• Ik zit echt met iets in de knoop.

    Vroeger werd ik heel erg veel buitengesloten door mensen,
    Ik zat vaak in groepjes van drie, en al snel trek je toch meer naar een persoon.
    Dus dan gingen ze met z'n tweeën spelen, en dan was ik alleen.
    Dat is al heel vaak gebeurd, en nu dreigt het weer te gebeuren.

    Mijn vriendinnen gingen vandaag met z'n tweeën naar de stad, en ik mocht niet mee..
    Reden? Omdat vriendin 1 al een keer samen met me naar de stad geweest was.
    Wat een schijt reden zeg, ik had al meteen door dat ze geen zin in me had, maar zeg het dan recht in mijn gezicht.
    Krijg ik net een smsje, dat ze morgen samen naar onze schoolpicknick fietsen, in plaats van met z'n drieën.
    Ik heb uitgelegd waar ik mee zat, dat ik vroeger ook zo werd behandeld.
    Wat krijg ik terug, een dommig antwoord:
    Groei er dan overheen.

    Zeik, zeik, zeik


    Ik weet dat ik dit het beste kan negeren, maar ik heb echt niemand anders waarmee ik omga.
    Ik wil niet weer alleen zijn..

    Ik snap wat je bedoeld, en heb echt geen tips helaas.. Mijn topics, kan ik zelf ook nog wat van leren. :B


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Lang leve geen vriendinnen hebben op school \o/
    Srsly, dan heb je al dat gezever niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ze je mening niet respecteren zijn het geen echte vriendinnen. Het si misschien moeilijk,maar het enige dat je kan doen dat je probleem zal oplossen is een nieuw vriendengroepje zoeken die geen kinderachtige aso's zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tja, wat moet je hierop zeggen? Je verdient iemand die zoiets niet met je doet, maar ik ben zelf ook heel slecht met nieuwe mensen leren kennen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik elk geval zeggen wat je dwars zit, face to face. Dan hoor je wat ze werkelijk van je vinden en als dat negatief is, niks aan te doen. Nieuwe vrienden maken, I guess.
    Maar ik ken het wel hoor, altijd als we iets met een groepje gaan doen en iedereen zegt af behalve ik en nog één vriendin, dan zoekt ze het niet iets te doen met alleen mij. Dit is overigens wel maar bij een vriendin.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:03 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat jou vriendinnen jou buitensluiten en dat zij best wel erg dom bezig zijn. Maar sorry ik weet niks ik zit weer in een situatie waarbij de hele groep iemand weg wil hebben ,omdat de gene best arrogant kan zijn, gaat bemoeien met zaken die haar niks aan gaan ,gaat slaan in plaats van vragen ect. (en dat voor iemand die alleen maar stil kan zijn en amper het bestaan van internet en een tv weet. Daar bedoel ik me 24 huiswerk o.o).
    Sorry :c.


    Shoganai i ne~

    wat kan ik nu hierop zeggen? ik word zelf ook vaak buitengesloten. bovendien spreek ik van geluk dat ik deze vriendinnen hebt.door een grote ruzie binnen hun vroegere grote vriendengroep gingen ze op zoek naar anderen en werd ik snel bijgetrokken.Anders zat ik dit jaar solo op het plein.
    Maar weet je wat ik geleerd heb? praten makes it worst. de ruzie wordt alleen maaar groter en je dreigt gewoon weer alleen voor te blijven staan.


    -

    Welkom bij de club
    ik word altijd buitengesloten (niet alleen op school, ook bij vriendinnen buiten school)
    en dan vind mn moeder het raar dat ik geen vrienden maak
    Dus ik heb geen tips helaas

    Het zijn nou niet bepaald de aardigste vriendinnen he? Je verdient beter dan dat :Y).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat is echt heel rot voor je :(
    Ik herken het, oneven groepjes zijn vooral heel vervelend omdat iedereen daar wel een favoriet heeft en er iemand buiten de boot valt en vaak dingen alleen moet doen...

    Ik vind dat je vriendinnen dom bezig zijn, want ze sluiten je helemaal buiten. Ik vind ook dat ze rare redenen opgeven waarom jij niet mee naar de stad zou mogen. Dat kan je best met z'n drieën doen, toch?
    Ik lees dat je er al met ze over gepraat hebt, dat je het vroeger ook al had en ze lullig reageerden? :O
    Das echt zwaar klote. Ik zou er nog eens goed met ze face to face over praten. Heb je het tegen beide tegelijk gezegd? Ik zou het aan ieder apart zeggen, als ze zonder elkaar zijn reageren ze meestal wel anders, misschien wat begripvoller.
    Als dat niet werkt, zou ik echt naar andere vriendinnen uitkijken, want meis, je verdient zoveel beter dan deze meiden :S

    Sterkte ermee (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Embraced schreef:
    Het zijn nou niet bepaald de aardigste vriendinnen he? Je verdient beter dan dat :Y).


    The universal language of art.

    Embraced schreef:
    Het zijn nou niet bepaald de aardigste vriendinnen he? Je verdient beter dan dat :Y).


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Sorry, maar ik noem dat geen vriendinnen. Ik heb een neus voor dat soort mensen, ik heb het ook vaak gehad, ik snap het wel. Het is ontzettend klote en je wilt dat ze je vriendinnen zijn, maar als je eerlijk bent lijkt dat het verreweg. Laat ze lekker in hun sopje gaarkoken en doe wat jij leuk vind, je leeft [klinkt heel egoïstisch] voor jezelf en niet voor anderen, je bent de schrijver van je eigen verhaal! Dus gewoon ze links laten liggen en concentreer je op leuke personen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sorry can't help.
    Ik was de arrogante, populaire bitch die het voor het zeggen had in de school. Dus ik was nooit echt alleen, ik had vriendinnen en als die ziek waren meelopertjes. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Forks schreef:
    Sorry, maar ik noem dat geen vriendinnen. Ik heb een neus voor dat soort mensen, ik heb het ook vaak gehad, ik snap het wel. Het is ontzettend klote en je wilt dat ze je vriendinnen zijn, maar als je eerlijk bent lijkt dat het verreweg. Laat ze lekker in hun sopje gaarkoken en doe wat jij leuk vind, je leeft [klinkt heel egoïstisch] voor jezelf en niet voor anderen, je bent de schrijver van je eigen verhaal! Dus gewoon ze links laten liggen en concentreer je op leuke personen.


    comfort in c h a o s