• Me haz 8mm stretch at thie lefft. End an lippiersung at thie riegt. :3

    Ik had maandent erug voerwogen om serieus mijn lip zelf te piercen, maar dat lukte niet, vanochtend wilde ik het voor de lol opnieuw proberen, en meteen zat íe erdoor. Dus ik een zilveren stud er doorheen gehaald, naar de piercingshop gegaan, ringetje er in laten zetten en thuis komen. Guess what? My mom didn't really mind, wat ik al verwachtte. Alleen dat ik het zelf had gedaan vond ze niet tof, maar de piercingshoppist zei dat ik het heelerg mooi had gedaan en ik legde uit hoe en dat was een goede manier dus ik heb gelukkig niets te vrezen.

    Ook al was het niet mijn eigenlijke bedoeling, ik heb nu dus een lippiercing :'D Oh en een korte pony, no more emo-hair :3



    Hebben jullie ook wel eens van die geluk bij een ongeluk dingetjes? :3


    Let it come and let it be

    Lol, ik zou dat dus echt nooit doen, voor de lol proberen mijn lip te piercen. Maar het ziet er wel gaaf uit :'D
    Mijn moeder zou me echt vermoorden, haha.
    Ik heb dat vast ook wel eens, maar ben dat alweer vergeten (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Echt stoer dat je dat hebt gedaan :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    *is eigenlijk best benieuwt* hoe heb je het gedaan?

    maarja, mijn moeder gaat mij vermoorden als ik zoiets zou doenxd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    EMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    What? o.o
    Oké, dat is zo awesome, het staat je echt mooi! Ik wil een tongpiercing, kan ik dat ook zelf doen?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Het staat je goed maar het is niks viir mij(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw, het staat je echt heel goed (:
    waarschijnlijk heb ik ooit wel eens zo'n geluk-bij-een-ongeluk-situatie gehad maar ik kan er op nu geen komen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    nvm

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:44 ]

    Peverell schreef:
    What? o.o
    Oké, dat is zo awesome, het staat je echt mooi! Ik wil een tongpiercing, kan ik dat ook zelf doen?


    Volgens mij kan je enkel lip,oor en neuspiercings zelf doen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    I love it!
    Ik heb zelf een neusbel en ik wil ook nog zo eentje laten doen ^^


    26 - 02 - '16

    Oh man ik moet er niet aan denken dat ik het zelf zou moeten doen. Die van mij zit links :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    U so cute (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het bij je staan, zo zie je er erg stoer uit maar ook wel weer een beetje lief.


    Physics is awesome

    Het is mooi geworden haha, ik zellf zou het nooit doen om dat ik dat gewoon niet durf, ik heb wel zelf twee piercings maar dan gewoon laten zetten bij een piercing shop (:


    None

    Peverell schreef:
    What? o.o
    Oké, dat is zo awesome, het staat je echt mooi! Ik wil een tongpiercing, kan ik dat ook zelf doen?

    Het risico dat het mis gaat bij een piercingshop is al groot, maar zelf proberen kan leiden tot permanente verminking, eetproblemen doordat je tong opzwelt en je stikt, bloeduitstorting, onheelbare wonden. Echt niet proberen, het risico is sowieso al het grootste van alle piercings voor zover ik weet, maar zelf proberen is vragen om de dood als gevolg. Plus je kunt niet helder blijven denken en goed verder handelen door de pijn die het meebrengt :'D


    Let it come and let it be