• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:16 ]

    Waarom verander je van school als je zoveel schrik hebt?
    Ik zou het niet weten. Ben zelf een schijterd. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mensen die met jou bevriend willen worden komen zelf naar jou toe en je komt best makkelijk in gesprek over een bepaald vak/huiswerk etc. De school leer je ook snel kennen. Maak je nog geen zorgen en geniet nog van de vakantie.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Rembrandt schreef:
    Waarom verander je van school als je zoveel schrik hebt?
    Ik zou het niet weten. Ben zelf een schijterd. :3

    Tja ik ben klaar met de middelbare. ^^'

    Probeer zo sociaal mogelijk te doen :]
    Ik was net van school veranderd en op m'n 3e schooldag was ik jarig, de eerste échte schooldag. Dat was best wel awkward tbh ._.;

    Ik ga over een paar weken ook naar een nieuwe school. Ook geen idee waar ie nou precies zit en de weg in de school weet ik al helemaal niet ;; Nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken eigenlijk..
    Laten we er het beste van maken ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vorig jaar ging ik ook naar een nieuwe school waar ik niemand kende. De eerste dag zaten we allemaal in een kring en ik was zo zenuwachtig als hel. Maar weet je wat? Mijn vriendin zei later tegen me dat ik er heel zefzeker uit zag.

    Je moet niet je best doen, maar het gewoon over je heen laten komen.
    Dat is de enige tip die ik je kan geven (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Strider schreef:
    (...)
    Tja ik ben klaar met de middelbare. ^^'

    Maar je bent nog 16? Hoe kan dat dan? ö


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dai5y schreef:
    Mensen die met jou bevriend willen worden komen zelf naar jou toe en je komt best makkelijk in gesprek over een bepaald vak/huiswerk etc. De school leer je ook snel kennen. Maak je nog geen zorgen en geniet nog van de vakantie.

    Dat hoop ik dan... ik ben zo slecht met vreemden. Ik hoop echt niet dat ik ze hierdoor afschrik.

    En ja, ik probeer zo veel mogelijk nog te genieten van mijn vakantie. ^^ Alleen telkens als ik ook maar iets over school hoor of lees krijg ik die stomme gedachten weer.

    De enige tip die ik kan geven is: gewoon doen, niet denken. Te veel over alles en vooral over jezelf en je eigen houding nadenken op die momenten is echt funest. Probeer dat los te laten.


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Maar je bent nog 16? Hoe kan dat dan? ö

    vmbo > mbo, vroege leerling havo, iets anders ._.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaejoong schreef:
    (...)
    vmbo > mbo, vroege leerling havo, iets anders ._.


    Aah,Nederlandse schoolsysteem. :3


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Strider schreef:
    (...)
    Dat hoop ik dan... ik ben zo slecht met vreemden. Ik hoop echt niet dat ik ze hierdoor afschrik.

    En ja, ik probeer zo veel mogelijk nog te genieten van mijn vakantie. ^^ Alleen telkens als ik ook maar iets over school hoor of lees krijg ik die stomme gedachten weer.
    Niet aan denken. Gewoon praten met ze en je hoeft niet meteen alles te vertellen. Na een tijdje word je toch losser.
    Veel succes op je nieuwe school =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik begin ook op een nieuwe school in een nieuwe klas in de avond
    mbo 3
    maar ik ben al zo vaak gewisseld van school dat ik eraan gewend ben geraakt
    al sinds ik jong mama


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik voel me ook zo.
    Ik moet ook naar een nieuwe school :(
    en ik ken verdomd nie-mand.


    -

    Jaejoong schreef:
    Probeer zo sociaal mogelijk te doen :]
    Ik was net van school veranderd en op m'n 3e schooldag was ik jarig, de eerste échte schooldag. Dat was best wel awkward tbh ._.;

    Ik ga over een paar weken ook naar een nieuwe school. Ook geen idee waar ie nou precies zit en de weg in de school weet ik al helemaal niet ;; Nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken eigenlijk..
    Laten we er het beste van maken ;o;

    Aw jij ook heel veel succes dan! ^^

    Rembrandt schreef:
    (...)
    Maar je bent nog 16? Hoe kan dat dan? ö

    Heb 4 jaar havo gedaan, maar ik wist zeker dat ik het 5e jaar havo niet zou redden dus ben ik maar gestopt en nu ben ik gewoon geslaagd voor mavo.