• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Alsjeblieft schatje'grijns ik en kijk hem even aan. 'Eruit'zeg ik en leg mijn hoofd weer terug. Dit voelde echt heerlijk, zo'n gevoel was niet normaal.

    Isabella

    Ik grinnik en kijk hem aan. 'Nou Jayson goede vriend van me die nogal dronken is. Vergeet niet dat jij een vriendin hebt.' Ik lach even en laat Austin los. 'Maar om je weg te houden bij de bar gaan wij maar even dansen.' Ik pak zijn pols en trek hem lachend naar me toe. Wauw dansen met een dronken gast... Leuk... Ik kijk Austin even glimlachend aan en begin dan te dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Hou daar maar even over op'zeg ik en kijk om me heen. 'Dansen? nee, wil ik niet'zeg ik en doe een stap weg. 'Ga maar tortelduifjes uithangen dan ga ik met een drankje even naar buiten'zeg ik en loop naar de bar toe. Ik bestel een bacardi cola en strompel naar buiten.

    Isabella

    Ik zucht en kijk hem na. Wauw, ik werd afgewezen door Jayson.... Ik zucht en bijt op mijn lip. Ik kijk Austin weer aan. 'Wij dan maar weer dansen?' Ik kijk hem vragend aan en kijk even naar buiten. Ik voelde me op een één of andere manier wel schuldig. En waarom... Omdat ik weer moest doorzeuren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Wat is er?'vraag ik als ik iets in haar gezicht zie wat ik niet helemaal begrijp, teleurstelling of zo en schuld gevoel? Ik trek haar mee naar iets waar het wat rustiger is en kijk eraan.

    Isabella

    Ik kijk hem aan en glimlach. 'Niks. Ik voel me gewoon een beetje schuldig dat ik weer over Jasmine begon,' beken ik. Ik kijk Austin even aan en glimlach. 'Vind je het goed als ik even mijn excuses aanbied?' Ik kijk Austin vragend aan en geef hem een kus. 'Ik ben zo snel mogelijk weer terug.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [zullen we iets laten gebeuren tussen Isabella en Jayson? Heb zin in een beetje drama:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [is goed xd, zielige austin ;o]

    [wow 3x]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:00 ]

    Austin
    'Ja is goed, wel zijn terug zijn hé, anders ga ik je missen'zeg ik en geef haar een lange kus. 'Tot zo' grinnik ik en loop naar de bar waar ik op een kruk ga zitten.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 0:04 ]

    Isabella

    Ik glimlach even. 'Ja ben zo terug.' Ik kijk hem even na en loop dan naar buiten. Ik zie Jayson staan en loop nAar hem toe. 'He het spijt me. Ik...' ik kijk Jayson even aan en glimlach kleintjes. 'Ik zeur soms gewoon een beetje door.' Ik kijk Jayson aan en glimlach kleintjes. 'Het spijt me echt. Ik bemoei Me te veel met je.' ik grinnik even en kijk dan over mijn schouder naar het gebouwtje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ja arme Austin. Maar ik bedoel gewoon omdat Jayson dronken is... Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Het maakt niet uit'zeg ik en sla een arm om haar heen. 'Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor, ik kan toch niet boos op jou blijven'zeg ik lachend en kijk er even aan.

    [yep, ik snap het xd]

    Danny

    Langzaam haal ik de vibrator uit zijn achterste en zet hem uit. Dan leg ik hem neer en kruip op Drew, ik druk mijn lippen kort op de zijne. "Man, wat eet jij allemaal? Ik bedoel, je sperm is bitter maar ook een beetje zoetig." lach ik en kus hem zachtjes in zijn hals. Dan ga ik recht zitten en graai met mijn hand naar de tas waar ik twee biertjes uit pak. "En niet zeggen dat ik niet mag." grijns ik en open een blikje. Dan trek ik Drew overeind en geef hem het open blikje. Dan open ik de ander voor mezelf en neem er een aantal slokken uit. Dan kijk ik Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.