• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Aawh :( wat zielig, hoop dat je snel weer blij wordt :)]

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:49 ]

Danny

Ik pijp hem op een snel tempo nu en haal het ding even uit zijn achterste, via mijn ooghoek kijk ik naar de vibrator en zet die aan, dan duw ik die in zijn achterste. Ik blijf door gaan met mijn hoofd op en neer te doen.
    ik kijk naar hem en pijl zijn reactie.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik bijt op mijn lip en kijk Austin aan. 'Weetje ik wil hier niet eens bij zijn.' Ik zet het lege glas op de bar en draai me om. Ik begin met een willekeurige jongen te dansen terwijl ik de twee in de gaten houd. Ik ben zo bang dat het misgaat... Straks belandt er nog iemand in het ziekenhuis of met een alcoholvergiftiging. Ik kijk Austin aan. Waarom is hij zo dom bezig? Ik bijt op mijn lip en weet dat mijn ogen bezorgd staan.
    Op dat moment voel ik lippen in mijn nek. Ik geef ruw een klap naar achter met mijn elleboog en draai me om. Hij kijkt kwaad terug. Ik loop terug naar de twee en ga zenuwachtig naast Ian staan, terwijl ik Austin zijn blik probeer te ontwijken.

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:50 ]

quin98 schreef:
    [Aawh :( wat zielig, hoop dat je snel weer blij wordt :)]

[JA ik ook... ik ga wel even de tekening die ik vandaag gemaakt heb erop zetten, dat tekende ik zonder erg.]

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik voel hoe hij het verwisseld met de vibrator en begin harder te kreunen. Ik bijt op mijn lip om ze iets zachter te maken. Ik open mijn ogen even, 'Dit is zo lekker'weet ik met moeite uit te brengen en kreun nog een paar keer genietend. Het duurt niet heel lang meer voordat ik klaar kom.

Austin
    In mijn ooghoek zie ik alles gebueren en wil er net op af lopen als Isabella al terugkomt. Ik zucht even opgelucht en kijk daarna naar Jayson. 'We doen er vijf, tien is te veel'zeg ik en na even zeuren knikt hij. 'Oke 3,2,1 go!'zeg ik en drink zo snel mogelijk, dat zo snel mogelijk deed ik alleen maar zodat Jayson mider kreeg. 'Klaar'zeg ik en zie dat Jayson net zijn derde achterover slaat. Ik trek hem uit zijn hand, 'Jammer gast, en omdat ik gewonnen heb, mag jij vanavond alleen nog twee glaasjes'

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:58 ]

Isabella

Ik grinnik en pak een van de overgebleven glazen en sla die achterover. Ik kijk Austin aan en glimlach. Ik geef hem een kus en grijns. 'Ik was al bang. Tien is veel te veel.' Ik lach even en kijk Jayson aan. 'Ik houd je in de gaten.' Ik grinnik en trek Austin mee. Ik sla mijn armen om zijn nek en begin te dansen. Ik geef hem nog een kus en kijk hem aan. 'Gefeliciteerd met je overwinning.'

[Kijk Deze heb ik gemaakt vandaag.]

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    Ik schud lachend mijn hoofd, 'Ik deed het alleen maar voor Jayson'zeg ik en zucht even. 'Eigenlijk haar ik die spelletjes'zeg ik lachend en haal mijn schouders op. Ik druk een kus op haar lippen en dans op het ritme.

[Wow, jij kan goed tekenen:O, zit er ook een betekenis achter de tekening of? Tenzij je die niet vertellen of zo xd]

Isabella

'Mooi want ik haat ze ook en toen je ja zei, haatte ik jouw ook.' Ik kijk hem strak aan. 'Straks belandde je met die domme spellen nog in het ziekenhuis!' Ik kijk hem aan en geef hem een kus. 'En dat wil ik niet.' Ik dans gewoon mee met de muziek en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik glimlach en druk een kus in zijn nek.

Austin
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ik kan echt wel tegen wat drank hoor en je haate mij dus'zeg ik een beetje lachend terwijl ik veder dans.

quin98 schreef:
    [Wow, jij kan goed tekenen:O, zit er ook een betekenis achter de tekening of? Tenzij je die niet vertellen of zo xd]

[Mja, eigenlijk een beetje. Voor mijn oma die pas is overleden natuurlijk... Denk ik dan toch. We hadden niet zo een hele sterke band maar toch voelt er een stuk in mijn hart leeg.]

Ich liebe dich 27.12.23

[Aah oke, gecondoleerd nog]

Isabella

'Ja, dat je zo eigenwijs bent,' grinnik ik en geef hem een speelse klap tegen zijn borstkas. 'Maar echt haten, nee. Daarvoor houd ik teveel van je,' grijns ik en geef hem nog een kus. Ik dans rustig door en kijk hem even aan en werp dan een blik op Jayson.