• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Ik geef een kleine gil als Charlie me op de bank trekt en speel met zijn haar.
    'Ja maar nu je mijn vriendin bent, is het ook een beetje jouw familie.' 'Klein beetje dan, gezien betrekt dat ze me niet eens kennen, ik hen niet ken en ik nog geen dag lang je vriendin ben,' lach ik en buig voorover zodat ik hem een kusje op zijn voorhoofd kan geven.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach onhoog naar Lise. 'Geloof me je wiltze niet ontmoeten. ' grinnik ik en neem een van haar handen vast. 'Ik heb helemaal geen zin om te werken.' Mompel ik en sluit even mijn ogen.

    Lise Sophie Knight
    'Ik heb een zin om ze te ontmoeten.' Hoe kan ik ze dan ooit "een beetje mijn familie" noemen?
    'Ik heb geen zin om te werken,' zucht Charlie dan. 'Laten we dan hier blijven,' grijns ik en bijt lachend op mijn lip. 'Er is vast niemand die ons mist!'


    [Ik ga zwemmen nu, tot vanavond!<3]


    everything, in time

    [ik hoop btw dat je dat droomt via Charlie!:3]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Als jij ze exht wilt ontmoeten dan zal ik je wel voorstellen maar alleen als je dat echt wilt. ' antwoord ik. 'En ik regel exht wel dat je niet ontslagen word door vandaag niet te komen. Ik druk een kus op haar wang.

    Lise Sophie Knight
    'Nou, het hoeft natuurlijk niet per se nu. Maar als we over een tijdje nog samen zijn, lijkt me dat wel zo netjes.,' leg ik hem uit.
    'En ik regel echt wel dat je niet ontslagen wordt door vandaag niet te komen.' Ik kijk Charlie met pretogen aan.
    'Dus we blijven echt weg? O, heerlijk! Ik had vandaag absoluut geen zin om te werken. Je bent een schat,' zeg ik opgelucht en druk een kus op zijn neus.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach en nestel me op haar knieen. Ik heb een van haar handen vast en speel met haar vingers. 'Ik heb ook geen enkele zin om te werken dus dat komt niet uit. ' ik stuur een sms naar Mitchel onze leidinggevende die het oke vind als we niet komen.