• wie hier de woorden zoals "Yolo" & "Swag" gebruiken.
    Niet dat ik je dan ga beoordelen, maar ik wil wel eens weten waarom jullie deze woorden gebruiken en wat je er zo leuk aan vindt? Doe je dit omdat 'iedereen' het doet of omdat je zelf echt denkt dat die woorden een diepe betekenis hebben?

    Heb even een poll aangemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:14 ]

    Ik gebruik geen van beide.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Nee, nog nooit gebruikt en dat ga ik ook niet doen.

    Ik gebruik yolo best vaak. Maar dan voor de grap :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Claflin schreef:
    Ik zeg ze vooral als grap.

    Maar dan ook heel zelden.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 11:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    YOLOOOO. GEWOON, JA. Ik vind yolo een mega woord, en het heeft voor mij best een betekenis. Je leeft 1 x dus moet je alles geven wat je in huis hebt. Daarom is yolo awesome. En swag meer voor de lol c:


    Pretty is just a pretty word.

    Swag vind ik echt verschrikkelijk, haha dat gebruik ik nooit. Yolo soms, maar gewoon als grapje haha (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Absoluut niet. Bah, wat heb ik daar een hekel aan!

    Nooit van mijn leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De mensen die die woorden serieus gebruiken, mogen wat mij betreft naar de maan yolo'en.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    De mensen die die woorden serieus gebruiken, mogen wat mij betreft naar de maan yolo'en.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Caulfield schreef:
    Ik gebruikte het met twee vriendinnen eerst altijd ironically, en dan op momenten waarop het totaal niet past, bv: "ik ga slapen lol yolo"
    Maar alleen yolo, swag heb ik nog nooit gebruikt


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    CURLYMONSTER schreef:
    YOLOOOO. GEWOON, JA. Ik vind yolo een mega woord, en het heeft voor mij best een betekenis. Je leeft 1 x dus moet je alles geven wat je in huis hebt. Daarom is yolo awesome. En swag meer voor de lol c:


    El Diablo.

    Uh, eigenlijk nooit. Hahah,
    Maar swag gebruik ik altijd voor vriendinnen
    want wij zeggen altijd swag: sex with a ginger


    <3

    In feiten is er niks mis met YOLO, eigenlijk is het een soort 'pluk de dag'. alleen mensen hebben het verkeerd geïnterpreteerd en gebruiken het als excuus om domme dingen uit te halen :l Meestal vind ik die YOLO-types ook vna die aandachttrekkers dus nee, ik gebruik het niet. Swag ook niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.