• 19September
    Doesn't matter how old you are
    doesn't matter where you are
    doesn't matter in what city you live
    doesn't matter or you're member from a fanclub or not..
    Let's Make The TokioHotelDay Come True!(H):9~
    Xx

    WhatToDo!

    Myn ideetjes voor die dag(als je er ook hebt,zeg het dan zet ik het erbij;))
    *Doe 19september een kledingstuk aan van TH
    *Zing 1x Wir Sterben Niemals Aus + je lievelinssong van ze
    *Ik stuur nu een mailtje naar MNM om reclame er voor te maken, ik weet niet of het gaat helpen maar als ze meerdere mails erover krijgen..hebben ze mss meer kans (als je ook mail wil sturen,stuur me pb..stuur ik je dezelfde text door als de mijne;))
    *Be Proud On Yourself:Y)xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    omg kei goed idee _O_


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    omg kei goed idee _O_

    is ni myn idee hoor x) gevonden op youtube:P
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik vind het een beetje overdreven maar goed :$ als je het leuk vind zou ik het doen =]


    We can only learn to love by loving.

    ghehe op zich is alles wat in dat filmpje sta wel goed xD straten overvallen enzo xD
    mr als die cd dan al uit is ga'k die wel geen 2 keer kopen xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ghehe op zich is alles wat in dat filmpje sta wel goed xD straten overvallen enzo xD
    mr als die cd dan al uit is ga'k die wel geen 2 keer kopen xD
    whaha nee ik ook ni ze x)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    19 september? Waarom die datum?


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik doe wel mee, maar mijn kleding stuk van TH is een beetje gedoemd, met andere woorden hij is er niet :(
    Ik en mijn vriendin zijn al vet lang op zoek naar een leuke maar hier in NL Heerenveen/Lemmer enzo vind je ze niet en in de Ursela van Leeuwarden zijn ze 35 :O
    En een hoodie die ik graag wel wil hebben is daar 60 :X


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Oke.. Mensen ik begin echt nog een keer het idee te krijgen, dat we straks th wereld hebben. en dan is er geen hiphop meer (huil)


    Some angels have no wings.

    mo0nXlo0n schreef:
    19 september? Waarom die datum?

    In september vieren we de verjaardag van 3TH-leden(H), als we 19september er nog bijvoegen..hebben we 3weekends een reden om feest te vieren(hoera)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    In september vieren we de verjaardag van 3TH-leden, als we 19september er nog bijvoegen..hebben we 3weekends een reden om feest te vieren

    Xx


    Dan wil ik feest vieren op een dag dat andere muziek stylen en hiphop ook in het zonnetje mag gezet woorden..Dat vind ik dan :P


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    (...)

    Dan wil ik feest vieren op een dag dat andere muziek stylen en hiphop ook in het zonnetje mag gezet woorden..Dat vind ik dan :P

    doe je dan toch? wie houdt je tegen?x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    doe je dan toch? wie houdt je tegen?x)

    Xx


    je doe dan mee? (A)???

    ik vind het best dat th dag er is, maar dan moet ik wel effe denken waar ik me t-schirt heb gelaten....


    Some angels have no wings.

    Ikzelf vind dat wat overdreven, mij boeit het niet of andere mensen weten of ik fan ben ja of nee.


    -

    Ik vind het eerlijk gezegd wel wat overdreven, ja sorry kinda gefreakt - maar bon. Voor de rest dénk ik dat MNM er toch weinig mee zal doen, maar als je 't zo graag wil doen hou ik je niet tegen + veel plezier enzoo ^^

    * vragen aan JIM of ze Tokio Hotel Live opnieuw willen uitzenden (stukjes van de Zimmer 483 Live DVD)

    * vragen aan TMF of ze 1000 Meere willen uitzenden, (liefst Duits, maar Engels mag ook) al ben ik niet zeker of we dat best doen, want TMF is like , anti- TH ...

    *Aan de Joepie vragen of ze een overzicht willen maken van TH 2005-2009 (geen posterspecial ofzo, want ik heb daar geen plaats mehr voor d:)

    *Het is op een zaterdag, dus vragen (een vriendin van mij heeft dat al gedaan, maar als meerdere dat doen heeft het meer kans op slagen) aan THAC om een fanmeeting in ANTWERPEN te organiseren. NIET ergens anders want dan kan ik niet komen en als het in a'pen is, komt er meestal ook meer volk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.