• Ik wilde een story beginnen met wat info over allerei verschillende artiesten groepen bands etc.
    Althans als het er niet al is.
    En natuurlijk mogen fans me helpen ;)

    maar is het een goed idee?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leuk idee


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    leuk idee. Ik zou wel kunnen helpen met info, maar co auteur hoeft van mij niet. Dan voel ik me namelijk schuldig als ik een keer geen tijd heb.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    @Pookiebear
    er wordt binnenkort een topic geopend waarin mensen worden opgeroepen voor hulp enz.
    En natuurlijk een promotietopic ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je info over McFly nodig hebt: kom gerust bij mij.
    Ik ben zowat een super-fan (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Als je info over McFly nodig hebt: kom gerust bij mij.
    Ik ben zowat een super-fan (;


    super! Ergens deze week wordt er een topic geopend en er wordt gevraagd wat we ervan willen weten.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheHorizon schreef:
    (...)

    super! Ergens deze week wordt er een topic geopend en er wordt gevraagd wat we ervan willen weten.


    Zou je dat topic dan even in mijn gb kunnen zetten? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    TheHorizon schreef:
    (...)

    natuurlijk!
    En ik was niet van plan om alles zelf op te zoeken, fans op Q mogen me helpen, ofcourse!
    Je kunt owk co auter worden...

    Dat lijkt me wel leuk, als je het echt helemaal door gaat zetten zou ik het leuk vinden om te helpen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @ Emrys
    Just1Dfan doet owk mee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."