• wie hier de woorden zoals "Yolo" & "Swag" gebruiken.
    Niet dat ik je dan ga beoordelen, maar ik wil wel eens weten waarom jullie deze woorden gebruiken en wat je er zo leuk aan vindt? Doe je dit omdat 'iedereen' het doet of omdat je zelf echt denkt dat die woorden een diepe betekenis hebben?

    Heb even een poll aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:14 ]

    Nee, absoluut niet. :'D


    Your make-up is terrible

    Het woord "Swag" gebruik ik soms voor de grap.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zeg ze vooral als grap.


    Me so good.

    een paar klasgenoten noemen me yolo omdat ik jolanda heet -.- dus dat is het enige waar ik de betekenis van weet haha Swag weet ik niet eens dus gebruik ik et ook niet


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ahw komaan! Je zegt dat gewoon omdat je swag bent joh! Je weet het wel YOLO enzo!

    Ik gebruik het absoluut niet, het zou ook maar idioot overkomen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Jup. Maar alleen op twitter & msn, maar ik zeg het voor de grap. Ik gebruik ze nooit serieus.


    To infinity and beyond •

    Ik gebruik geen van beide want ik het vreselijk. De mensen die ze gebruiken zijn vaak nog dom ook. (Ik heb zoveel foto's gezien waarop mensen domme dingen met swag en YOLO erin.)
    Iedereen die zoiets zegt sla ik het liefst en kleding waarop het staat verbrand ik met alle plezier.

    En ja, ik veroordeel mensen die het zeggen wel.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Van yolo heb ik nog nooit van gehoord en swag gebruik ik ook niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oh en ik vind de reclame van basics (sportartikelen) ook geweldig:
    "I'm made of sweat, not swagger."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik gebruik ze, maar niet als mijn motto of als hoe ik me beschrijf. Ik zeg het altijd uit sarcasme of als iemand een opmerking maakt en waarop ik dat dan zeg.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik zeg beide woorden voor de grap. Yolo zeg ik wel vaker, maar dus op een sarcastische manier. Swag gebruik ik uh... als iemand het over Bieber heeft :') Ook sarcastisch ><;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik niet. Jeweetzelluf > I use that one, cuz it's far more epic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Nee, absoluut niet. :'D


    26 - 02 - '16

    Calabasas schreef:
    Jup. Maar alleen op twitter & msn, maar ik zeg het voor de grap. Ik gebruik ze nooit serieus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.