• Ik wilde een story beginnen met wat info over allerei verschillende artiesten groepen bands etc.
    Althans als het er niet al is.
    En natuurlijk mogen fans me helpen ;)

    maar is het een goed idee?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ken alleen een story die over Boybands gaat.
    Maar het is wel een leuk idee.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Ik ken alleen een story die over Boybands gaat.
    Maar het is wel een leuk idee.


    die heb ik wel eens gezien maar ik wil het niet bij boybands laten xD
    En thanks!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lijkt me leuk, als je hem begint kun je me dan waarschuwen? En misschien zou ik bij sommigen kunnen helpen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Lijkt me leuk, als je hem begint kun je me dan waarschuwen? En misschien zou ik bij sommigen kunnen helpen.


    natuurlijk!
    En ik was niet van plan om alles zelf op te zoeken, fans op Q mogen me helpen, ofcourse!
    Je kunt owk co auter worden...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Yes, never mind!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 23:11 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Langlois schreef:
    Als je leuke bands gebruik wel. Het zou zich af kunnen spelen op Warped tour, zoveel bands op één plaats bij elkaar... :Y)


    eehm het wordt een info story...
    Maar dat is wel een vet festival/tour in engeland!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    made one some time xD maar waarom zou je het niet doen? Die van mij ging over n school xD nogal beetje spottend met alle artiesten dusja


    Life is hard, just break it with your head <3

    @ Floortje0
    Hier wordt gewoon neutraal info gegeven maar oke thanks!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheHorizon schreef:
    (...)

    eehm het wordt een info story...
    Maar dat is wel een vet festival/tour in engeland!


    Oh lol ik lees helemaal niet scheef of zo. Oeps.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Heey, zou ik co auteur kunnen worden? Het lijkt me leuk om eraan mee te doen! Pb maar als je het goed vind


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    Zou je t trouwens willen zeggen alsie online staat?


    geen enkele weg lijdt je ergens naartoe als je zelf niet weet waar je heen wilt.

    Lijkt me nice! Wil je me waarschuwen via m'n gb?


    Searching heavens for another earth

    People...
    Er komt zowiezo een topic xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gaaf. Ik wil wel helpen als ik nog wat dingen kan opdiepen, hehe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    Gaaf. Ik wil wel helpen als ik nog wat dingen kan opdiepen, hehe.


    thanx!
    En er komt nog een topic over welke info we willen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."