• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Jayson
    Ik glimlach en haal mijn schouders op. Ik voelde nog steeds redelijk dronken maar dat maakte niet uit, het voelde wel lekker, lekker los. Ik sla mijn arm om Isabella heen en wrijf over haar arm. 'Nu al wat warmer?'

Andrew
    'Hmm, boot dat was zoenen, beetje met hand onder shirt, kusjes in nek dat soort dingen en je wou al veder en zo maar ik hielt je tegen omdat ik niet wou dat je daar spijt van kreeg, ook al was dat tegenhouden wel erg moeilijk.'zeg ik rustig en kijk hem aan.

Danny

"Ik zou mezelf ook moeilijk tegen houden, ik ben per slot van rekening wel dé Danny hé!" lach ik en schudt dan mijn hoofd. Ik druk een kusje op zijn wang en neem dan het laatste slokje van het biertje. Oh shit... Dronk ik hem zo snel leeg?
    Ik slik even. Dan haal ik rustig adem en denk ergens anders aan. "Welk merk bier is dit?" vraag ik dan. Ik weet dat in sommige meer zit dan in andere.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Ja dat is inderdaad erg lastig' zeg ik lachend maar wel gemeend. 'Staat toch op het blikje'grinnik ik en wijs naar het logo. Ik drink nog een paar slokken van de mijne en kijk Danny aan. 'Je hebt hem toch niet al leeg hé?'

Isabella

Ik kijk hem aan en knik lachend. 'Ja hoor,' grijns ik. Ik kijk door het straatje en Ril. Het was hier best eng... Ik bijt op mijn lip en kijk Om Me heen, maar het was doodstil. Ik kijk Jayson weer even aan en kijk dan weer naar de lucht. 'Maar ik ga zo wel weer naar binnen,' glimlach ik en kIjk Jayson aan. 'Ga je dan nu wel mee?'

Jayson
    ik trek een pruillipje en kijk der aan. 'Wil je niet alleen met mij zijn?'vraag ik lachend en trek er wat dichter naar me toe. 'Ik ga zo mee' zeg ik.
    [xD wat wil je dat er gaat gebeuren?]

Danny

"Oh haha, wist ik wel." Ik kijk naar het blikje.
    "Ehm..." ik kijk Drew onschuldig aan. "misschien..." ik kijk de andere kant uit. Ik drink te snel, misschien dat het daarom zo snel aanslaat bij mij. Ik bijt even op mijn lip. Als hij me maar niet op mijn kop geeft.

[Ik kan HEINEKEN voor en achteruit let op: Hij En Ik Nemen Elke Keer Een Nieuwe...
    Na Elke Keer Een Nieuwe Is Er Hoofdpijn. :3]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik zucht even 'Dan'zeg ik ontevreden. 'Nou, dan wordt je dus zo weer dronken' mompel ik en kijk hem aan. 'Waarom drink je zo snel?' vraag ik en vraag me af hoe lang het nog duurt voordat het echt aanslaat.
    [Kom dronken Danny weer?^^]

Isabella

Ik trek even mijn wenkbrauw op. 'Ik wil wel met je alleen zijn hoor, maar ik krijg het een beetje koud. Austin wacht op me en binnen is het ook heel gezellig.' Ik glimlach even kort en sta dan op. Ik trek hem ook overeind. 'Laten we gewoon gaan.' Ik pak zijn hand en zet alvast een paar stappen richting de deur.

[Geen idee. dat Jayson Isabella zoent ofzo en dat Austin dan net naar buiten komt of iets?]

[Maybe :3]

Danny

"Al sla je me dood. Dat zou ik alleen niet doen, want dan leef ik niet meer... Goh helder moment?" ik lach en geef mezelf een tikje op mijn wang.
    "Snel drinken doe ik als ik dorst heb." oké die zin klopte niet, maar ach. Who cares.
    Ik ga wat meer tegen Drew aanhangen. "Zo snel wordt ik niet dronken hoor." grinnik ik en laat mijn hand over zijn borstkas glijden.

Ich liebe dich 27.12.23

Jayson
    Ik loop een paar stappen met Isabella mee en stop dan met lopen. Ik trek Isabella aan haar hand tegen me aan en ruk mijn lippen op de hare. Ik sla mijn armen om haar heen en trek der dicht tegen me aan.

Austin
    Ik drink het laatste slokje van mijn cola en sta op. Isabella bleef wel even weg, ik ga maar even kijken. Ik loop rustig richting de uitgang. Wacht wat?! Wat een klootzak! Ik adem in en uit en pak iets vast om er hard in te knijpen. Je moet rustig blijven Austin, een andere keer als je iets meer afgekoeld ben. Ik ren er gauw langsheen en ren weg.

Andrew
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee tuurlijk niet, was de vorige keer ook echt niet zo'zeg ik en geef Danny een kus. 'Maar ja, laten we er maar over ophouden, weet je dat van net voelde geweldig'grijns is en wiebel met mijn wenkbrauw.
    [Dronken Danny is nice xd]

Danny

"Wat. Dit?" Ik streel weer met mijm hand over zijn borstkas. "Maar ik ben ook geweldig." grijns ik en haal even een hand door mijn haar.
    "F is voor feest dat doe je met vrienden, U is voor u en mij, N is voor nooit saai en nergens meer gezeur, dat maakt ons gelukkig en blij!" zing ik het FUN lied van Spongebob. Lachend kijk ik Drew aan "Doe mee!" Ik geef hem een duw en zing opnieuw.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Totaal overdondert van zijn actie blijf ik staan en kus heel even terug. Dan duw ik hem geschrokken van me af en kijk hem aan met grote ogen. 'Jayson,' piep ik. Ik Zet een stap achteruit draai me om en loop vlug naar binnen. Ik loop naar Ian toe.
    'Waar is Austin?'
    'Buiten,' antwoord hij. 'Wat?!' ik loop weer naar Jayson. 'Waarom deed je dat?' Ik kijk hem vol ongeloof aan. 'Jij hebt een vriendin ik een vriendje.' ik schud mijn hoofd. 'Een vriendje die ons heeft gezien.' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Jayson aan. 'Ik heb nu mijn vriendje en een goede vriendin verraden. Jij hebt een vriend en je vriendin verraden!' ik kijk om me heen maar zie Austin nergens. 'Jayson....' Ik kijk hem aan en zucht. 'dit moet een vergissing zijn geweest. Althans van mijn kant. En jij bent gewoon te dronken.'

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 1:25 ]

Andrew
    'Nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat daarvoor'grijns ik, snapte die het nou echt niet? Ik begin te lachen als hij het FUN lied van spongebod begint te zingen en doe bij de tweede keer vrolijk mee.