• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

( hij hoort Ian niet xD)

Danny

Ik lach luid als Jayson me begint te kietelen. "J-j-jayson!" schater ik uit en probeer zijn handen te pakken wat niet lukt.
    Ik blijf lachen. "D-drew!" roep ik dramatisch-lachend. Ik zet mijn hand op Jaysons wang en duw ertegen. Maar hij blijft kietelen waardoor ik nog lach.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Geschrokken deins ik achteruit. Ik wil net om hulp gaan schreeuwen als ik zie dat het Austin is. Ik haal opgelucht adem. 'Ik werd...' Ik kijk hem aan en trek de dekens over me heen. 'Ik werd achtervolgd door een vreemds man..... En... Dat met Jayson...' Ik kijk Austin aan. 'Het spijt me...' Mijn stem breekt. 'Jayson is dronken. Hij kan het zich morgen niet meer herinneren. En ik, ik wil het niet herinneren. Austin....' Ik kijk hem aan en voel nog een traan over mijn wang rollen. 'De enige die voor mij telt ben jij. Ik heb jouw dingen verteld die niemand van me weten, ik ga met jouw verder dan ik met andere zou hebben gedaan... Ik heb je al mijn problemen en alles verteld. Jij bent de enige voor me. Ik snap het als je me haat, maar...' ik pak mijn spullen. 'Dan mag jij in de tent. En ik wil dat je weet dat ik van je houd. Dat doe ik echt.'

Jayson
    ' wat' hor ik Dree roepen waaroor ik harder begin te lachen. ' der moet er een vtolijk gemaakt worden' zeg ik enbprobeer op te slaan. Na een tijdje lukt sat en ik kijk om me heen. 'ow Drewie waar ben je nou?' vraag ik en kijk om me heen. 'Ooh! Gaan we verstoppertje doen'

Ian

'Nou dan zie ik jullie morgen.' ik draai me om en ga naar de camping. Ik draai me nog een keer om. Twee dronken gekken, twee gebroken harten, een stel dat problemen heeft... Wauw, geslaagd dagje vandaag. Ik loop de camping op en ga in mijn tent liggen.

wou net lachen xD

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 2:29 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Austin
    ' dat had je je ook allemaal voordat je hem zoende kunnen bedenken he' zeg ik en trek mijn capuchon wat veder. ' blij maar liggen' zeeg ik en sta op. Ik gris nog gauw me oortjes mee en doe ze in. Daarna stop ik mijn habden diep in mijn zakken en loop weg.

Danny

"Jayson! Drew is ook halfnaakt!" lach ik en ga aan Jayson hangen.
    "DREW!" roep ik en kijk om me heen. "Hé, Ian is weg." lach ik. Ik spring op Jaysons rug. "Drewie kom hier." zeg ik met een lief stemmerje.

Ich liebe dich 27.12.23

( wat wou je doen dan?)

[Idk verzin wat haha.]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

Ik kijk hem na. Nu stromen de tranen hard en willen niet stoppen. Ik ga op Austin zijn bed liggen en snuif zijn geur op. Ik trek de dekens tot mijn kin en haL snikkend adem. Ik Hou het niet meer en kan de tranen ook niet smoren. Huilend lig ik in een lege tent luid snikkend. De enige jongen van wie ik ooit echt gehouden heb haat me, allemaal dank zij alcohol. 'Ik haAt alcohol,' schreeuw ik en berg mijn hoofd in een kussen waar Austin zijn geur nog inhangt. Ik omklem het en val huilend in een onrustige slaap.

[ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 2:37 ]

Jayson
    ' oeh sexy!' roep ik en val dan doordaat Danny op mijn rug springt. Ik begin hard te lachen en ik draai me om zodat ik weer naar Danny kan kijken. Ik hoorde Drew net nog iets zeggen van ' dacht het niet' en begin nog wat harder te lachen. Ik prink met mijn vibger in Danny's wang, dat ziet grappig uit.

[ik ga slApen. Maak maar nieuw topic aan als het nodig is.]

(slaap lekker)

Danny

Ik kijk Jayson lachend aan als hij in mijn wang prikt. Ik doe hetzelfde. "Haha, flubberwang!" grinnik ik en pak zijn gezicht tussen mijn handen waarna ik zijn wangen naar elkaar duw.
    Ik schater het uit. "Drew! Drew, kijk dit!" roep ik luid gierend en kijk naar Jayson. Dan lig ik weer helemaal dubbel.

Ich liebe dich 27.12.23