• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik kijk nog een keer op mijn witte Iphone om te kijken of ik echt bij het goede adres ben en laat hem dan weer in mijn broekzak glijden.
    Ik kijk nog even in de ruit van een van de auto's voor de deur om te kijken of mijn haar nog goed zit door de wint en besluit dan aan te bellen.
    Ik was benieuwt wat dit feestje nou echt allemaal in zou houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julliët Elisabeth Day
    Ik glimlach om wat hij zegt. 'Ja, laten we er een traditie van maken. Komt er een nieuwe iemand binnen, druk dan een cocktail in diegene's hand.' en ik grinnik even. Tot nu toe is het gezellig. Dan steek ik mijn hand uit naar de jongen. 'Aangenaam, Julliët.' en ik overweeg om mijn andere naam erbij te zeggen maar dat laat ik maar achterwege. Anders is het gelijk weer onbegrijpelijk of ongemakkelijk. 'Maar noem me maar zoals je wilt.' en ik glimlach naar hem. 'Tenminste... Zolang het niet té erg wordt.' en ik neem dan een slok van mijn cocktail.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alessandra Phoebe Mercer
    Een klein kwartiertje later stopt de taxi voor de flat. Nadat ik de chauffeur zijn geld heb gegeven stap ik de taxi uit en het flatgebouw binnen. Niet veel later sta ik voor de deur van het goede adres. Een andere jongen stond er al en ik ga er van uit dat hij op de bel heeft gedrukt. Ik zucht even en wacht tot er open gedaan wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik pak even mijn laatste verhuisdozen in en dan stuur ik Summer wel (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ze kunnen gewoon naar binnen lopen hoor, sowieso van de flat naar de lift maar daar ook. ze horen de bel waaarschijnlijk toch niet door de muziek]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ben James Edwards

    'Ja, laten we er een traditie van maken. Komt er een nieuwe iemand binnen, druk dan een cocktail in diegene's hand.' Zegt ze.
    Ze steekt haar hand uit' 'Aangenaam, Julliët.'
    'Ben.' Zeg ik terwijl ik haar hand schud.
    Ik bekijk haar van top tot teen, ze is redelijk klein, bruin haar en ziet er schattig uit. Er wordt goede muziek gedraaid al zijn er niet veel mensen het is toch gezellig.
    'Ik noem je maar even Julliët, tot ik op iets anders kom.' Zeg ik met een grijns. 'Zin om te dansen?' Vraag ik.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:41 ]


    Blub.

    [''Ik stap opzij en sluit de deur achter hem'' ik ging er dus vanuit dat de deur waar dicht was.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ja maar betekent niet meteen op slot :P je kan em van buitenaf nog gewoon open maken :p is vaker met penthouses]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Kan Kate anders gewoon naar Darryll toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julliët Elisabeth Day
    'Ben,' zegt hij terwijl hij mijn hand schud. 'Ik noem je maar even Julliët, tot ik op iets anders kom.' zegt hij met een grijns. 'ZIn om te dansen?' vraagt hij dan. En ik knik naar hem. 'Altijd' zeg ik lachend. En ik drink in een paar slokken mijn cocktail op, dan zoek ik een plek om mijn glas te dumpen, en vind die dan ook. Ik kijk glimlachend naar Ben. 'Well, what are we waiting for?' en dan begin ik met dansen. Gewoon simpele dingen, niet te moeilijk. Anders moet ik mijn haar vast gaan doen en daar heb ik nog geen zin in. Ik verwacht ieder moment meer mensen, want het is nu nog niet normaal rustig. Dus eigenlijk is het wel ironisch dat we al gaan dansen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [dat kan hoor]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    Ik had vanmiddag een smsje gehad van een anoniem persoon. Het ging over dat ik danste en daaromwas ik uitgenodigd voor een feest vanavond. Ik had mijn sexy zwarte jurkje aangetrokken met mijn hakken er onder. Zoiets droeg ik meestal. Ik had wat neutrale make up opgedaan en mijn haren hingen los met grove slagen over mijn schouders. Nog een beetje parfum en klaar. Mijn Iphone 4 stop ik in mijn bh en loop dan naar beneden. Ik stap in bij mijn broer die me heen zou brengen. 'Nog bedankt' zeg ik met een glimlach. Hij stopt bij het huis en glimlacht. 'Graag gedaan zussie' zegt hij en drukt een kus op mijn hoofd. Ik stap glimlachend uit en kijk rond. Snel maar beheersd loop ik naar de deur die ik rustig open. Ik ga met de lift naar boven en hoor de muziek als ik eruit stap. Klinkt goed denk ik en krijg meteen het gevoel dat ik wil dansen. Ik open de deur die het Penthouse in leid en blijf een beetje verlegen bij de deur staan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 17:49 ]


    ~

    [mijn deur zit meteen op slot zodra ik hem achter me dicht trek, vandaar ;x ]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik zucht en rammel aan de deur op het moment dat er niemand open komt doen en kom er zo achter dat de deur gewoon open is. Ze hadden wel een briefje op mogen hangen. Ik zucht en stap naar binnen. Er zijn nog maar een paar mensen en ik vraag me af of die ook uit het niets zijn uitgenodigd of dat ze elkaar al kennen. Ik wil de deur weer sleuten maar zie dat er een meisje staat. 'Ow, sorry. kom er ook in zou ik zeggen.' Glimlach ik naar haar en duw de deur weer verder open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [sorry lieve schat, het is een penthouse helemaal bovenin een flat, dan kan je beneden het muziek niet horen :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll
    Één sms die ik had gekregen liet me lichtelijk grijnzen, aangezien er dus een feest was waar ik zeker weten naartoe moest gaan! Erover nadenken hoefde ik niet eens, want ik had wel zin in wat muziek, nog wat dansen en alles is goed.
    Snel schiet ik in mijn kleding en trek mijn schoenen aan, mijn lange, donkere haarlokken laat ik gewoon los en ik begin te rennen naar het feestje. Onderweg kwam er een motorbende langs en enthousiast, uitdagend zwaaide ik ernaar, waardoor er een paar stopte en ik mijn schouders ophaalde om doodleuk te vragen of ze me naar het adres wilde brengen.
    Bij het feest aangekomen, bedankte ik ze en liep door naar boven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.