• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@Dictionary, wil je dat soort dingen in gb of pb vragen? Dat is iets makkelijker]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [@Dictionary, wil je dat soort dingen in gb of pb vragen? Dat is iets makkelijker]


    [Oke is goed. :)]


    ~

    [ Even haar hoofd leegmaken xd ]

    Destina de la Bourse

    'Godsamme.' vloek ik dan even als de regen niet wil ophouden. Ik zucht, 'Dan maar door de regen lopen. ' Ik haal mijn schouders op en glimlach even waarna ik door de stortregen heen loop. Ik zuchtte, eigenlijk voelde het fijn. Het voelde alsof ik even was verlost van alle waanzin, van thuis, van school, van dat gezeur met Calvin en Vienna.
    Calvin.. Ik kwam hier om mijn hoofd even leeg te maken, ik was klaarwakker en het was rond hoe laat half vier, vijf uur?
    Die vraag van Calvin, het was een strikvraag, dat wist ik gewoon. Ik had hieruit mijn kansen kunnen pakken, maar ik heb gewoon eerlijk geantwoord. Hij zou mijn vertrouwen moeten winnen en ik die van hem. Zo zat het nou eenmaal, maar ik wou dat hij hieruit zeker wist dat ik er voor hem zou zijn, in een relatie of zelfs erbuiten. Ik zou onze vriendschap echt niet opgeven.
    Ik raakte zo erg in gedachte verzeild dat ik niet hoorde dat iemand me riep. 'Hey! Young Lady wait!' Ik keek om en zag een jongen, rond mijn leeftijd lopen. Ik fronste even, 'Je hebt dit laten vallen.' zei hij hijgend en hij gaf me mijn helemaal natte telefoon. Mijn nieuwe IPhone. Ik glimlachte naar de jongen. 'Bedankt.' zei ik toen en ik maakte aanstalten om weg te lopen. 'Ehm, vind je het erg als ik meeloop?' Ik keek hem aan en schudde van niet. 'Je zit toch ook in dat soort van bed and breakfast hotel?' Ik keek hem aan en ik herinnerde me hem. Hij stond bij de balie toen we naar binnen kwamen. Ik knikte, 'Ja klopt.' Hij glimlachte en we liepen een stukje door, we spraken gewoon wat over dit en dat. Over wat ik hier deed, over de reis zelfs even over dat gezeur met Calvin, hij had het namelijk ook niet gemakkelijk met zijn vriendin. Die zaten in precies dezelfde situatie als dat ik en Kevin toen zaten.
    we liepen weer terug naar het hotel, ik was helemaal zeik nat en hij ook. Ik lachte, 'Ik ga naar mijn kamer, zie je misschien nog.' zeg ik en liep naar Calvins kamer. Ik deed de deur open, handig een sleutel van iemand stelen. Ik liep naar binnen en zag Calvin op bed liggen. Hij was nog wakker. 'Hey.' zeg ik dan en glimlach. Helemaal doorweekt. Pfft.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Omg..ja best wel enorm ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    Ik kom overeind als ik de deur hoor. Had ze een sleutel meegenomen? "Hey" hoor ik dan. Destina komt de kamer in gelopen, helemaal doorweekt. Ik probeer het even in te houden maar schiet uiteindelijk toch in de lach. "wat heb jij gedaan?" Vraag ik lachend. "In de fontein gesprongen ofzo?"
    Ik loop naar de badkamer. Ik pak een grote handdoek voor ik terugloop en wikkel hem om Destina heen. Ik druk een kusje over haar hoofd. "Trek maar snel iets droogs aan, straks word je ziek" Ik ga weer op de rand van het bed zitten.
    "Even over die vraag van net" Ik krab even over mijn achterhoofd. "het is nogal een lang verhaal" ik zucht even."En...ja als je de eer wilt hebben om de eerste te zijn aan wie ik het vertel, wil ik het best zeggen. Misschien na wat slaap of ergens anders deze reis, als je dat wilt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 8:59 ]


    ~

    [People, ga please niet te snel met de tijd, Pippa en Max zitten nog in die bar dan is het een beetje irritant als het al gaat schemeren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja maar we zijn ook al 4 topics bezig voor 1 avond..]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Heb gewoon wat geduld alsjeblieft, je zou het zelf ook niet leuk vinden als je midden in een gesprek zou zitten en dat het dan ineens de volgende dag wordt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [nou zo langzamerhand raakt dat gedult op....Nee dat zou ik niet leuk vinden maar het duurt nu wel te lang]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [het is btw ook niet leuk voor de andere personen die buitenlanders spelen, zo komen hun ook nooit aan de beurt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Okee dat is zo maar alsnog, ik ga geen gesprekken afkappen alleen omdat andere mensen ongeduldig zijn. Ik doe zo vaak mee aan RPG's waar de eerste dag vier topics duurt, en vaak ook nog wel een stuk langer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [jij zou het ook niet leuk vinden als je drie eeuwen zou moeten wachten voor je eindelijk mee kon doen aan een rpg
    was bij wijze van spreken btw]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nee, dat zou ik niet leuk vinden maar ik zal wel gewoon geduld hebben. En hou nu alsjeblieft op met zeuren, het wordt pas de volgende dag als iedereen echt in bed ligt en als je vindt dat dat te lang duurt dan stop je er maar mee]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered