• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vienna Milena Castanovo

    Ik kijk haar grijnzed aan. 'Ik zei net dus dat deze wekker op het nachtkastje er nogal ingewikkeld uit ziet, dat ik dus de wekker op mijn mobiel heb gezet om 10 uur.' Ik grijns en trek mijn kussen terug waarna ik weer in bed kruip. Ik hou mijn mobiel voor haar neus en kijk lief. 'Goed zo of wil je er eerder af?' Ik schrik van een filts die onze kamer verlicht en dan volgt er een harde klap. Ik slik en trek de dekens over me heen. Sinds de dood van mijn ouders en broer was ik verschrikkelijk bang voor onweer. Ze waren omgekomen door dat debliksem de boom had geraakt. De boom was op onze auto gekomen. Ik was de enige die het had overleeft. Niemand van mijn vriendengroep wist het. Mijn pleegouders zijn mijn echte ouders sinds ik me kan herinneren.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 19:48 ]


    ~

    Ivy Lotus Xena.
    Onbewust begon ik weer te blozen om haar woorden, omdat ik dus aan Evan had gedacht en zo niet wist wat ze zei en deed. Damn, misschien heb ik het wel van hem te pakken, maar dat kan niet, want hij is gewoon een goede vriend… Goede vriend, goede vriend, goede vriend, bleef ik het maar herhalen in mijn hoofd terwijl ik zuchtte en toekeek hoe Vienna de kussen weer terugpakte.
    “Ik vind tien uur wel goed, kan ik ook nog douchen en opmaken,” Grinnikte ik en ik bedacht me al wat voor kleding ik aan zou doen. Zou ik eigenlijk een geurtje op doen? Wacht… waarom dacht ik hier überhaupt aan? Het is gewoon een vriend en ik denk na over mijn kleding en parfum?
    Bij deze gedachte rol ik mijn ogen totdat een lichtflits opeens de kamer verlicht en er een flink gedonder komt. Vienna kruipt diep in elkaar en trekt de dekens over haar heen, waardoor ik frons en de deken van haar afhaal. “Sinds wanneer ben je bang voor onweer?” vraag ik nieuwsgierig, omdat ik dat nog niet eerder van haar wist, nu was ik ook gelijk nieuwsgierig naar het ‘waarom’.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    vienna Milena Castnovo

    Ik slik moeilijk als ze me vraagt wat er is. Ik doe een klein stukje van dedeken omhoog zodat ik haar aan kan kijken. 'J..je kent mijn mam en pap wel toch?' Vraag ik zacht. Ik sla mijn ogen neer en onderdruk een snik. Na al die tijd vind ik het nog moeilijk er over te praten. 'Zij zijn mijn pleegouders.' Ik zeg het zacht en durf haar niet aan te kijken. 'M..mijn echte ouders en mijn broer zijn omgekomen toen ik 8 jaar was.' 'Ik durf haar weer aan te kijken maar knipper de tranen weg. 'Het onweerde heel erg toen we weer naar huis gingen.' 'De bliksem raakt een boom die omviel en op onze auto kwam.' Ik praat zacht en ik blijf haar aan kijken. 'Iedereenwas meteen dood behalve ik, ik heb het overleefd' zeg ik en wend mijn hoofd weer af. 'Sinds toen ben ik bang voor onweer.'


    ~

    [Oh, great onweer en Michaël en Zoë zitten nog op het dak -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Oh, great onweer en Michaël en Zoë zitten nog op het dak -_-]


    [Sorry, het onweert hier dus ik heb dat als inspiratie gebruikt:$ op dit moment leeft alleen mijn mobiel nog aangeziende bliksem is ingeslagen en ik hier home alone zit met alleen mobiel met mobiel internet :S]


    ~

    Zoe-Claire 'Zo' Welling.
    Michaël pakt mijn pols vast. 'Zoë, ik wil niet dat dit de sfeer tussen ons verpest,' zegt hij 'Ik meen het Zoë.'
    Ik bijt voor de zoveelste keer die dag op mijn lip. 'Ik mag haar gewoon niet,' zeg ik na een korte stilte. 'En daar heb ik zo mijn redenen voor,' mompel ik er zacht achteraan.
    Dan wordt de hemel ineens verlicht die iets later vervolgt wordt door een korte knal.
    Ik sla een zachte gil van schrik en laat me gelijk op de grond vallen, of beter gezegd boven op Michaël. 'Laten we maar naar binnen gaan,' zeg ik op een zachte toon. Niet veel later begint het ook te regenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoe lang duurt het eigenlijk nog voor het de volgende dag is?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Hoe lang duurt het eigenlijk nog voor het de volgende dag is?]


    [Het gesprek tussen Pippa en Max moet nog even afgerond worden en Zoë en Michaël moeten nog richting de hotelkamer aangezien ze nu op het dak zitten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [Hoe lang duurt het eigenlijk nog voor het de volgende dag is?]


    [Ja dat vraag ik me ook af :)]


    ~

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik kijk haar aan. 'Vertel het me dan Zo.'
    Als de hemel ineens helder wordt door een bliksemschicht gilt ze en duikt meteen weer naar beneden waardoor ze op me valt. Ik sla mijn armen even om haar heen om haar op te vangen ik zucht als het begint te regenen. 'Ja laten we maar gaan.' Ik sta op en trek haar mee naar beneden. 'Zoë vertel me wat er met Sierra is. ' zeg ik dan als we weer beneden zijn. Mijn deken was gelukkig nog droog en ik keek haar aan. Mijn haar en borstkas waren helemaal nat.
    Ik kijk haar aan en hou mijn hand om haar pols heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [De post van calvin staat op de andere pagina]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoe-Claire 'Zo' Welling.
    Michaël slaat zijn armen om me heen om me op te vangen.
    'Dank je,' mompel ik.
    'Ja laten we maar gaan,' zegt hij als hij ook merkt dat het begint te regenen. Hij staat op en trekt me mee naar binnen en beneden. 'Zoë vertel me wat er met Sierra is,' zegt hij zodra we weer beneden staan.
    Ik schud mijn hoofd, trek mijn pols los en sla mijn armen om me heen in een poging om mezelf warm te houden. Ondanks dat we niet heel lang buiten meer waren toen het begon met regenen ben ik nog best wel nat geworden. 'Het is niks belangrijks'. Plus, je gelooft me waarschijnlijk toch niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    Ik glimlach. Ik was alweer klaarwakker en zuchtte. 'Ik ga even wandelen. ' zeg ik dan en doe een jogging broek aan. IkgIk glimlach nog even naar Calvin en doe mijn vest aan en loop naar buiten. I
    k doe mij capuchon op en loop het hotel uit de hoek om.
    Mijn telefoon zet ik op stil en als ik eenmaal een hoek verder ben van het hotel begint het ineens te stortregenen. Ik zucht maar loop toch door tot het ineens begint te regenen ik zucht en ga in een portiekje staan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [where she going :(]

    Calvin Turner
    "Ik ga even wandelen" zegt Destina. Ze doet een joggingbroek aan en loopt weg. Ik slaak een diepe zucht, doe ook een joggingbroek aan en stap het balkon op. Ik kijk even naar de sterren en leun met mijn onderarmen op de reling.
    Sierra...ja je kon niet zeggen dat we iets hadden, maar zij was zeker de vrouw met wie ik wilde trouwen later. Toen zij overleed heb ik heel lang mezelf opgesloten en wilde ik niemand zien, laat staan meisjes.
    Moet je me nu eens zien. Als Sierra naast me zou staan zou ze me keihard uit gaan lachen. Ze zou naar Destina kijken en lachend zeggen: Ik zou haar doen, ze is fucking lekker. Ik zou uiteraard ook lachen.
    Dan zou ze naar Vienna kijken. en zeggen: Shit zij ook, Nou succes Kerel ze zou weglopen en me nog keihard op me kont slaan ook.
    Ik grinnik even in mezelf en loop de kamer weer in en plof even op het bed neer. Shit..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [@Frey: wil je reageren :) ik verveel me :(]


    ~