• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 11:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik duw het ding er nu helemaal in en hij blijft zitten, nu hoef ik hem niet meer vast te houden ook, wel handig.
    Ik streel met beiden handen over zijn bovenlichaam en geef kusjes rondom zijn navel en over zijn onderbuik. Dan geef ik kusjes op zijn erectie. Ik geef er een likje aan en neem hem dan in mijn mond.
    Wie geeft wat krijgt wat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik sla mijn armen om Austin zijn nek en leg mijn hoofd op zijn schouder, terwIjl ik mee dans met het ritme. Ik glimlach en druk een kus in zijn nek. Ik dans rustig door en glimlach tegen zijn huid aan. Dan haal ik mijn hoofd weg uit zijn nek en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik ga sorry, ga morgen naar pretpatk dus moet vroeg op)

    [Okii trustensies :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik kreun en voel daarna hoe hij mijn erectie in zijn mond neemt waardoor ik nog harder ga kreunenen. Ik duw me wat meer omhoog en geniet hiervan. Dit voelde gewoon heerlijk.

    Austin
    ik glimlach even en plaats mijn lippen even op de hare. Daarna dans ik weer veder p het ritme van de muziek en kijk even om me heen. Daarna kijk ik weer naar Isabella en glimlach

    Danny

    Ik voel hoe hij zich omhoog duwt waardoor hij verder in mijm mond komt. Ik haal lucht door mijn neus. Ik laat hem uit min mond glijden en geef kusjes over zijn gehele erectie. Ik beweeg het ding in zijn achterste wat, zodat hij beiden kanten wat voelt.
    Mijn vrije hand gaat naar zijn buik en ik streel om zijn navel. Dan neem ik hem weer in mijn mond en gebruik mijn tong er ook bij, die het topje verwend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kus even terug en kijk dan ook om me heen. Ik kijk even naar Jayson en Ian en lach even naar ze. Even gaat een schuldgevoel tegenover Jasmine door me heen. Zij hoort ook mee te gaan.... Ze lag te slapen... Ik zucht. Ik moet het loslaten, morgen is alles weer goed. Ik voel dat Austin me aankijkt en zie hem glimlachen. Ik glimlach terug en dans weer door met mijn gedachtes op 0.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kreun een paar keer hard. ´Ah Danny´kreun ik hard en voel echt een heerlijk gevoel. Dit voelde gewoon echt lekker. Ik sluit genietend mijn ogen en kreun af en toe.

    Austin
    ´nog wat drinken?'vraag ik na een tijdje omdat ik best wel dorst van dat dansen heb gekregen en trek der al mee van de dansvloer. We staan weer bij de jongen waar Jayson inmiddels aan zijn zoveelste drankje zit, wat die dit keer heeft weet ik niet eens. Die was al aardig aangeschoten dus dronken duurt ook niet lang meer als ik hem zo zie denk ik.

    Isabella

    Ik knik en zie dat Ian net een drankje achterover slaat. Dan loopt hij weg om te dansen. Jayson ziet er al aardig aangeschoten uit, maar ik heb geen zin om me zorgen te maken.
    'Doe maar cola,' schreeuw ik naar Austin om boven de muziek uit te komen. Ik kijk om me heen en ben in een vrolijke bui. Waarschijnlijk door Austin. Ik geef hem een kus en ga dan op een barkruk zitten. Wachtend op mijn drankje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Jayson, 'Jij nog wat?'schreeuw ik naar hem en hij knikt. 'Doe maar een bacardi cola, met veel bacardi en een shortje'zegt hij. Ik knik en bestel het, al laat ik de extra veel bacardi weg. Ik geef hem het shortje en het glas.hij slaat het shortje gelijk achterover en ik schud lachend mijn hoofd. 'Wedstrijdje?' vraagt hij en ik schud mijn hoofd. 'Ah kom op nou, gewoon doen' zegt hij weer en ik kijk even bedenkelijk

    Isabella

    Ik kijk van Jayson naar Austin. 'Doe maar niet,' zeg ik vlug. Ik kijk ze beidde aan en heb echt de neiging om Jayson het glas bacardi cola achter over te slaan.
    'Hé jij hebt mijn glas cola. Daar zit geen bacardi in.' Vlug wissel ik om en laat het drankje met bacardi in mijn maag komen. Ik glimlach naar Jayson en kijk Austin aan met zo'n blik van 'niet doen'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Jawel Austi gewoon doen, of luister je naar je je meisje en ben je te bang'vraag ik lachend en hij kijkt me aan. Ik neem een slok van de kacardi cola, 'Heey, hier zit niks in' ik kijk boos naar Isabella en wenk de barman. 'Een bacardi cola en uhhm twintig shortjes'zeg ik en kijk Austin grijnzend aan. Hij zucht en haalt zijn schouders op. 'Oke, maar dan wie als eerst op heeft en als de andere klaar is stoppen'zegt hij gauw en ik knik. 'Prima'mompel ik en zie hem gauw met een verontschuldigde blik naar Isabella kijken. De barman zet alles op de bar en ik verdeel de glaasjes.

    [Hmmm, heb me dag niet zo... Ik kijk of ik ga reageren. Zit de hele dag en met drukkende tranen en en brok in em keel, maar weet niet waarom :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.