• wie hier de woorden zoals "Yolo" & "Swag" gebruiken.
    Niet dat ik je dan ga beoordelen, maar ik wil wel eens weten waarom jullie deze woorden gebruiken en wat je er zo leuk aan vindt? Doe je dit omdat 'iedereen' het doet of omdat je zelf echt denkt dat die woorden een diepe betekenis hebben?

    Heb even een poll aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:14 ]

    Uneventful schreef:
    Het woord "Swag" gebruik ik soms voor de grap.


    The universal language of art.

    ik zeg enkel swag als mensen stoer over iets proberen te doen. dan is het enige wat ik zeg. 'Ja toch, jij hebt echt Swag man.' verder zal je het me echt nooit horen zeggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik gebruikte het met twee vriendinnen eerst altijd ironically, en dan op momenten waarop het totaal niet past, bv: "ik ga slapen lol yolo"
    Maar alleen yolo, swag heb ik nog nooit gebruikt

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:30 ]


    As travars

    Ik weet niet eens wat yolo betekent :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik niet. Vriend van mij wel, op het werk, de hele dag. Op zijn laatste dag moest hij een 'yolo-moment' hebben. Wou een meid op dr bek pakken midden op de werkvloer -_- En ik moest er ook een verzinnen. Ja, no. Ik doe daar niet aan. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Negligible schreef:
    Ik weet niet eens wat yolo betekent :'D

    you only live once


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bij yolo moet ik altijd gelijk denken aan het filmpje van Kingsley ( op yt:itskingsleybitch) lol. :'D En ik gebruik het zelf nooit.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nooit.


    Ex astris, sciencia

    nope


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Claflin schreef:
    Ik zeg ze vooral als grap.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Nee, ik gebruik het nooit. Ik vind dat soort woorden echt verschrikkelijk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nee, en het klinkt idioot als je het mij vraagt.


    -

    Als grap gebruik ik ze wel vaak ja.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bohemian schreef:
    Ahw komaan! Je zegt dat gewoon omdat je swag bent joh! Je weet het wel YOLO enzo!

    Ik gebruik het absoluut niet, het zou ook maar idioot overkomen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    neej ;p