb nu dus een lippiercing :'D Oh en een korte pony, no more emo-hair :3



    Hebben jullie ook wel eens van die geluk bij een ongeluk dingetjes? :3


    Let it come and let it be

    Poltergeist schreef:
    (...)

    Ik had mijn lippiercings vanaf m'n 16e en je kunt nu nog wel zien dat ze er zaten, hoewel ik er geen piercing meer door zou kunnen krijgen, dus je houd er weldegelijk iets aan over als je ze zo lang hebt als ik.

    Mhh-, een vriend van mij heeft ze 4 jaar gehad en nu al een paar maanden niet meer, maar ik zie er nauwelijks iets van. Dus dat verschilt dan per persoon dnek ik :'D


    Let it come and let it be

    razorsdown schreef:
    Ehm ik heb geen piercings ;p maar ik ga misschien een neuspierc laten zetten, not sure yet.


    Moet je zeker doen! Ik heb er zelf ook een :3


    26 - 02 - '16